Isaac Lahey A Y/n

20 1 0
                                    

Nikdy jsi nepochopila, proč tě tvůj spolužák Isaac tak nenávidí. Naštěstí tě Derek vždy zavolal že školy, aby jste šli řešit vlkodlačí věci. Bohužel ho, ale nenapadlo nic lepšího než Isaaca proměnit. A tak tu teď stojíš v Derekově bytě s Isaacem po své levé ruce a Derek se ti snažil objasnit, proč to udělal.

,,Ne, řekla jsem ti, že mě nenávidí a ty ho proměníš? Co jsem ti udělala! Jsem tvoje nejlepší a první Beta a ty chceš do smečky člověka, co mě nenávidí?" křičela jsi na Dereka.

Odběhla jsi do lesa a snažila se uklidnit i když ti to moc nešlo, protože po prvních dvou minutách sezení na pařezu se oběvil Isaac.

,,Co chceš? Nemám na nikoho náladu a už vůbec ne na tebe. Jenom mě otravuješ" řekla jsi mu a doufala, že prostě jen tak zmizí, ale on si místo toho sedl před tebe na suchou zem.

,,Nikdy jsem neřekl, že tě nenávidím" pronesl, jakoby jen tak mimochodem a vpíjel pohled do tvých očí.

,,Ale je to vidět" odsekla jsi.

,,Tak to asi koukáš špatně, já tě totiž mám rád a to byl jeden z důvodů, proč jsem se nechal Derekem proměnit" usmál se na tebe a ty jsi nemohla odolat jeho dokonalému úsměvu.

,,Co...? Ty mě máš... Proč jsi mi to neřekl normálně" obořila jsi se na něj.

,,Věděl jsem, že jsi něco víc a myslel jsem, že obyčejného člověka nebudeš chtít" řekl a sklopil svůj zrak.

,,To jsem teda nečekala, že kluk do kterého jsem se zabouchla už v prváku bude rok a něco dělat, že mě nenávidí a přitom mě má rád taky" ušklíbla jsi se a zvedla se z tureckého sedu na pařezu.

,,Ty mě máš ráda?" zeptal se Isaac s jiskrou v očích a ty jsi přikývla i když jsi věděla, že ani tak moc neočekává odpověď.

,,Můžu ti dát pusu?" zeptal se.

Místo odpovědi jsi ho jemně políbila a on ti polibek oplácel opatrně, jako by jsi byla skleněná panenka.

Vánoční Kalendář |2021| CzKde žijí příběhy. Začni objevovat