∆deux∆

2.8K 146 96
                                    

Mayıs ayının yağmurları artık bizi
ıslatamaz...

~¶~

"İstemiyorum." Dedi genç adam önündeki dosyaya bakmayı reddederek. Bu konuda oldukça netti. Yıl başı kurbanı olmak istemiyordu.

"Hemen reddetme. İyi düşün." Menajerinin sözlerini umursamıyordu Jungkook. Aptal bir reklam ilişkisine kurban gitmemekte kararlıydı.

"Hayır dedim!" Menajerin omuzları düşmüş, beklentiyle bakan gözleri kısılmıştı. Grubun en inatçı üyesine reklam ilişkisini kabul ettirmeyi başarırsa eğer, üstlerinin saygısını kazanır; büyük övgü topladı.

"Dosyaya bakmadın bile. Sözleşme imzalayabileceğimiz şirketlerin reklam ilişkisi için önerdiği idollerin listesi duruyor önünde." Menajerin hevesle kurduğu cümle, Jeonggukun umrunda bile değildi. O bu konunun biran önce kapanmasını istiyordu.

Ama bir yandanda dosyaya eklenen yeni idolü merak ediyordu. Fikrinin değişmeyeceğini biliyordu ama yinede kim kariyerini çöpe atardı ki?

Eğer bakarsa Sejin onunda istekli olduğunu düşünecekti. Bu yüzden dosyanın kapağına dahi bakmamıştı.

"Sadece iki ay." Dedi menajer. "İki ay biriyle evcilik oynayacaksın. Daha sonra-"

"Israr etmeyin lütfen." Adamın lafını bitirmesine izin bile vermemişti Jeongguk. Sejin etrafındaki çalışanlara gözleriyle odadan çıkmalarını işaret etmişti.

"Neden istemiyorsun?"

Gözlerini mavi kapaklı dosyaya indiren Jungkook, cevap vermemişti. Menajer sabırla derince nefes verip, dosyanın kapağını açmıştı.

Jeongguk gördüğü resimle kahkaha atmak istemişti. Ama şuan çok garip kaçardı.

Tzuyu ile sahtedende olsa o tür bir ilişkisi olabileceğini aklından dahi geçirmezdi. Onunla çok iyi anlaşırdı. Hatta o kadar iyi anlaşırlardı ki Tzuyu yu kız kardeşi gibi görürdü Jeongguk.

Menajer umutla genç adama baktığında hala tepki vermiyordu. Ama daha pes etmemişti. İkinci sayfayı çevirdiğinde ise Jungkook Sejine 'ciddi misin?' bakışı atıyordu.

İu mu? Genç adam şaşırmamıştı. İu her yıl bu listede olurdu. İyiki bi ideal tipim olduğunu söyledim diye geçirdi içinden.

İu'nun kariyeri reklam ilişkisi için fazla güzeldi. Bu yüzden onu seçmezdi Jungkook. Bu dosyadaki kimseyi seçmezdi o. Çünkü seçeceği kişi onun yüzünden çok fazla yıpranacaktı. Ölüm tehditleri, nefret yorumları, iğrenç ithamlar...

Menajerin iki ay diye küçümsediği zaman dilimi, birini hayattan koparmaya yeterliydi.

Sejin sabırla diğer sayfayı çevirdiğinde diğerlerinde olduğundan daha fazla heveslenmişti. Bu seferki kurbanda Yeri'ydi.

Heralde tüm kız gruplarının maknaelerini bu dosyaya toplamışlardı diye düşünmeden edemedi genç adam.

Yeri'yi gördüğüne de şaşırmamıştı. Şirketi reklam ilişkilerine pek meraklıydı zaten Yeri'nin.

Göz devirerek kafasını çevirdi Jeongguk. Kimsenin hayatını mahvetmek gibi bir amacı yoktu. O sadece kendi dünyasında kafasına göre takılmak istiyordu. Sahte olan hiç kimseyi istemiyordu.

Menajer sinirle ayağa kalkmıştı. "Bu konu burda kapanmadı." Hemen sonra eşyalarını toplayıp kapıya yönelmişti.

Genç adam kalın görünen dosyaya bir göz atmıştı. İnce parmaklarıyla sayfaları yokluyordu. Erkek idoller bile vardı. Gay olsaydı Sehun' u seçecegini düşündü kısa bir an.

Ve parmakları tek bir sayfada takılı kalmıştı. Daha önce bu dosyada olmayan birileri daha vardı.

Lalisa Manoban.

Dudaklarına sinsi bir gülümseme yayılmıştı Jeongguk'un. Onu buna ikna edebilecek tek kişiydi bu kız.

"İşte şimdi düştün elime bayan Manoban." Dudaklarından fısıltıyla çıkan bu sözlerle birlikte kararını vermişti.

Söylenerek dosyalarını düzenleyen Sejin odadan çıkmadan hemen önce, tamda istediği şeyleri duymuştu.

"Lalisa Manoban!." Diye hevesle bağırmıştı Jeongguk. "Onunla reklam ilişkisi yapmak istiyorum."

~¶~

~¶~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Falling Again •Lizgguk•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin