Selepas waktu rehat pelajar seperti biasa akan menuju ke kelas masing2.
Pelajar2 akan bising apabila ketiadaan guru mereka.
Jimin yang kebosanan hanya memerhati kan kelasnye yang bising lalu memandang ker arah luar tingkap."Krak~~" kerusi yang berada di sebelah Jimin ditarik ke belakang.
Jimin yang yang asyik termenung jauh tiba2 dikejut kan oleh Youngji yang menyergah nyer dari tepi.
Jimin yang tidak terkejut sedang memandang muka Youngji."Awak nak apa lagi jangan ganggu saya?" Jimin menanyekan soalan kepada Youngji yang tersengih seperti badud dekat sarkas.
"Saya nak awak lah" Youngji terus menjawab soalan Jimin sambil membuat muka aegyo nyer didepan Jimin.Jimin mengendah kan Youngji dan beralihkan pandangan nyer ke arah lain tanpa berkata apa2.Youngji yang geram akan perangai Jimin terus memeluk tangan sebelah kanannyer. Jimin yang terkejut memarahi Youngji.
"Apa awak buat ni lepas kan saya lah..HIsh budak ni rimas tahu tak!"
Youngji yang menggedik itu tidak mahu lepaskan pelukan nyer itu lalu berkata.
"Saya nak awak dulu baru saya lepaskan"
"Hish Lepaskan lah!"
Jeritan Jimin yang sedang memarahi Youngji tadi didengari satu kelasnyer yang bising hingga semua orang memandang mereka berdua.
Youngji hanya tersenyum sambil mengeratkan lagi tangan nyer dalam pelukan tangan jimin.Kai yang memerhati kan mereka lalu mengacau mereka.
"Wah~ Tengoklah sapa ni budak hingusan yang jadi hero tadi kat kantin. Aik? Asal peluk2 ni dalam kelas pulak tu haish budak zaman sekrang memang tak tahu jaga adab.. dan lagi satu bukan ker budak ni yang cakap 'Aku dah berjanji takkan mula kan percintaan selepaskematian ....' "
Kai yang tidak dapat habis kan ayat nyer lagi selepas Jimin bangun dari tempat duduk nyer dan mengangkat penumbuknyer.
"Kau cakap lagi sekali kau akan mati jangan ungkit cerita lama." Jimin yang mahu menumbuk muka Kai berhenti apabila guru mereka masuk ke kelas.Mereka semua menuju dan duduk ditempat masing2.
Jimin yang tidak mengendahkan cikgu memandang ker arah lain."Okey,murid2 saya minta maaf akan kelewatan saya..sebelum itu saya memperkenalkan murid baru dia baru berpindah ker sini. Sila Intro diri kamu kepada rakan2 kamu"
Semua pelajar lelaki tersebut terkejut akan melihat wajah murid baru itu.
"Wah~ cantik nyer ~" perkataan yang keluar dari mulut lelaki membingitkan telinga Youngji."Terika kasih cikgu..Hai selemat Tengah hari saya park Ji-yeon baru perpindah ke sini saya berasal dari seol tetapi saya dilahirkan di Amerika..sila beri tunjuk ajar Terima Kasih " Ji-yeon sudah mengahbiskan kata2nyer.
"Okey saya beri peluang untuk kepada sesiapa yang mahu menanyekan soalan""Saya! "
Satu kelas terkejut akan Jimin mengangkat tangan. Ni adalah kali pertama bagi mereka kerana selama ini Jimin tidak tertarik akan pelajar perempuan dan tidak berminat untuk bercinta selepas peristiwa hitamnyer berlaku.
Satu kelas hanya membisik akan kelakuan pelik jimin."Yer Jimin apa soalan kamu" Cikgu memberi peluang kepada Jimin yang mahu menanyakan soalan
"Apa nama awak tadi ?" Jimin yang mengeluarkan soalan nyer sambil menggigil dan ketakutan.Kai yang berasa pelik akan Jimin terus berkata "Hadoi agak2 ah tho first time ker nampak awek comel tak yah ah nak cemas menggigil haish pelik tu budak ni"
Jimin yang hanya berdiam diri memandang ker arah Ji-yeon.
"Dah2 Kai kalau sehari tak kacau orang tak boleh ker? Biarlah Jimin menanyakan soalan kepada Ji-yeon..Ji-yeon sila jawab pertanyaan Jimin tadi"
"Oh! Yer nama saya Ji-yeon..Park Jiyeon " Ji-yeon menjawab soalan yang diberi oleh Jimin.
Jimin terkejut lalu menanyakan soalan lagi
"Kite pernah berjumpa ker sebelum ni."
Kai yang terkejut akan kelakuan Jimin terus gelak besar sambil menjawab soalan Jimin "Pernah kat kedai ikan Hahahahaahaha~"
Satu kelas mempertwakan Jimin yang berkelakuan pelik."Dah! Jangan bising tak malu ker dekat depan Ji-yeon ni!"Cikgu memarahi semua pelajar di dalam kelas termasuk Kai
Youngji yang hanya memerhati kan Jimin berasa tidak sedap hati.Youngji mengeluh sedikit "Tak kan kau dah jatuh cinta ngan pompuan ni bukan cantik mane pon muka macam tongsampah baru masuk dah pikat hati Jimin lah tu..entah2 muke plastic"
Youngji berkata sambil memandang ke arah Ji-yeon.
Cikgu yang sedar akan percakapan Youngji lalu bertanya
"Youngji awak nak tanye soalan ker"
"Eh! Tak saya kata awak cantik..comel..mesti nanti ramai peminat"
Youngji yang bercakap tanpa ke ikhlasan.Ji-yeon hanya tersenyum lalu berkata "Terima Kasih".
"Jadi siapa mahu menanyakan soalan lagi.Cikgu bagi peluang""Saya cikgu! Untuk park ji-yeon.. kenapa awak pindah sekolah ni?" Kai menanyakan soalan kepada ji-yeon.
"Sebab saya..."
"Aip cop2 sebab ade pakwe awak ke kat sini kalau awak nak tau kalau pelajar yang mahu bersekolah di sini harus single..Kalau awak takder pakwe awak boleh jadi my girlfriend saya ade 24Hours kalau awak nak tau"
Ji-yeon yang tidak sempat menghabiskan ayat nyer telah dipotong oleh Kai. Ji-yeon yang berasa menyampah akan kelakuan Kai mengendahkan saja."Soalan yang diberi oleh Kai tidak boleh diterima..Saya suruh jawab elok2 balas pon elok2 lah dia baru lagi kalau dia takut nanti macam mana!" Cikgu memarahi Kai lagi sekali tetapi Kai hanya membuat tidak tau sahaja.
"Park Ji-yeon awak boleh duduk sekarang "
"Baik cikgu" Ji-yeon menuju ke tempat kosong di sebelah Jimin.
Ji-yeon hanya tersenyum di hadapan Jimin sahaja.Pelajaran pon bermula
_______________________________________
Habis waktu sekolah pelajar akan pulang ker rumah masing2 kecuali Kai dan kawan2 nyer yang sedang melepak di tangga sekolah.Kai yang sedang mengacau pelajar perempuan yang sedang mahu turun tangga.
Ji-yeon hanya memerhati dari atas. Dia berdebar-debar mahu turun tangga. Jimin yang sedang mencari Ji-yeon akhir nya jumpa."Hai! Huh..penatnyer~" Jimin menerjah Ji-yeon.
"Argh! Haish tekejut saya..awak ni lain kali cakap tu make sure jgn bagi saya sakit jantung boleh" ji-yeon hanya memarahi Jimin yang kepenatan berlari.
"Hah! Ni kenapa awak x turun lagi ni" Jimin menanye kan soalan kepada ji-yeon.
