Câstigul pierdut

33 4 0
                                    

Stii momentul cand vrei ceva numai pentru ca nu il mai poti avea? Asa s-a intamplat cu Adam acum. Cand m-a intrebat daca il mai plac,eram sigura ca nu...si acum el are o prietena...
A inceput ca o prostie,o decizie luata de niste adolescenti hormonali.

"Vreau un prieten...da toti baietii sunt fraieri. Dar chiar vreau pe cineva cu care sa ma sarut si asa.Cred ca Adam e cel mai ok...Nu il plac dar ma rog." Asta a fost declaratia noii lui prietene.
-Vrei sa fii cu ea?, l-au intrebat fetele pe Adam.
-Nu stiu...raspunsul lui confuz si simplu.

Ziua urmataore erau impreuna. Nu i-am vazut dar a fost suficient sa aud barfele colegilor. Si el a recunoscut ca nu ii va "ține".

Cu fiecare ora mi se marea speranta.Nu voiam sa ma mai gandesc la el, asa ca am iesit in pauza cu fetele.Eram in mijlocul unei glume bune cand il vad iesind dintr-o clasa straina.Clasa ei.

Stiu ca nu e bine să presupun, dar cand baiatul de care esti indragostita,aparent, iese din clasa ei si la intrebarea :V-ati sarutat? -zambeste, stii raspunsul la toate probleme tale.Si atunci cu fiecare secunda grea, realizez ce trebuia sa realizez de la inceput.Nu e doar o prostie, ci un adevar.Chiar o place.Si cu gandul ăsta, imi creste pulsul si simt cum imi amorteste corpul si nu ma mai pot misca.Si atunci lacrimile de la ras se transforma in lacrimi adevarate.Si atunci fac cel mai prostesc lucru. Strig suficient de tare ca sa ma audă: Sa va țină...!

Se intoarce chiar cand incep sa regret totul si se uita la mine.Nu zice nimic.E ca si cum incearca sa imi citeasca gandurile.Si eu il imit, uitandu-ma in ochii lui caprui deschisi ce sclipesc cu incantare.E asa de intim.Desi suntem in mijlocul curtii de oameni simt ca si cum am fi singuri pe lume.Doar noi doi.Si cred ca si el realizeaza asta,caci zambeste.Cel mai frumos zambet pe care l-am vazut.

Nu se compara ca zambetul de dupa sarutul lui.Acele era un zambet triumfator.Ca si cum era mandru ca se sarutase cu cineva.Zambetul acesta este cald si intradevar mai prieteneste si doar atunci realizez cat de norocoasa sunt sa primesc un asemenea gest.

Si atunci hotarasc pe loc: O sa ii las in pace.Pe toti baietii pana ce dragostea va veni de la sine.Nu va conta in viitor ce relatii de doua zile am avut cu un baiat oarecare care nu vrea decat saruturi in pauze. O sa ma bucur de timpul pe care il am cu colegii mei anul acesta, daca tot trebuie sa ma mut la alta scoala plina de baieti draguti si fete rele.

**************
ULTIMUL CAPITOL:(
Asta a fost o calatorie lunga de neuitat si sper ca va ajutat.Tot ce am scris este 85% adevarat (exceptand numele personajelor).
In decursul acestui an am plans de nenumarate ori din cauza oamenilor si asta m-a inspirat sa scriu.Fiecare cuvant din "carte" este adresat fiecarui om pe care l-am cunoscut vreodata. Daca vreti un serial care sa va faca sa radeti si plangeti uitati-va la Glee.El m-a inspirat sa scriu ce simt si sa fac ce -mi place.Am atasat un montaj video din Glee cu cel mai trist moment din emisiune numit: He's gone si mi se pare ca se potrivea deci ...

Vote
Comment
Ly
Bye


Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 10, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Viata unei adolescente banaleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum