Marauders

24 3 0
                                    

Lily
Seděla jsem s Kath, Lexi a Mandy ve vlaku. Byly jsme na cestě do Bradavic. Najednou se rozrazily dveře a dovnitř vpadl rozzářený Potter, bradavický Cassanova, Remus a malý Pettigrew.

,,Lily, má nejkrásnější Lilie..." nedořekl Potter, protože jsem mu vpálila facku. Když bolestně vycouval ze dveří, tak jsem zamkla a šla si povídat s holkama.

,,Ten Potter je absolutní IDIOT!" to poslední slovo Kath řekla hlasitěji. ,,jo,  nechápu proč tě nenechá být, když už ho tak dlouho odmítáš" ozvala se Mandy.

,,Ehm... Lily, nechci rušit vaší úžasnou debatu o tom, jaký je Potter idiot, ale máš být u profesorů. Jsi přeci primuska..." slyšela jsem jen část věty, protože jsem okamžitě vystartovala z kupé a jako nějakej idiot jsem se rozplácla na podlaze.

,,Chceš pomoc?" ozvalo se nad mojí hlavou. ,,Děkuju Remusi, ale ne"

Rychle jsem vyskočila na nohy a pádila do předního kupé.

* * *

,, ...onová a pan Bryes jsou jak jistě víte perfekti Mrzimoru. A teď konečně k primusovi a primusce, jimiž jsou Lily Evansová a James Potter" domluvila McGonagalová. Já ma ní zírala jen s pusou dokořán. Potter a primus? ,,zavři tu pusu nebo ti tam vletí moucha" ozvalo se přede mnou a já spatřila tvář toho střapatce.

Rychlostí blesku jsem se kolem něj prosmýkla a se svěšenou hlavou došla k mému kupé.

Vánoční Kalendář |2021| CzKde žijí příběhy. Začni objevovat