Creierul meu este un bol de cereale?

48 3 0
                                    

Data trecuta am vorbit despre realitate.Dar cum ramane cu ...visele?Un vis nu inseamna doar o creatie a imaginatiei in care pot aparea si creaturi magice ca unicornii.
Visele sunt si o dorinta,pe care subconstientul tau o considera imposibila.Cel mai frumos lucru din lume pentru mine este sa visezi.
Am auzit ca unele adolescente au postere cu formatii celebre (de cele mai multe ori cu baieti draguti).Eu nu sunt asa.Nu imi plac astfel de chestii de obicei.Dar mi-am decorat camera intr-un fel de curand iar acum imi reaminteste iar de el.Si nu imi place acest lucru.Pur si simplu ma dispera.De ce trebuie sa se rezume tptul la iubire?Toate filmele povestesc despre iubire mai nou.De ce? Ca sa ne faca sa ne simtim vulnerabile si disperate de iubire.
V-am povestit despre obsesia mea cu Glee. In trei zile am vazut 88 de episode.Cel mai trist lucru e sa il privesc pe actorul meu preferat cum moare in film.Nu numai pentru ca joaca foarte bine si te poate sa faci sa plangi de emotie.Pentru ca el nu mai e printre noi de doi ani si sa il vezi decedand de doua ori e prea emotionant.
Stiu ca pare o prostie, dar nu cred ca merita ce ii s-a intamplat.Era asa tanar si...dragut,destept si amuzant.Asa de sensibil.Pentru mine a fost pur si simplu o inspiratie.Un model.Mi-am scris numele lui pe palma si de fiecare data cand am emotii,inclestez pumnii si ma gandesc la el.Imi da curaj.
Stiu ca la inceput am zis ca nu sunt de acord cu iubirea si apoi am zis ca m-am indragostit de un actor ce nu mai e printre noi.Asa simt .Pur si simplu.Nu am ce face.Si nu sta si citi asta zicand ca tu nu gandesti la fel de intortocheat ca mine.In situatii de zi cu zi sau la un test de mate.

Nu am mai postat nimic interesant de ceva vreme,pentru ca am avut vacanta si tot ce am facut au fost teme si Glee.Dar va promit ca o sa mi se intample ceva interesant in urmatoarele capitole.Daca nu,voi inventa;)
Apropo nush ce e cu titlul.Doar la asta m-am gandit cand a trebuit sa dau un titlu deci...Pa.

Viata unei adolescente banaleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum