Lenka Neville @LeaWu11000

59 5 3
                                    

Neville's pov:

Byla tam, Belatrix, ta co mučila moje rodiče. Nenávidím jí za to.

Dorazil mi dopis od babičky. Byla hrdá, že jsem to udělal, ale zároveň trochu vyděšená.

,,Ahoj Neville" pozdravil me jemný hlas, který patřil me nové kamarádce Lence Láskorádové.

,,Oh um ahoj L-Lenko" pozdravil jsem jí a udělal jí místo na okením parapetu.

,,Včera to bylo teda něco, že?" zašeptala a pak se usmála.

,,Jo um myslím, že jo" řekl jsem potichu.

,,Víš Neville, všimla jsem si, že tě něco trápí od té doby, co se smrtijedi odhalili a myslím, že to není jen smrt Harryho kmotra" zvídala.

,,Belatrix Lestrangeová použila na moje rodiče k-kletb-bu cr-ruciat-tus a užívala si to a smála se když ubližovala lidem, mým rodičům i mnoha dalším... " řekl jsem a na konci se mi zlomil hlas.

,,Mě moje maminka umřela, když mi bylo devět, jmenovala se Pandora a měla ráda lektvary, jednou se jí ale jeden nepovedl a celý pokoj vybouchnul... Já jsem to viděla ze zahrady, chtěla abych jí donesla nějaké přísady... " řekla a opatrně mě objala.

,,Díky, že jsi mi to řekla Lenko" řekl jsem a obmotal jí ruce kolem zad.

O můj bože, to je ještě kratší, než to minulé.
Vůbec nevím, jak nazvat ship Lenka a Neville. Víte někdo, jak je to ustálené? Nebo jaké máte nápady, protože me napadá jen Leneville nebo Nevilenka...

Dnes mi končí karanténa a já potřebuji dodělávat prezentace do školy, takže si nejspíš dnes nestihnu předepsat kapitolu, takže zítra vyjde na 90% tak až v šest večer.

Vánoční Kalendář |2021| CzKde žijí příběhy. Začni objevovat