E bine ca macar pentru un moment sa simti caldura reflectorului pe fata ta si sa fii in centrul atentiei.Toata lumea vorbeste cu tine.Toata lumea rade la glumele tale.Toata lumea e in jurul tau adunata si vor doar sa te aiba pe post de companie.Toti te plac.Dar apoi vine acel moment cand iti dai seama ca aceea nu e lumea ta, doar unul din vise.Realizezi ca in putin timp totul va reveni la normal.Poate incepand de maine vei fi iar doar o fata din clasa a VI-a din banca a patra.Nici nu mai traiesti prezentul pentru ca te gandesti la viitor,si la faptul ca tu nu vei putea fii in centrul atentiei.Ma uitam la oamenii din jurul meu.Desi eram fericita sa stau cu ei,nu ii puteam numi pe toti prieteni.Nici nu sunt prea sigura la acest moment de cine imi e prieten.Oricine ma poate trada pe la spate, iar eu la randul meu poate o fac.Poate nici nu voiam sa fiu prieteni cu cei ce se considerau cei mai buni prieteni ai mei doar pentru ca stateam cu ei in banca sau vorbeam cu ei.
Deci cum ma uitam la multimea din jurul meu, mi-am dat seama ca intr-o zi voi fii iar una din ei.O persoana ce isi asteapta randul sa vorbeasca si asculta sefa grupului vorbind.Ma simteam asa de bine.Asta pana a venit sentimentul de vina asupra mea.Cum puteam sa ii fac asta prietenei mele? Nu era vina ei ca era mereu in centrul atentiei iar acest lucru ma facea extrem de geloasa.Iar doar era ea.Dar in adanc eram sigura de ce simteam.Jelozie.Uneori simteam ca radeam la glumele ei doar pentru a fii in ton cu ceilalti si eram trista pentru ca daca de ex. as fii dat timpul inapoi si sa fiu zis eu gluma aceea, nu cred ca ar fi ras cineva.Nu conta cat de buna era replica ,conta cine o zicea.Asta ma supara.Oricat de tare as fi incercat, nu puteam castiga aceasta lupta,decat daca adversarul ar fi renuntat.Ceea ce a si facut pentru doua zile.Desi voiam sa o vad iar,pentru ca era una din cele mai bune prietene ale mele, imi placea atmosfera fara ea.Si nu intr-un sens jignitor, ci inofensiv.Desi asta nu era o scuza pentru ceea ce simteam.
CITEȘTI
Viata unei adolescente banale
Teen FictionDespre toata lumea se spune ca este normala.Eu? Eu eram doar banala.