6x20 +Y/n
Co kdyby se vrátili?(Y/n "zemřela" při útoku Monroeové)
,,Alecu, už nikdy nemusíš být sám, my ti pomůžeme" řekl Scott a podíval se Alecovi do očí.
,,Ale ona řekla, že mě zabije a všechny jako já, jak mě ty můžeš ochránit?" zeptal se Alec.
,,Nejsem to jen já..." řekl Scott a v tu chvíli se objevila tři auta. Stilesův jeep, ve kterém přijel majitel a Lydie, Derek v jeho autě a Malia s Liamem v nějakém vypůjčeném.
,,Jsou všichni jiní?" zeptal se Alec.
,,někteří ano, ale jiní to vykompenzují svou chytrostí" odpověděl Scott.
,,Řekla, že jsem Monstrum..." zašeptal Alec.
,,Ty nejsi monstrum..." Scott se podíval na Dereka a Liama, kteří mu oba přikývli a tak pokračoval.
,,Jsi vlkodlak, jako já" usmál se.
Scott střelil pohledem na Stilese, ale všiml si černé limuzíny, která se k nim blížila.
Když limuzína zastavila, otevřely se dveře a z nich jsi vystoupila ty.
,,Chyběla jsem vám?" pronesla jsi a usmála se.
,,a nepřijela jsem sama..." ušklíbla jsi se a z auta začali postupně vylézat Peter Hale, Cora, Isaac Lahey, Theo, Ethan, Jackson, Kira, ale i Erica, Boyd, Aiden a Allison.
,,Vidim to jen já, nebo se to opravdu děje... " zašeptal Stiles v úžasu.
,,Allison?" zašeptal Scott.
,,Neříkal jsi, že zemře..." Liam nechal svou větu vyšumět do ticha když spatřil Hayden, která se loudala za tebou.
Všichni jste si dali obrovské objetí, při kterém ronili slzy i Theo a Peter.
Chytili jste se za ruce a vykročili směrem k Monroeové a jejím poskokům. Tentokrát už Scott věděl, že se jim to povede a všichni přežijí.
(pokud jsem na někoho, kdo si tam zasloužil být, tak mi napište)