" Kai tunggu ! "
" Ba-Bai "
Kai yang sedang berlari untuk mengelak dari Jiyeon terus masuk ke dalam tandas lelaki.
" Kai..Haish...masuk tandas pulak..Kai keluar lah saya tahu awak lari dari saya. "
Jiyeon yang sedang bercakap dengan Kai seperti bercakap dengan dinding tidak ada sebarang jawapan pun.
" Kai kalau awak tak nak keluar saya masuk tandas ni ! "
Jiyeon yang sedang memberi arahan kepada Kai tidak memberi kesan untuk Kai keluar.
" Macam lah kau berani nak masuk makcik cleaner pon tak berani nak masuk tandas ni "
Kai yang sedang bersandar di belakang pintu tandas menutup mulutnya untuk tahan daripada gelak.
" Kai ! Saya masuk ni..saya kira sampai 5 awak tak keluar saya tolak pintu ni ! "
" Cubalah kalau berani "
Kai yang seperti membebel seorang diri tidak mengendah kan Jiyeon.
" 1.......2........3.......4......... empat suku.....empat setengah......Li...eh! "
Jiyeon yang sedang mengira berhenti secara tiba-tiba. Kai yang sedang menunggu Jiyeon menghabiskan ayatnya berasa pelik lalu membuka pintu dan kelihatan Jimin berada di hadapan tandas sambil memegang tangan Jiyeon.
" Apa awak buat ni ?"
" Hah ? "
" Saya tanya apa awak buat dekat depan tandas lelaki ni sambil mengira"
Jiyeon yang berasa kaku dihadapan Jimin hanya berdiam diri.
" Dia dengan aku "
Kelihatan Kai keluar dari tandas lalu menarik tangan jiyeon lalu membawanya kebelakang badanya.
" Hah..huh..dah pandai rampas ah ni"
Jimin yang ketawa kecil menunjukkan dirinya lebih besar dari Kai.
" Jom pergi Jiyeon. "
Kai yang tidak mengendahkan Jimin menarik tangan Jiyeon dan meninggalkan Jimin.
" Nak pergi mana.."
Jimin yang berasa dingin menarik tangan sebelah kiri Jiyeon dan Kai memegang tangan di sebelah kanan.
" Kau dah lah tinggal kan dia sorang2 pastu kau nak cari dia balik..ah cam SHIT"
Kai yang berasa geram akan kelakuan Jimin terus menajamkan mata nya kearah Jimin.
" Jom Jiyeon "
Kai terus menarik tangan Jiyeon lalu meninggalkan Jimin di hadapan tandas.
Jiyeon hanya berdiam diri sambil Kai menarik tanganya. Jiyeon mengalihkan pandangan nye ke arah Jimin yang berada di belekang nya."ARGHHH!! kenapa ngan Jimin tu suka sangat cari pasal dengan orang fikir bagus ! "
"Hurm.."
Kai yang berasa geram menarik rambutnya sambil berjalan pulangkan ke rumah bersama Jiyeon.
" Hurm..awak ni cuba jangan stres sangat jom kite pergi makan. "
Jiyeon yang hanya memerhatikan Kai yang tengah merungut sambil menarik tangan nya berasa pelik lalu membuat muka Aegyo kearah Kai.
" Hah...Makan ?"
'" Haah..jom saya lapar dari tengok awak cam orang gile baik kite pergi makan. "
" Hah..Nak makan apa ?"
" Jom makan kek nak ?"
Jiyeon terus menarik tangan Kai kearah Kedai kek yang berhampiran dari pandangan mereka.
" Cepatlah Kai..Awak ni slow lah "
" Sabar lah..."
Selepas selasai mereka memesan kek kegemaran mereka dengan air coffee ais di atas meja.
" Wahh..Sedapnya!! "
Jiyeon yang hanya menikmati Kek kegemaran tidak mengendahkan lansung Kai yang berada dihadapan nya.
Kai yang hanya memerhatikan Jiyeon sambil tersenyum." Jiyeon perangai kau macam dia sebijik seperti dia...aku harap sangat yang dia masih hidup sekarang supaya aku boleh tengok senyuman dia. "
Kai yang hanya memerhatikan Jiyeon yang sedang makan Kek kegemaranya. Jiyeon yang sedang merasai kenikmatan makan kek lalu memandang ke arah Kai yang sedang tersengih ke arahnya. Jiyeon yang berasa pelik akan kelakuan Kai menyuapkan kek ke arah Kai.
" Nak ?"
" Hah..x nak lah cepat makan "
Kai yang hanya berlakon poyo dihadapan Jiyeon bangun daripada kerusi lalu meninggalkan Jiyeon yang sedang makan kek didalam kedai.
YOU ARE READING
Your My Hero
AléatoireSeorang Pelajar Gangster di sekolah KyemYung High School memberikan kesan fobia kepada pelajar2 tersebut. Apa itu kumpulan 4D yang sangat famous di sekolah mereka? Siapa kah Ji-yeon? dia berasal dari mana..asal usul nyer langsung tidak ketahui.. Sel...