[3]. Raudona suknelė

54 5 24
                                    

Grįžus namo nusimoviau aukštakulnius kurie baigė nukankinti mano kojas. Nors ir kaip norėčiau būti viena iš atsipalaidavusių merginų, tačiau darbas yra darbas ir palaikyti įvaizdį reikia.

Nuėjus į savo kambarį persirengiau į savo mėgstamiausius treningus ir nusivaliau makiažą, po sunkios darbo dienos tai vienas iš dalykų kuris padeda man atsipalaiduoti. Nuėjus į apačią nusprendžiau įsijungti savo mėgstamiausią serialą "Friends" ir atsipalaiduoti.

Atsisėdus ant sofos atsidariau savo telefoną, kuriame buvo kelios žinutės iš mano draugių. Ah.. Draugės toks dalykas yra retas mano gyvenime, tačiau Dija ir Elena buvo vienintelės kurioms nenusibodo mano pastovus laiko neturėjimas. Kelis kartus į mėnesį mes susitikdavome. Dija ir Elena buvo dvi skirtingos asmenybės Elena turėjo savo šeimą, na o Dija mėgdavo trumpalaikius santykius.

Dija: Ką veiki?

Gabija: Mąstau, kad reikia pasiimti laisvą dieną ir rytoj apsipirkti.

Dija: Kokia proga?

Gabija: Važiuoju į vestuves noriu atrodyti fantastiškai ;)

Dija: Gerai rytoj būtinai man viska papasakosi :*

..

- Taigi panele, kieno vestuvės ir kodėl turi atrodyti "fantastiškai"? - Dija šyptelėjo ir pabrėžė žodį fantastiškai. Dija žinojo tik mažą dalelę mano audringos paauglystės, tačiau apie Raimondą ji žinojo viską.

- Pameni mano buvusį "Šypsnių"? - Nors vairavau ir negalėjau matyti jos veido, tačiau galiu prisiekti, kad jos akys išošk iš jos veido.

Su Simona šįkart manau išgėrėme per daug. Muzika grojo taip garsiai, kad nesugebėjau išgirsti nei žodžio kurį man sakė Simona. Šokdama su Simona pajaučiau rankas už savęs, kurios ten neturėjo būti. Buvau per daug apsvaigus ir nors ir bandydma nesugebėjau nustumti vaikino šalia. Staiga pajaučiau, kaip vaikinas mane paleidžia ir už savės pamačiau Raimondą.

- Tau viskas gerai?

- Jo vestuvės? – Dija paklausė ir išblaškė mane iš senų prisiminimų, kurie man neduoda ramybės.

- Ne ne - Nusijuokiau - Dievaži nemanau, kad jis ir mane jau prisimintų, kad pakviesti, bet jis jose dalyvaus - Iš Dijos išgirdau ohh.

- Žinai turiu idėja, bet nemanau tu sutiksi - Dijos idėjos visada būdavo kažkas iš mano komforto zonos, tačiau visada pačios protingiausios. Tuo man ir patiko Dija ji buvo toks žmogus, kuris padeda išsisukti iš kebliausių situacijų, netgi jeigu ji pati mane į jas įvelia.

- Dija - Aš jai piktai ištariau sustojus prie butiko.

- Tu turi atvykti su antra puse - Mano veide matėsi nuostaba. Dija tik nusijuokė iš mano veido išraiškos. - Pagalvok, Raimondas susirado panele po keliu mėnesių jums įsiskyrus. Nors tai buvo seniai , bet manau pamačius tave su kitu vaikinu bus šioks toks šokas.

- Jeigu jam ir rūpėtų, tačiau negaliu susirasti vaikino nuo gatvės. Visada yra rizika, kad viską sužinos žurnalistai ir tada bus vienas didelis skandalas kurio man nereikia.- Ah sunku būti žinoma asmenybe, kiekviena nauja pažintis yra rizika, tai yra viena iš priežasčių kodėl neieškau antros pusės.

- Palauk aš žinau kas tobulai tiktų. - Aš puikiai žinojau apie ką kalbėjo Dija. Mano verslo partneris Nikolas. Mano tėvas jau seniai bando mus suvesti. To priežastis yra labai paprasta, verslas suklestėtu dar labiau. Aš laikausi savo nusistatymo, kad reikia tuoktis iš meilės, o ne dėl pinigų. Nikolas tačiau šia idėja žavisi ir po mūsų susitikimo nenustoja bandyti manęs pavergti į savo pusę. Taip vaikinas yra žavingas ir beprotiškai gražus, bet jis tai daro dėl pinigų, bent jau manau, kad tik dėl to.


Pasibaigus susitikimui su klientais likau sėdėti susitikimų kambaryje. Apžvelgdama dokumentus net nepastebėjau, kad Nikas vis dar buvo čia. Susitikus mūsų žvilgsniams Nikas nusišypsojo.

- Kodėl tu vis dar čia? – Jo paklausiau tikėdamasi neišgirsti to pačio klausimo kaip visada.

- Aš tik norėjau tau pasiūlyti nueiti kartu išgerti kavos. – Nikas ir vėl paklausė to pačio klausimo. Nežinau kodėl jis vis dar nepasiduoda bandyti pavergti mano širdį.

- Nikai tu žinai mano atsakymą. Aš tam neturiu laiko. – Nikas pavartęs akis priėjo prie manęs.

- Aš nesuprantu, kodėl tu nesutinki. Ką tu žinai gal bus smagu ir atsipalaiduosi.

- Aš atsipalaiduoju dirbdama savo darbą, o tu man trugdai.


- Aš nemanau, kad jis sutiktų ir plius tai padarytų dar didesnę problema negu reikia.

- Pabandyk nieko neprarasi, plius publikos dėmesys padėtų ne tik tau. - Dija mirktelėjo man akį ir aš nusijuokiau.

- Pabandysiu jam paskambinti vakare, nors tai ir pats blogiausias planas, bet kas nerizikuoja tas negeria šampano. - Dija mane apsikabino ir nusišypsojo.

- Dabar einame apsipirkti.

...

Galima sakyti, kad apėjome visas parduotuves ir butikus, kuriuos tik matėme. Nei viena suknelė neatitiko ko aš ieškojau, o dar ta spalva raudona sunkino situaciją.

- Aš jau pavargau - Aš suzyziau tuo tarpu Dija už mano rankos mane tysė į paskutinį butiką. Jis buvo labai mažas, įėjus pamačiau seną moteriškę dirbančia prie prekystalio.

- Sveikos mergaitės - Ji ištarė ir meiliai nusišypsojo - Šiaip apsižvalgote ar ko nors ieškote?

- Ieškau raudonos suknelės, dalyvausiu vestuvėse - Moteris atsistojo ir parodžius pirštais, kad tuoj grįš kažkur nuėjo. Dija dairėsi aplinkui, skirtingai negu prabangus butikai šis buvo paprastas, jaukus. Sienos buvo papuoštos paveikslais ir statulėlėmis.

- Štai – Ji šyptelėjo ir rankose laikė raudona suknelę. Ji buvo nuostabi. Mes su Dija susižvalgėme ir nusišypsojome - Kaip nekeista, bet ši suknelė buvo skirta mano dukrai.

- Tai kodėl ji vis dar čia? - Dija nekantriai paklausė, tik susipratusi ką senoji moteriškė turėjo mintyse jos veido išraiška pasikeitė - Atsiprašau tai buvo nemandagu.

- Mano dukra žuvo prieš turėdama galimybe ją dėvėti, tačiau jūs – Moteris priėjo prie manęs ir meiliai nusišypsojo - labai ja primenate, todėl manau, kad ji jums tobulai tiks - Ji paėmė mane už rankos ir davė suknelę man į rankas - Eikite ten galite ją pasimatuoti.

Suknelė man tiko tobulai, lyg ji buvo pasiūta mano figūrai. Suknelė buvo klasiška, nebuvo per daug puošni, kad atitrauktų dėmesį nuo nuotaikos. Tokia, kad pamačius negalėtum antra karta nepažvelgti. - Tu atrodai nuostabiai - Dija pasakė ir nusišypsojo - Eik tu sau!

- Taip ši suknelė parodys Raimondui ką jis prarado - Aš jai mirktelėjau.

Komentuokit ir balsuokit jūsų nuomonė man pati svarbiausia!

Purvini pinigai [K.M]Where stories live. Discover now