∆treize∆

1.5K 91 10
                                    

"Neden herşeyden en son benim haberim oluyor?" diye çıkıştım telefondaki menajere. "Bende bunun içindeyim!"

Bağırış seslerim salonu inletirken bir elimi belime koymuş sinirden volta atıyordum. Telefonun diğer ucundaki menajerim yetersiz hatta alakasız bahanelerini sıralamaya devam ettiği sırada gözüm içeriye giren Chaeyong'a takıldı. Muhtemelen yine çok ses çıkardığım için mızmızlanacaktı.

"N'oluyor?" diyerek başını sorarcasına iki yana salladığında telefonu kapatarak koltuğa fırlattım. "Hiçbir şey olduğu yok! Herşey mükemmel!" Tekrar bağırmamla yüzünü buruşturarak gözlerini devirdi.

"Hey biraz sakin ol." Koltuğun köşesine kedi gibi sindiğinde derin nefesler alarak yanındaki boşluğa bıraktım kendimi. "Sakin falan olamam Chae. Herşey üst üste geliyor." Son birkaç saattir berbat hissediyordum. Hatta şirketten döndüğümden beridir dünya küçücük geliyordu hiçbir yere sığamıyordum.

"Papatya çayın mı bitti yine?" Üçüncü bardağımda olmama rağmen ise yaramıyordu. Sehpaya doğru işaret ederek soğumaya yüz tutmuş çayı gösterdim.

Chaeyong nefesini dışarı üfledi. "O zaman sorun ne?"

"Sezon partisi." dedim ağlamaklı bir sesle. "Bu yıl sizinle katılamıyorum." 'bu muydu?' dercesine baktığında bahsettiğim konu yüzünden sinirle yüzümü ovuşturdum.

"Başka bir gruba transfer oldun da haberimiz mi yok Liz?" diyerek alayla sorduğunda bir an böyle bir şey olduğunu düşünerek aklıma gelen görüntüyle gözlerimi kapatarak başımı iki yana salladım. "Jungkookla birlikte Jyp partisine gideceğim. Daha doğrusu şirket idolleriyle" Yayıldığı koltukta şokla dikleşirken gözlerini birkaç defa kırpıştırdı. "Neden?"

"Saçma sapan şeyler işte. Sanki ne gerek varsa?" Sezon partileri her yıl yılbaşına yakın bir tarihte yapılır. Her şirket eşleştiği şirkette bünyesindeki temsilci gruplarla birlikte partiye katılarak diğer şirketle bir araya gelirler. Bu partilerin basın ve medyaya duyurlmaması konusunda oldukça titiz olsalar da çoğu dedikodu ordan çıkıyor. Ve şimdide Jungkook'un şirketi Jyp ile eşleştiği için onlarla birlikte Jyp partisine gitmem gerekiyordu.

Chaeyong büyük bir kahkaha attığı sırada düşüncelerimi bir toz bulutu gibi dağıtarak ciddi olup olmadığını ölçer bir ifadeyle yüzüne baktım. "Komik olan nedir?"

"Bir günlüğüne hybe idolü olduğunu hayal ettim." ciddiyetimi daha fazla koruyamayarak gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdığım sırada anı bozduğu için  hala gülen Chaeyong'a sırtımın arkasındaki yastığı fırlattım.  "Hatta şey yap," elindeki telefonu havaya kaldırarak salladı. "YouTube kanalında bir günlüğüne hybe idolü oldum diye video yayınla." Espri canavarı Chaeyong'a doyum olmadığından bıkkınca göz devirip adeta yerde sürünürcesine emeklemeye başladım. Ayağa kalkacak halim yoktu ve üşeniyordum.

"Sezon partilerinden nefret ediyoru-" Söylenerek salona giriş yapan Jisoo unnie beni görüp duraksayınca şirince gülümseyerek merhaba unnie" dedim. "Lisa yerden kalk yeni temizledim!" Elimle yerden destek alarak ayaklandığımda dağılan swetimi düzelterek tekrar koltuğa oturan Jisoo unnienin yanına oturdum.

Neyi tartışıyoruz gençler?" Jennie unnienin gelmesiyle dörtlü tamamlanırken Chaeyong araya girdi "sezon partisi " iki parmağıyla yanyana oturan bizi işaret ederek "bu ikisi gelmek istemiyor." dediğinde konuya müdahil oldum "hayır gelmek istiyorum. Ama sizinle."

Falling Again •Lizgguk•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin