Acel.Baiat.Diferit.

148 6 0
                                    

Am mentionat mai devreme numele Adam.El e baiatul perfect *pentru mine*.Din clasa a treia il plac ,dar cum s-ar zice:nu joaca în liga mea.Nu ma plang,deoarece suntem buni prieteni si nu vreau sa scric asta.Din pacate intr-un fel am facut-o...Dar mi-am propus sa nu vorbesc despre asta, sa scriu numai lucruri care ma fac fericita ( desi primele doua capitole sunt triste).Vreau sa existe un balanț.Spun doar faptul ca el a aflat aceat lucru si într-un fel a ras de mine,deci ...M-am decis sa zic ca nu-l mai plac.Oricum el place pe altcineva.Stiți fetele acelea pe care toata lumea le place?Orice baiat le place.Eu nu ma încadrez in categoria aceea.Chiar daca fata e împreuna cu cineva,tot o place.Aşa e si cu Adam.Sunt asa convuza cand sunt in preasma lui.Ma face sa rad,sa înroşesc,sa cred ca ma place,dar dupa într-un fel mai subtil dar pentru mine dur, îmi aduce aminte ca nu.mă.place!Ne-a intrebat o profa de romana la scoala:Ce super-putere ati vrea sa aveți? Si atunci raspunsul a venit de la sine:Sa pot citii gandurile!Prima mea alegere a fost sa fiu invizibila ,dar mi-am dat seama ca pentru a putea afla secrete,era nevoie sa merg pana la locul faptei ( si imi era lene). A doua varianta a fost si cea finala:Sa citesc ganduri!As putea doar sa stau de ex. langa Adam si sa aflu cu adevarat ce simte.Ce crede.Viata ar fii asa de usoara.Dar pana voi putea sa citesc ganduri,va trebui sa astept si sa incerc sa ma descurc singura.Folosind cuvinte.

Viata unei adolescente banaleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum