5

1K 116 85
                                    

-

Yoongi'nin anlatımından

Sabah erkenden kalkıp okul için hazırlandım. Hızlı bir şekilde evden çıkıp yürümeye başladım. Hemen saatime baktım ve geç kalmıştım. Okula vardığımda rahat bir nefes alıp bizimkilerin yanına gittim.

"Merhaba." dedim

"Merhabada niye bugün geciktin?" diye soran Taehyung'a "Sabah uyanamadım da." diyerek cevap verdim ve sınıfa doğru yürümeye başladım.

Ders başlamıştı, derse girdim ve çok sıkıcı bir dersti. Ben de sıkılarak zaman geçirmeye başladım.

...

Okul sonunda bitmişti ve antreman için spor salonuna doğru ilerledim. Chanyeol, Baekhyun, Mingi, Yunho, Taehyung, Jin, S.coups, Taeyong, Mark orada ısınmaya başlamışlardı. Bende yanlarına doğru ilerleyip sordum;

"Diğerleri nerede?"

"Bilmem ki gelirler herhalde birazdan." diyerek bana cevap verdi Mingi. Telefonumu açıp saate baktığımda 17.13 olduğunu gördüm.

"Neyse daha antremana başlamamıza 12 dakika varmış." diyerek ben de eşyalarımı spor salonundaki dolabıma koyup ısınmaya başladım. Erkenden biraz ısınırsam ne kaybederim ki? Hiçbir şey. Aksine maçlarda kazanma şansım atardı.

Herkes fazla abarttığımı düşünüyordu, ama ben bu zamana kadar asla kaybetmedim ve kaybetmeyi de hiç sevmem.

Felix, Jay b ve koç da geldikten sonra antrenman yapmaya başladık.

Antrenman sırasında koç S.Coups (es kups)'u çağırıp, "Daha dikkatli olmalısın, Jay b elinden topu fazla basit bir şekilde aldı. Çok kolay oldu." dedi. Haklıydı da, S.Coups bir süredir aklı dolu gibiydi ve pek oynayamıyordu.

"Özür dilerim koç daha dikkatli olacağım." diyerek saygıyla eğildi S.Coups.

Koç ne kadar haklı olsa da anlaşılan S.Coups öyle düşünmüyordu. Ne kadar özür dilesede sinirli olduğu belliydi. Tekrar oynamaya başladık ve sinirden dolayı yaptığı ataklar iyi de olsa dikkatli değildi ve tehlikeli hal alıyordu atakları.

Basketi attı ancak fazla zıpladı, inerken de dikkat etmedi ve bileğinin üstüne düştü. Acı ile bağırdı. Hemen yanına koştum ve

"S.Coups iyi misin?" diye sordum.

"Ahh ayağım çok acıyor!" diye acıyla bağırdı.

O günlük koç antrenmanı erken bitirdi ve S.Copus'u hastaneye götürdü. Hepimiz onun için üzgün olsakta farkındaydık hatalı olduğunun.

Antremandan sonra soyunma odasına doğru ilerledim ve oradan da duş almak için duşa kabine girdim. Duş aldıktan sonra dolabımın önüne gelip açtım ve bakındım. Ahhh doğru sabah yedek kıyafet almayı unutmuştum. Hemen Jin ve Taehyung'un yanına ilerledim ve sordum;

"Ben bugün yanıma yedek kıyafet almayı unuttum da sizin fazladan varmı?"

"Bende yok maalesef." dedi Tae.

"Valla bende de yok." diyerek devam etti Jin.

"Olm ben ne bok yiyeceğim şimdi kaldım böyle.." diyerek sitem ettim.

"Gel biz senle diğerlerine soralım Jin. Sende burada bizi bekle geliyoruz biz hemen." dedi Tae. Jin ile birlikte soyunma odalarından çıktılar.

Ben de arkalarından bağırarak konuştum "Sanki böyle bir yere gidebileceğim de." dedim

...

Jimin'in anlatımından

Okuldan sonra her zaman ki gibi antremanlarını izlemiştim. Hepsi yine harikaydı ama S.Coups içinde çok üzülmüştüm. Koç onu hastaneye götürürken takımda soyunma odasına doğru ilerliyordu. Bende onların çıkmasını beklemeye başladım.

Tüm takım çıkmıştı ama Yoongi ve arkadaşları hala soyunma odasındalardı. Hala içerde ne yapıyorlardı? Yoongi'nin güzel yüzünü özlemiştim... Sonunda Taehyung ve Jin'de çıkmıştı ama hala Yoongi yoktu. Nerde bu çocuk. Kendi kendime saçmalamaya devam ederken Tae'nin sesini duydum

"Arkadaşlar Yoongi bugün yedek kıyafet getirmemiş sizin yanınızda fazladan bir şeyler varsa verir misiniz?"dediğinde bir anda aklıma benim yanımda yedek kıyafet olduğu geldi. Bu sayede onunla konuşabilecektim de.

"Aferin lan Jimin." dedim kısık bir seste ve Yoongi'nin yanına doğru ilerlemeye başladım. Soyunma odasının kapısını açtığımda Yoongi'nin sesini duydum.

"Ahh sonunda geldiniz kaç saattir sizi bekliyorum burda gerizekalılar."

Birazcık daha ilerleyip Yoongi'nin yanına gittim. Yoongi beni görünce şaşırarak kalakaldı. Ardından kendini toparlayarak

"Sen de kimsin, neden buraya geldin?" diye sordu.

Elimdeki çantayı ona uzatarak;
"Eee şeyy ben kıyafetin olmadığını duydum da, şeyy bende de fazladan vardı vereyim dedim. Buraya izinsiz girdiğim için üzgünüm"

"Tamam neyse sorun değil. Bu arada teşekkürler..."

"Jimin. Adım Jimin." dedim ve elimi uzatarak

"Tanıştığıma memnun oldum Yoongi."diye ekledim.

"Bende memnun oldum Jimin-shi." diyerek elimi sıktı.

"Aaaa şey çıkayım ben o zaman. Sende rahat rahat üstünü giyin. Görüşürüz Yoongi-shi."

"Aynen öyle hadi çık."diyerek karşılık verdi ve bende hızlıca dışarı çıktım. Eşyalarımı da alıp hemen eve doğru yürümeye başladım ama hala duştan yeni çıkmış çıplak seksi Yoongi aklımdan çıkmıyordu.

"TANRIM CIDDEN ÇOK SEKSİYDİ!" diye bağırarak yürümeye devam ederken insanların bana baktığını fark edip rezil olduğumu anladım.

Bugünlük bu kadar rezillik yeter diyerek hızlıca eve gittim. Sonunda eve geldiğimde utanmam birazcık daha azalmıştı. Eve girip odama doğru çıktım. Yatağıma uzanıp Yoongi'yi düşünmeye başladım. Sonunda konuşabilmiştik. Hemen bunu bizimkilere anlatmalıyım diye düşünüp telefonumu elime aldım ve whatsApp'a girdim.

-

umarim bolumu begenmissinizdir. oylamayi ve yorum yapmayi unutmayin lutfen. hepinizi cok seviyoruz <3

yayımlama tarihi:
12.01.2022

he different ; yoonmin.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin