34. Bölüm

234 17 13
                                    

"Gel ya biz varken kaybetmeyiz zaten(!)" dedi Renjun imalı imalı, karşısında duran laptopu görünce daha çok sinirleniyordu. "Lan 5 el üst iste kaybettik ya!" diyip laptopun kapağını kapattı ve koltuğun altına ittirdi.

"Bak şimdi hayatım, bu oyun yetenek gerektirdiği kadar şans da gerektiriyor biraz. Karşımıza Kore'nin en iyi oyuncuları geldiyse ben ne yapabilirim ki?" diyen Jeno ile Renjun kendi aralarında tartışırken Jaemin yüzünde hafif bir tebessümle ikiliyi izliyordu. O sırada Renjun Jaemin'in yüzüne döndü ve "Haksız değil miyim ama aşkım ya?" dedi.

Aşkım? Renjun? Ben? Jeno? Ha???

Jaemin 3 saniye düşünme becerilerini kaybetmişti...

"Ahaha... Evet bebeğim ya, biraz abartmışız biz."

'Bebeğim mi?' diye geçirdi içinden Renjun sonra Jeno'ya dönüp "Jeno biz seninle bir mutfağa mı gitsek?" dedi sonrasında da Jeno'yu kolundan çekip mutfağa götürdü ve mutfağın kapısını kapattı.

"Bu Jaemin bana aşık." dedi Renjun, içeri girdikleri gibi ardından buz dolabından çilekleri çıkardı. Şu an Johnny'nin evindeydiler ama Jaemin sağolsun Renjun ve Jeno bütün evi ezbere biliyorlardı.

"Bana aşık mı bilemem ama net benden etkileniyor." dedi Jeno ve Renjun'un çilekleri koyması için bir tabak çıkarıp tezgaha bıraktı, Renjun da çilekleri tabağa doldurup, yıkadı.

"Üçlü ilişkiye hiçbir zaman karşı olmadığımı biliyorsun değil mi?"

"Biliyorum. Sıkıntı zaten benim bu durumdan pek haz etmiyor oluşum... Bi insan aynı anda iki kişiyi nasıl sevebilir?"

"Neden denemeye çalışmıyorsun Jeno? Toplum her ne kadar karşı çıksada mümkün."

"Ben denemeye çalışsam bile Jaemin'in bu olaya nasıl yaklaşabileceğini bilmiyoruz..."

"Bardağa dolu tarafından baksak? Bana aşık olduğunun üstüne yemin edebilirim ve sen de 'Benden etkileniyor.' dedin."

"Neden sadece akışına bırakmıyoruz bebeğim?"

"Akışına bırakırsak olmayacak bir şey çünkü..."

"Olmaması neden seni bu kadar rahatsız ediyor Renjun?" derken Jeno'nun sesi bi tık yüksek çıkmıştı. Renjun bu konuda sürekli üstüne geliyordu.

Jeno'nun sesinin yükseldiğini fark eden Jaemin bilgisayarın başından kalkıp mutfağa doğru ilerlerken Renjun'un "Çünkü ben çoktan Jaemin'e bağımlı hale geldim!" dediğini duydu. Duyduklarıyla yüzü anında kıpkırmızı olmuştu, ayakları bir adım daha ilerleyemiyor, dizleri titriyor, aklında Renjun'un cümlesi dönüp duruyordu.

"Renjun-ah..." dedi Jeno. O da Jaemin olmazsa hayattan zevk alamayacağının gayet farkındaydı aslında, ancak endişeleri vardı. "Gidip Jaemin ile konuşacağım."

"Ne? Hayır." dedi panik halindeyken Renjun. Tamam zaten bunu istiyordu ama şu an olmazdı, çok erkendi, ancak Renjun'un dediklerine kulak vermeyen Jeno salona doğru yürümeye başladığında koridorda yüzü kıprkırmızı olmuş olan Jaemin'i buldu.

"Jaemin?"

"Jeno..."

"Sen içeride konuşulanları duydun mu?"

"Bi kısmını..."

"Ne kadarlık kısmını?" dedi ikilinin yanına hızlı adımlarla gelen Renjun, yüzü kıpkırmızıydı.

"Duymam gereken kadarını..."

"Bak hemen cevap vermek zorunda değilsin." dedi Jeno.

"Ne? Ama ben hemen cevap verebilirdim..."

"Ne demeye çalışıyorsun Jaemin?" diyen Renjun'a gülümseyen Jaemin "Üçlü ilişkiye karşı olan bi insan değilim eğer ciddiyseniz bana uyar." dedi.

Bu üçlünün ahlaki değerleri oldukça geniş olmalıydı... Oldukça...

-----

8181828282 yıl sonra merhabaaa✨ Sınav haftası çart haftası çurt haftası derken bölümü çok geciktirdim, üzgünüm🥺 Umarım bölümden keyif almışsınızdır💚

Not: Norenmin ilişkisini üçlü diye sadece cinsel düşünenlere boydan girebilirim. Poliamori sadece cinsel amaçla oluşmaz, psikolojik olarak iki kişiyi aynı anda sevmek mümkündür. Saygılarımla...

Spotify | JohnTenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin