Chapter 14

59 6 0
                                    

Jimin yang teringat akan peristiwa itu terus terdiam lalu termenung.
Jiyeon yang berada dibelakangnya hanya memandang pelik ke arah Jimin. Jiyeon yang memerhatikan tingkah laku Jimin hanya mengeluh sahaja.

________________________________

Youngji yang berada didalam kelas sambil menunggu kedatangan Jimin hanya memandang kearah pintu sahaja sambil kawan2 nya yang mengelilinginya sedang bersolek.

Ting~

Youngji mendapat satu mesej lalu menyapai phonenya dengan segera.

' Kau sedang bergembira ke sekaran di dalam dunia kau..aku akan jadi mimpi ngeri kau '

Youngji yang berasa pelik akan mesej dari no yang tidak dikenalinya lalu memandang tajam kearah phone tersebut.

" Yah..Youngji..Kenapa ni"

Sergah Kara yang sedang selesai memakai gincu di bibirnya.

" Oi youngji tak dengar ke "

" Hah! Apa dia..apa.."

" Apa dia..apa dia... tu hah jejake idaman kau dah datang kali ni dia bawa Puteri baru "

Youngji yang tidak faham akan cakapan Kara terus memandang kearah hadapan. Kelihatan Jimin dan Jiyeon yang berada didepan meja mereka yang sedang mereka berdua duduk.

" Bangun lah aku nak duduk"

Jimin terus mencampakkan beg nya kearah Youngji yang sedang duduk di kerusinya. Jiyeon yang sepatutnya duduk disebelah Jimin tetapi dihalang oleh Kara juga yang sedang duduk ditempat mereka.

" Baby...baby bile sampai....Baby nak duduk.."

" Eh..taklah saya nak berderi..sampai mati saya nak berdiri..dah sana.."

Jimin terus menolak Kara dan Youngii yang duduk di tempatnya.

" Yah!! Apa ni!.."

" Apa!! "

Jimin terus mengangkatnya untuk menampar kearah Youngji tetapi dihalang oleh Jiyeon.

" Dah lah awak jom duduk.."

Jiyeon terus menarik tangan Jimin lalu duduk diatas kerusi mereka.
Youngji yang berasa menyampah terus ke tandas bersama Kara.

" Arggghhhh !! kenapa dengan Jimin tu !! "

" Entah pompuan tu rasuk Jimin kot"

" Haish!! Serabut otak aku..."

Youngji yang sedang mangamuk didalam tandas seperti gorilla tak dapat pisang terus mencampakkan semua make-up Kara tanpa disedarinya.

" Yaaaa!!"

" Apa!"

" Kau ni kan Youngji dah kenapa kau tau tak kau buat apa saja pon Jimin nak ke kau. Aku rase perangai Jimin tetap sama walaupon tak ade pompuan tu..dia tak nak jugak kat kau setelah apa yang kau dah buat kat Sonya! "

Selesai sahaja Kara memarahi Youngji sambil mengutip semua make-up nya didengari seperti ada tapak kasut yang nak masuk kedalam tandas. Youngji dan Kara sedang ketakutan kerana takut pelajar yang masuk kedalam tandas mendengar suara Kara yang menjerit tentang Sonya.

Apabila pelajar tersebut masuk kedalam tandas. Youngji dan Kara seperti terkejut dan membesarkan mata mereka.

" Arrrrrrgggggghhhhhhhh!!!"

Youngji menjerit ketakutan dan Kara pula pengsan diatas lantai. setelah beberapa minit mereka ke dalam bilik rawatan seperti nya Kara dan Youngji ketakutan.
Guru kelas mereka tiba ke dalam bilik rawatan untuk menjengok mereka berdua.

"Cuba awak cerita dekat saya rupa perempuan itu.."

" Muu...mu...muka dia...ma..macam.."

" Tolonglah beri kerja sama.. awak pulak Youngji muka dia macam mana awak nampak tak"

Sepertinya Youngji kaku dan berdiam diri.

"Saya tak boleh buat apa2...

" Mu..muka dia ber...darah.."

Youngji sedang bercakap sambil termenung ke tingkap. Mr Lee yang dari awal mahu keluar duduk balik disebelah Youngji lalu mendengar kisah nya.

" Dia pakai baju sekolah tingkatan 4..tapi baju dia buruk..banyak darah..muka dia..berdarah..tangan dia..semua ada darah..Muka dia..."

Youngji terdiam..Mr Lee memandang pelik..

" Muka dia macam Sonya"

youngj terus memandang ke arah gurunya..Seperti nya Mrlee pon terkejut akan cakapan Youngji..mereka bertiga terdiam.

Didalam beberapa minit kemudian Jiyeon tiba ke dalam bilik kesihatan.
Muka Kara dan Youngji terus menutupkan muka mereka dengan selimut sambil menjerit untuk minta Jiyeon keluar.

" Keluar!!!"

" Jiyeon ikut saya sebentar.."

" Tapi kenapa cikgu"

" Ikut sahaja"

" Saya nak tau asal usul awak dan buku panduan tentang awak sebab kami tak cukup fail peribadi awak lagi"

" Oh..esok saya bagi"

" Okey lah awak masuk lah kelas dulu..takpe tak payah melawat mereka.."

" Tap..tapi..baiklah cikgu saya masuk kedalam kelas."

Seperti yang diarah kan cikgu Jiyeon terus masuk kelas..

Your My HeroWhere stories live. Discover now