Ten çalan kapının sesiyle uğraştığı yemeğin altını kıstı, önlüğünün iplerini çözüp kenara koydu ve kapıya doğru ilerledi. Derin bir nefes verip, kocaman gülümseyerek kapıyı açtı.
Hyuna, Hyojong, Jaemin, Jaehyun, Doyoung ve son olarak da Johnny... Ten heyecandan eli ve ayağı birbirine girmiş gibi hissediyordu.
"Hoşgeldin Hyuna anne ve Hyojong baba."
Hyuna, Ten'in dediklerinden sonra Ten'e doğru ilerleyip ona sarıldı. Hyojong ise sadece gülümseyerek karısını izlemekle yetiniyordu.
"Biricik damadımı çok özlemişim..."
Ten ve Hyuna bir süre daha sarıldıktan sonra; Doyoung, Jaehyun, Hyuna ve Hyojong salona doğru gittiler. Ten de Jaemin'e doğru döndü ve "Sen de evimize hoşgeldin küçük prens." dedi.
"Hoşbulduk yenge."
Johnny, Jaemin'in Ten'e yenge demesinden rahatsız olmuş gibi görünüyordu.
"Jaemin sana kaç kere Ten'e yenge deme dedim?"
"Yengem rahatsız olmuyor ki... Di mi Ten hyung?"
"Bana fark etmiyor John... Eğer Jaemin söylemek istiyorsa söyleyebilir..."
John mu... Ten ağzından çıkan tek bir kelimeyle Johnny'de 25. kattan düşme etkisi yaratmıştı.
Abisinin Ten'e olan bakışlarını görmezden gelen Jaemin "Her neyse... Ten hyung, Yang hyung evde mi?" dedi.
"Maalesef değil... Artık kendi evi var ve bu yüzden eskiden olduğu gibi sürekli buraya gelemiyor."
"Cidden mi? Bana acilen adresini vermelisin."
Johnny, Jaemin'in dediklerinden sonra derin bir nefes verip, "Şaka gibi ama bütün kardeşlerim Double Yang hastası olmuş." dedi.
Johnny'nin dediklerine sırıtan Ten sonrasında Jaemin'e cevap verdi: "Bi ara beraber gideriz ancak şu an yemek yememiz hepimiz için en uğurlusu olacak."
Ardından salonda oturan herkes dahil, Ten'in yönlendirmesiyle mutfağa geçti ve karınlarını bir güzel doyurdu. Sonrasında hep beraber sohbet etmek amaçlı salona geçtiler.
Saat akşam 11'i bulurken Johnny ve Ten beraber, kim nerede yatmalı karar vermeye çalışıyorlardı. Bu gece Doyoung da onlarla beraber kalacaktı ve evde bu küçük(?) evde yalnızca 3 odada yatak vardı.
"Johnny, Hyuna anne ve Hyojong baba bizim odamızda kalır. Jaehyun ve Dodo, Jaehyun'un odasında uyurlar onları yerinden etmeyelim. Misafir odasında da Jaemin uyusun, çocuk o kadar yol geldi koltukta yatmasın bir de... Seninle ben de koltuğa beraber kıvrılırız. Olur mu?"
"Bana uyar." dedi Johnny. Ama Jaemin ve Hyuna'ya hiç uymuş gibi görünmüyordu.
"Yenge olur mu öyle şey? Saçmalama. Ben yatarım koltukta, sen abimle kendi odanızda kalın annemler de misafir odasında yatar."
"Ya ama yoldan geldin Jaemin..." Ten cidden Jaemin'i koltukta yatırmak istemiyordu.
"Aranızda yatayım o zaman." dedi anlık bir hevesle Jaemin. Ancak arkadan ona bakan Johnny'den sonra anında bu fikirden soğudu. Ne var yani abisi ve yengesiyle uyumak isteyen koca 16 yaşında bir bebekti ve o odadaki yatağa çok rahat bir şekilde üç kişinin sığabileceğini de çok iyi biliyordu.
"Hiç bir şey olmaz ona oğlum bırak burda yatsın. Çocuklaştı iyice..." dedi Hyuna. Ten çok istemese de Hyuna'nın söylediklerinden sonra Jaemin'in salonda yatmasına onay vermek zorunda kaldı...
Ten bu konuşmadan bir yarım saat sonra Johnny'ye benimle gel gibisinden bir bakış attı, "O zaman herkese iyi geceler. Biz erkenden odaya geçiyoruz." dedi ve Johnny'nin elinden tutup onu da kendiyle beraber kaldırdı. İkili odaya beraber girdikleri gibi de Johnny'nin elini bıraktı.
Stresten dudaklarını yemeye başlayan Ten ne yapacağını, ne yapması gerektiğini düşünüyordu. Johnny'ye onunla beraber uyuyabileceğini söylemeli miydi yoksa buna izin vermemeli miydi bilmiyordu. Aklına Yangyang geldi ve sessizce gülmeye çalıştı. Tabii Johnny bunu fark etmişti ancak çok da önemli değildi.
'E zaten bütün kardeşlerim Johnny ile aramızın düzelmesini istiyor... Deneyelim bari...' diye düşündü ve ani bir kararla Johnny'ye dönüp "Bu gece benimle aynı yatakta uyuyabilirsin istersen." dedi.
Johnny heyecanla kekeleyerek "Ol-Olur." dedi ve sanki yeni evli çiftlermiş gibi birbirlerine hiçbir şey söylemeden odadaki yatağa yattılar.
"İyi geceler." dedi Ten.
"İyi geceler." diye yanıtladı onu Johnny.
Johnny bu gece uyuyabilirse iyi bir gece geçirecekti... Ancak önümüzdeki saatler ve yanında uyuyan Ten uykusunun gelişine fazlasıyla engel olacak gibi görünüyordu...
-----
Bu bölümden sonra Johnten harici başka shipler biraz göz önünde olacak gibi görünüyor...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Spotify | JohnTen
FanfictionHer şey Johnny'nin Spotify hesabının ondan habersiz kullanılmasıyla başlamıştı. "Sticker"ı 100 kere dinlemediği üstüne yemin edebilirdi, ancak Spotify'ı öyle söylemiyordu ve bu durumda da aklına sadece bir isim geliyordu... Eski sevgilisi Ten Lee...