Chapter 15

79 6 0
                                    

Jiyeon terus masuk ke kelas...Kelihatan Jimin sedang menunggunya di hadapan kelas.
Jimin terus berlari kearah Jiyeon lalu memegang tangan Jiyeon.

" Awak pergi mana tadi..Awak tak apa2 kan?"

" Hah?..Saya dari bilik kesihatan nak tengok keadaan Kara dan Youngji"

" Haish...awak ni buat saya risau lah..."

" Kenapa..ada yang x kene ke?"

" Tak ada pape2 lah dah jom masuk kelas "

Jimin terus menarik tangan Jiyeon masuk kelas. Dalam beberapa minit pelajaran pon bermula.

Krinnggg~

Semua pelajar bergegas untuk balik ke rumah ade juga yang balik lewat untuk ke perpustakaan. Jimin yang sedang menunggu Jiyeon di luar pintu pagar sekolah merungut sorang2

" Haish mana dia ni! Kata nak pergi tandas kejap je pergi tandas ke buat tandas ! "

" Oi ! "

" OI MAK KAU!!

Jimin melatah sejurus Kai menyergahkannya dari belakang.

" Kau dah kenapa cakap sorang2 ni.."

Kai terus menolak kepala Jimin yang sedang minum air menyebabkan air itu tersembur.

" Yaaa! Kau dah kenapa en salu kacau aku blah ah!"

" Oi! Aku mesej kau semalam kau tak dapat ke yang aku nak jumpa kau kat dewan pabo!"

" Suka hati je nak cakap aku pabo!..Aku busy ah "

" Busy pale hotak kau!
Kau tau tak aku tunggu cam badud sorang kat dewan tadi tau tak."

Muka Jimin tidak bagi sebarang rensponts. Pada masa yang sama Jiyeon datang dari belakang Jimin.

" Hai..Eh Kai pon ada..boleh lah pergi sa.."

" Tak payah kite pergi berdua je..sapa yang ajak Kai sekali"

" Hah kau pikir aku nak pergi cukup ah aku dah dating dengan dia malam tadi.. welk.."

Kai terus menjelingkan lidah ke Jimin lalu mengenyit kan mata nye kearah Jiyeon. Jimin yang berasa menyampah menutup mata Jiyeon.

" Tak payah pandang mata dia tu.....eh kenapa dengan rambut awak tu macam kene tarik je awak okey x "

" Hah saya okey lah..dah jom.."

" Betul ni "

" Betul dah jom nanti ramai pulak orang dekat cinema tu..ni last tau awak ajak saya kluar lepasni dah tak ade "

" Baik boss"

Jiyeon dan Jimin memulakan perjalanan nye ke Cinema untuk tgk wayang yang dirancang oleh Jimin didalam kelas pagi tadi..

____________________________

Pukul 10 malam..
Youngji yang sedang bermundar mandir tidak senang duduk kerana teringat akan peristiwa pagi tadi.
Dalam beberapa minit Youngji mendapat mesej dari orang yang tidak dikenalinya lagi mesej yang youngji dapat didapati orang yang sama memberi mesej kepadanya.

' Aku harap aku nak putarkan balik masa...'

Youngji terus mencampakkan phone nye ke atas katil tanpa menghabiskan ayat yang dibacanya. Youngji masih menarik rambutnya kerana fikiran nye serabut.

' Tolong saya..saya nak jumpa awak dekat taman sekarang'

Youngji membulatkan matanya lalu mencapai jaketnya dan bergegas keluar dari rumahnya. Ibu Youngji tidak memberi sebarang rensponts kepadanya.

Youngji terus menaiki teksi yang berhampiran untuk ke taman mengambil mase 15 minit untuk ke sana..sama yang didalam fikiran Youngji tidak ada sesiapa pon berada di sana. Senyap sunyi sahaja. Youngji yang berani kan diri menunggu pemilik mesej tersebut.

" Hello....Ada sesiapa tak...Kalau..kalau ada keluar lah ! "

Keadaan senyap sunyi sahaja di taman hanya didengari bunyi cengkerik sahaja. Youngji yang berdegil tetap menunggu.

" Oi! Kau sapa hah..Aku dah tunggu kat sini lama dah...Cepatlah keluar..Aku nak jumpe org pemilik yang bagi aku mesej mengarut ni!! Dan aku nak cakap aku tak kesah sapa yang mati atau pon hidup lah !! "

Selesai sahaja Youngji menjerit ternampak kelibat seorang perempuan yang memakai jeket mukanya tidak kelihatan kerana ditutup oleh topi dan mask. Gadis yang tidak dikenali itu terus berlari ke arah Youngji dan menolaknya keatas bangku. Gadis itu terus mencekik Youngji tanpa sebarang cakapan..

" Kau...kau sa...sapa? ..ap..apa..kau..nak"

Pernafasan Youngji semakin kurang menyebabkan dia terpakse bercakap tersekat2..tetapi itu tidak memberi kesan akan kepada gadis yang sedang mencekik nya lalu gadis tersebut mengeluarkan pisau dan mahu menerkam Youngji.

Youngji terus membulatkan matanya dia seperti ketakutan..kekuatan Youngji tidak dapat mengalah kan gadis yang sedang mencekik nya.

Gadis tersebut terus mengangkat pisau dan menghulurkan kearah muka Youngji.....

_____________________________

Hallo..hehehe Nurin nak stop cerita ini sampai sini dulu nanti tunggu chapter seterusnya sebab tak ada idea hehehe..

____________________________

Your My HeroWhere stories live. Discover now