-
Şuan nasıl bu duruma geldiğimizi bilmiyordum.
Bundan yarım saat öncesine kadar delice dans ediyorduk. Suga, Namjoon, Jin ve Tae'de bizimle dans ediyordu. Müzik neredeyse son seviyedeydi ama biz umursamadan bağırmaya devam ediyorduk. Tabikide oturma odasının girişinde ki annem ve babamı görene kadar...
Annem ve babamın geldiğini görünce hemen elime kumadayı alıp müziği kapatmıştım. Bununla birlikte herkes mızmızlanmaya başlamıştı. 'Kim kapattı lan müziği? Niye kapattınız?' gibi şeyler demişlerdi. Ben ise o sırada onların dediğini umursamayıp aileme döndüm.
"Anne? Baba?" dediğim zaman herkes oturma odadının girişine bakıp annemleri görmüştü.
Annem alay edercesine konuşmaya başladı. "Oğlum, bize evde ders çalışacağını söylemiştin. Görüyorumda, maşallah çok güzel çalışmışsın. İçki şişleri havada uçuşuyor maşallah." dedi. Ben ise elimi enseme gotürüp kaşımaktan başka hiçbir şey yapamadım.
"Anne. Hani sizin bugün nöbetiniz vardı, neden eve geldiniz?" dedim. Babam sorduğum soruya sinirlenmişti ve üstüme doğru gelmeye başladı. "Ha eve gelirken birde sana mı soracaktık Jimin Bey?" dedi. Annem ise onu sakinleştirmeye çalıştı.
Şimdi şıçmıştım.
"Yok babacım ne alakası var? Yani şaşırdım, o kadar." diyip gülümsedim.
Tanrım yardım et.
"Niye gelmiş olabiliriz, dur bir düşüneyim oğlum. Aaa acaba evde son ses müzik açık komşuları rahatsız ettiğiniz için olabilir mi Jimin Bey?" dediği zaman hiçbir şey diyememiştim. Amına koyayım böyle işin ya.
Annem "Senin yüzünüzden işimizi bırakıp gelmek zorunda kaldık. Aferin sana oğlum, senin yüzünden az kalsın komşular polisi arayacaklarmış. Birde onunla uğraşacaktık." dedi.
Tam bende özür dileyecektim ki birisi konuşmamı engelledi. "Ona bağırmanıza gerek yok Bay ve Bayan Park, suçlu biziz. Müzik dinlemeyi de biz teklif ettik." dedi. Dur lan, Yoongi annemelere beni mi savunuyor şu an?
Annem sanırım sakinleşmişti. Tanrım umarım onlar gidince beni sikmez."Tamam çocuklar, boşverin bunları. Daha fazla geç olmadan hepiniz evlerinize gidin hadi." dedi.
Bu sefer konuşan Namjoon'du. "Ji-woo teyze izin ver dağıttıklarımızı temizleyip öyle gidelim. Zaten sizi de işinizden ettik, özür dileriz." dedi. Annem ise gülümseyip 'olur' dedi.
Şu an ise hep birlikte evi temizliyoruz. Tabiki annem ve babam temizlemiyor. Onlar Namjoon'un kibar teklifini red etmeyip temizlememize izin verdiler ve uyumaya gittiler.
'Tanrım Yoongi temizlik yaparken bile nasıl mükemmel gözüküyor? Neyse lan. Kendime gelip buraları temizleme işini bitirmeliyim. Sonrada hepsini evine yollamalıyım.' diye düşündüm.
Hoseok bir anda konuşmaya başladı ve"Lan amk fingirdeşmekten bir sikim yapmadınız" diye isyan etti. Bunu söylerken Namjoon, Jin, Taehyung ve Jungkook'a bakıyordu. Ben onlara hiç dikkat etmemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
he different ; yoonmin.
Hayran Kurgu"Ben de basketbol takımına girmek istiyorum." dedi. Gülmeye başladığımda bana garipçe baktı. "Neden gülüyorsun?" "Bu boyla mı gireceksin takıma?" dedim alay edercesine. "Sanki sen çok uzunsun göt." ↪ yoonmin au, düzyazı, texting ↪ tw; olumsuz örnek...