"Oh! Yer saya nak turun lah ni tapi saya takut tu..tgk tu ade Kai" ji-yeon yang ketakutan menuju ker belakang Jimin.Jimin terkejut akan perbuatan Ji-yeon itu.
"Oh~ takper budak tu memang nak kene dengan saya" Mereka berdua turun tangga tetapi di halang oleh Kai dan rakan2 nyer.
"Eh~ budah hingusan tak balik lagi buat per kat atas tadi?"Kai menanyakan soalan kepada Jimin.
Jimin yang hanya buat tidak tahu hanya jalan sahaja.
"Kau nak pergi mana hutang kau ngan aku x bayar lagi". Kai menolak Jimin ke belakang.
"Aku hutang kau apa..dah lah aku nak balik ni!"
"Eh~jap2 siapa pompuan yang kat belakang kau tu?"
Ji-yeon yang terkejut hanya duduk diam dan terus memeluk Jimin dari belakang dengan erat.
Jimin yang terkejut hanya mendiam kan diri tapi malangnyer Kai menarik beg Ji-yeon. Ji-yeon terlepas dari pelukan Jimin."Eh~ ni Ji-yeon en?"
Ji-yeon hanya menunduk kan kepala.
"Kau nak tunduk kepala kenapa!"
Kai menolak muka Ji-yeon untuk memandang ker arah muka nyer.
"Dah lah tak yah lah ganggu dia!"
Jimin meninggikan suara nyer.
"Ek eleh kau semua pompuan nak rembat kot~ apa korang buat kat atas tadi hah..atau korang mencuri" Kai hanya memandang ker arah ji-yeon dan merapatkan muke nyer ke muka suci Ji-yeon. Ji-yeon bersuara
"Mane ade! Kiteorang berdua tadi nak balik tapi terserempak boleh x jangan menuduh sebarangan kalau x tahu apa2 senyap saje lah!" Ji-yeon menguatkan suara nyer ke arah muke Kai.
Mereka semua terkejut akan perbuatan Ji-yeon yang first time meninggikan suara di depan muka Kai. Jimin yang terkejut bercakap dalam hati nyer "Jangan tinggi kan suara nanti dia buat lagi teruk" Jimin hanya memandang ker arah Ji-yeon sambil membulatkan mata."Hahahhahahahahahahaahaha For the firt time in forever seorang pelajar perempuan yang cantik baik comel meninggikan suara nyer di hadapan muka aku!" Kai gelak besar seperti orang giler yang terlepas dari hospital sakit jiwa.
"Alamak! apa aku cakap ni argh jinjja!"
"Dah2 lepaskan diorang takper kali ni aku bagi change kat korang berdua and satu lagi kat kau ji-yeon"
Kai menunjuk kan jari nyer kearah Ji-yeon yang sedang ketakutan itu.
"Kalau kau nak tau aku suka budak pompuan yang lebih berani dari aku..tapi lain kali jangan buat lagi sebab nanti aku akan buat lebih teruk!" Kai hanya meninggikan suara sambil menarik rambut Ji-yeon sekuat-kuat nyee.
Ji-yeon yang sedang kesakitan menganggukan kepala nyer.
Jimin yang di pegang oleh pembantu kai tidak dapat dilepaskan.."Dah2 lepaskan diorang buang mase jer kacau budak hingusan ni" Kai dan kumpulan nyer terus meninggal kan mereka berdua.
Jimin yang dilepaskan berlari kearah ji-yeon yang sedang kesakitan di rambut nyer seperti mahu tercabut.
"Awak tak ape2"
"Saya Okey dah lah jom balik nanti Kai datang balik susah jadi nyer"
"Ba..baik lah"
YOU ARE READING
Your My Hero
RandomSeorang Pelajar Gangster di sekolah KyemYung High School memberikan kesan fobia kepada pelajar2 tersebut. Apa itu kumpulan 4D yang sangat famous di sekolah mereka? Siapa kah Ji-yeon? dia berasal dari mana..asal usul nyer langsung tidak ketahui.. Sel...