Fred Weasley X Y/n

22 1 0
                                    

*Fred žije*

Uplynulo již pět let od války v Bradavicích.
Zachránila jsi Freda, chlapce do kterého jsi byla zamilovaná od první chvíle, co ti během první hodiny v bradavicích nabídl pergamen.

Právě jsi byla na svatbě. Byla překrásná. Všude spoustu květin, všichni v obleku.
Jediné, co se ti nelíbilo, bylo, že to byla tvá svatba, ale ne s Fredem, nýbrž *Alexandrem Averym. Tvoje matka si myslela, že se máte rádi a tak vám uspořádala svatbu.

,,...má někdo námitku, aby se tyto dvě hrdličky nemohly vzít?" zeptal se oddávající a ty jsi doufala, že Fred se zvedne a něco udělá. Přeci jen jste sdíleli svůj první polibek a i pár dalších věcí, ale Fred nevěděl, že ho nemiluješ. Tvá matka tě od něj odstrčila.

,,Dobře, jestli nikdo ne-" chtěl oddávající pokračovat, ale ty jsi ho zastavila.

,,Stop! Moc se vám všem omlouvám, tobě Alexi, že jsi se musel vystrojit, i když nenávidíš obleky a vám všem co jste přišli, že tuto chvíli přerušuji. Omlouvám se tobě mami, že tě teď zklamu, ale je to to co cítím jako správné..." začala jsi a stekla ti slza.

,,Hlavně se omlouvám tobě..." zadívala jsi se do obecenstva. ,,Myslím, že víš, že mluvím k tobě. Omlouvám se, že jsem byla nucena odejít a opustila jsem tě i přes to, že jsi mi nabídl, že spolu utečeme." několik dalších slz ti steklo po obličeji a ty jsi se otočila zpět na Alexe.

,,Nemůžu si tě vzít, protože člověk, kterého miluju sedí mezi nimi" ukázala jsi mezi obecenstvo ve kterém se několika lidem otevřela pusa údivem.

,,Miluji tě Frede Weasley" davem se ozvalo nesouhlasné mručení (hlavně od tvé matky), ale i pískot a jásot. Jediný hlas, který tě, ale zajímal, byl ten Fredův, když se zvedl od ostatních Weasleyů a přišel k tobě.

,,Však já tě taky miluju a ty to víš..." vzal tvůj obličej do rukou a políbil tě s úsměvem na tváři.

Když jste se odtáhli, tak ti jen tak mimochodem zašeptal.

,,Moc rád bych řekl nějakou námitku, ale chtěl jsem vědět, jak se s tím popereš" ušklíbl se na tebe, vzal tě do náručí a odešel s tebou ze svatby při západu slunce.

Chci se vám omluvit, že vydávám tak pozdě a taky chci říct, že jsem si do teď myslela, že mám vydanou o kapitolu víc, protože jsem zapomněla, že tam byl i úvod... 🤣🤣

Vánoční Kalendář |2021| CzKde žijí příběhy. Začni objevovat