episode 01

280 26 2
                                    

Intro-:

Rm - high scl එකේ ඉන්න gangster.ගොඩාක් ප්‍රසිද්ධ චරිතයක්.කෙල්ලෝ කෝටියක් විතර පස්සෙන් එනවා.

Jin -schl එකේ principal ගොඩාක් අහින්සකයි.කෑම හදන්න ආසයි.

Yoongi (suga)- schl එකේ ඉන්න heart breaker.කෙල්ලෝ ගොඩකගේ හදවත් එක පාර බිදින්න පුලුවන්.අවංකව කිසිම කෙල්ලෙක්ට ආදරේ කරලා නෑ.

Hoseok- schl එකෙ ඉන්න එකම ඉගෙනගන්න ලමයා.ඇග පුරාම මොලේ.එවගේම නටන්න ගොඩාක් දක්ශයි.හැමෝගෙම හිත දිනාගත්ත චරිතයක්.

Jimin -scl එකේ ඉන්න වැඩකටම නැති ලමයා.scl එන්නේ යන්න ඕනවට.කිසිම වැඩක් කරන්න දන්නේ නෑ..දවසෙම dancing room එකේ නටන එක තමා මෙයාගේ වැඩේ ගෙදරින් engagement එකක් කරලා දීලා තමා තියෙන්නේ....

V-scl එකේ ඉන්න handsome ම එක්කෙනා. කිසිම් කෙල්ලෙක්ව මලාට ගන්ගන්නේ නෑ.හිතේ කෙල්ලෙක් ගැන crush එකක් තිබ්බත් ඒ කෙල්ල වෙනකෙනෙක් ගේ නිසා tae පාඩුවේ හිටියා.

Jungkook -scl එකේ ඉන්න playboy ඉන්නෙම gym එකේ.අම්මයි තාත්තයි divorce උන නිසා ඉන්නේ yoongi ගේ ගෙදර.හොද කොල්ලෙක්.

මේ හත්දෙනාට හැමෝම කියන්නේ bangtanas ලා කියලා..

(තව ගොඩාක් characters ලා ඉන්නවා. එයාලා ගැන පස්සේ මම විස්තර දෙන්නම්..)

••••••••••••••••••••••••

Jk pov :

අම්මේ.., මතකද ඔයයි තාත්තයි අද වගේ දවසක හැමදාම ලොකු party එකක් තියෙනවා.එදාට අපේ ගෙදර ලස්සන ක්‍රනවා.ඒකාලේ හරි ලස්සයි.ඒ කාලය ගෙව්නේ හරියට පුලුන් කොට්ටයක් උඩ නිදියනවා වගේ...ඒ තරමටම හැමදේම හොදින් සිද්දවුනා.ඒත් ඒ හැමදේම වෙනස් වෙන්න ගියේ තප්පර ගානක්, මම හිතුවේ නෑ මම නිසා අද ඔයාලා දෙන්නා වෙන්වෙයි කියලා..මම ඒ තරමටම අවාසනාවන්තයි.කොච්චර දේවල් තිබ්බත් අද ම්ං ගාව මගේ දුක අහන්න කවුරුත් නෑ...ඔයාලා ඔයාලගේ ලෝක වල ..මම ජීවත් වෙනවද කියලා මටම හිතාගන්න බෑ. ඒ තරමටම මට ජීවිතේම එපා වෙලා. මම නම් මහ පවුකාරයෙක්.සල්ලි කියන්නේ හැමදේම නෙවෙයි.ඒක මට දැන් හොදට තේරෙනවා.

lover's in seoul high🥀Where stories live. Discover now