M-am saturat? De ce trebuie ca cineva sa traiasca in lumina reflectorului tot timpul?
Placi pe cineva.Acea persoana nu vrea sa fie cu tine,pentru ca o place pe fata care e vedeta clasei.Toata lumea o place.Chiar si tu o placi.O admiri ,dar in acelasi timp esti geloasa pe ea.Oamenii prefera sa stea cu asa oameni mai mult decat cu tine.Stai si vorbesti cu o prietena si ea pur si simplu pleaca ca sa stea cu ea.Pur si simplu.Cu ce am gresit? De ce îți fura alții momentul totdeauna? Pur si simplu sunt sătulă.Acei oameni nici macar nu încearca si tot reuşesc.Si tu care te straduiesti, nu reuşesti sa faci nimic.Si ce ramane de facut? Sa stai sa te holbezi la baiatul pe care il placi, si sa te uiti cum el se holbeaza la ea.Pur si simplu.Te uiți si îi zambesti,dar el nici nu te observă.Trece pe langa tine nepasator,iar tu ramai indurerata si lasata in urma.Merita sa te straduiesti sa de aranjezi de ex., sa iti faci parul cret si sa te chinui doua ore ca sa arati acceptabil,apoi el te ignora.Nu se merita sa stai si sa te prefaci ca zambesti, ca apoi acasa sa plangi.Sa stai cu capul in perna roz cu unicorni şi sa plangi. Si nici dupa toata agitatia asta,nu -si da seama ca te-a ranit.Ca te ranaşte in continuare.Si mereu o va face.
CITEȘTI
Viata unei adolescente banale
Novela JuvenilDespre toata lumea se spune ca este normala.Eu? Eu eram doar banala.