Chapter4

81 7 1
                                    

Seperti biasa bermulanya sekolah pelajar2
Kyemyung akan memulakan pelajarannya seperti biasa Jimin selalu hadir kesekolah awal dari pelajar2 lain.
Jimin yang hanya termenung menunggu pelajar lain hadir sedang memikirkan seorang gadis yang bernama Sonia.
Tiba2 pintu bilik darjah di buka.

" annyeonghaseyo!"

Suara Ji-yeon yang terlalu kuat mengejut kan Jimin yang sedang termenung.
Jimin denga Ji-yeon hanya pandang sesama sendiri.Ji-yeon menuju ke mejanya dengan kekok kerana hanya mereka berdua sahaja didalam kelas kerana datang terlalu awal ke sekolah.

"Mana semua orang?"

Ji-yeon menanyakan soalan kepada Jimin.

"Mereka tak sampai lagi"

"Bukan kalau macam ni sepatutnya dah lewat ker?"

"Peraturan sekolah ni kan pelik sedikit"

"Yerlah kan maklumlah semua pelajar sini kan kaya2 and mewah memang lah sebab nak ber makeup lagi"

Ji-yeon hanya mengeluh di depan Jimin.
Jimin yang memerhatikan Ji-yeon terlalu lama. Ji-yeon hanya memandang keliling kelas sambil membetulkan rambut nyer sahaja.

"Kenapa muka awak seperti seorang perempuan yang saya kenal yer?"

Jimin yang sedang memerhatikan Ji-yeon menanyakan soalan. Ji-yeon yang tersentap berasa ragu2 untuk menjawab.

"Si..siapa pompuan tu"

"Seorang gadis yang jelita, cantik, baik"

"Oohh siapa gadis tu?"

Jimin yang terkejut akan soalan Ji-yeon terus membuat muka serious.

"Awak..awak tak kenal?"

"Tak..kenapa? Awak ni pon saya kan baru dekat sini haish ape lah"

Jimin hanya tersenyum sahaja tetapi senyuman nyer bukan kerana gembira tetapi sedih kerana jimin yang menyangkakan Ji-yeon itu Sonya.

Your My HeroWhere stories live. Discover now