Nu visam cu ochii deschişi,iar...

86 4 2
                                    

Ma uit in ochii lui.Aveau dreptate cand au spus ca sclipesc.Încerc sa par serioasa dar nu ma pot abține din zambit!Chiar sunt fericita! Dar revin cu picioarele pe pamant.A reusit iar sa ma pacaleasca.Cum pot fii asa de fraiera? Se zice ca o fata nu teebuie sa se lase usor,caci asa va fi vazuta doar ca un trofeu ponosit de pe raft.Trebuie sa fii un premiu.Dar asta e usor de zis cand nu sta baiatul pe care il placi de cand il cunosti in fața ta.De ce e viata asa grea.O tornada de sentimente. Furie,Dragoste,Mandrie,Egoism,Compatimire.Toate aceste lucruri si altele sunt cuprinse intr-un corp de copil preadolescent de 13 ani. Cum?
-Deci vii si tu luni la film? ,inteaba el incercand sa sune cool
-Aahhm...da, zic eu incercand sa ii imit curajul.Credeam ca era sansa mea.Eram doar noi doi vorbind.Poate avea de gand sa ma intrebe ceva ca de ex :sa mergem impreuna? Dar nu avea sa se intample asta.
-Fain.Deci mai vine si altcineva? Stii cumva daca vine Dakota? E draguta si credeam ca pot vorbii cu ea.Poti sa o intrebi daca i-ar placea sa ma insoțeasca?
Si atunci asta a fost. Am dat din cap aprobator apoi am asptepat in tacere.Noroc ca era si fix,caci iar am fost salvata de profesoara.Acum eram deja prinsa intr-un uragan,ca Dotothy.Doar ca eu nu aveam de gand sa ajung intr-un taram de basm,ci intr-o situatie rusinoasa in public cu el de fata!

Viata unei adolescente banaleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum