Chapter 11

49 5 0
                                    

" Aahhh!! Thanks Kai sebab berlanja saya kek tadi "


" Huh..apa2 jelah "


" Alah~ Kai happy lah sikit "


Kai yang sedang berdiri menghadap sungai sambil membaling batu kedalam sungai. Jiyeon yang hanya memerhatikan kelakuan Kai hanya tersenyum lalu duduk di sebuah bangku yang kosong.


" Awak nak tahu tak dunia ni memang banyak masaalah tapi kite tahu nak cakap pasal diri kite sahaja kite x tahu perasaan orang diluar sana yang tengah pendam perasaan mereka juga bukan kah nama tu bodo hanya mementingkan diri "


Balingan Kai terhenti apabila Jiyeon berkata seperti sajak di belakang nya sambil duduk di atas bangku. Kai terus pusing ke arah belakang lalu memandang kearah Jiyeon.Jiyeon dan Kai memandang kearah satu sama lain. Jiyeon hanya tersenyum sahaja kepada Kai.


" Kata2 tu...macam pernah dengar "


Kai yang berasa pelik akan ayat yang disebut oleh Jiyeon terus mengingati peristiwa nya.


-FLASH BACK-


" Sonya ! saya mintak maaf ! tolong jangan buat macam ni dekat saya! "


" Apa gunanya biar saya mati lah ! "


" Sonya saya sayang awak lagi ! "


Kai terus berlari kearah Sonya yang berada di teping gaung. Sonya yang sedang menangis teresak-esak mengundur kebelakang untuk terjun. Kai yang berasa takut akan perbuatan Sonya perlahan2 untuk ke arah Sonya untuk menarik tangannya. Tetapi ia tidak berhasil apabila Sonya memberi arahan terakhir kepada Kai yang mahu mencapainya.


" Jauh dari saya ! Awak dekat dengan saya..sa..saya terjun !! "


Sonya memberi arahan kearah Kai supaya tidak menghampiri nya.


"Apa yang saya buat sampai awak jadi macam ni ! "


" A..apa yang awak buat ! Awak tanya soalan Bodo!! Awak dah banyak sakitkan hati saya soalan bodoh awak tanya dekat saya..awak tahu tak dunia ni memang banyak masaalah tapi kite tahu nak cakap pasal diri kite sahaja kite x tahu perasaan orang diluar sana yang tengah pendam perasaan mereka juga bukan kah nama tu bodo hanya mementingkan diri !! "


Selepas kata2 Sonya yang disampai olehnya Sonya tergelincir lalu terjatuh dari gaung.


" AAAAAAARRRRRGGGGGGHHHHHHH!!!"


" SONYA!!! "


-END OF FLASHBACK-







Your My HeroWhere stories live. Discover now