14

714 94 56
                                    

iyi okumalar...

-

Jimin'in anlatımından

"Hoseok şerefsizlik yapma kapat şu filmi!" diye bağırdım. Çünkü ben mısır patlatıp gelene kadar korku filmi açmıştı. Şerefsiz.

"Ya vurmasana aa. Acıyor bak. Hem bu sefer ben varım burda, korkmazsın hadi." dedi ve korkmamam için kolunu omzuma atıp beni kendine çekti.

"Oyuncak bebekler zaafım biliyorsun." dedim korkarak. "Korkmazsın merak etme, bak ben burdayım." dedi ve ben de ona iyice sokuldum.

"Korkarsam seni öldüreceğim, şerefsiz." diye söylendim ve o sadece sırıtıp filme odaklandı.

Film yarım saattir acıktı ve benim tek yaptığım gözlerimi yumup kulaklarımı tıkamak. Sıkıldığımı fark edince biraz bakayım bari dedim ama gözlerimi açmam ile ekrana bir anda o şerefsiz bebek çıktı, hem de elinde bıçakla!

O sırada büyük bir çığlık attım. "Lan ne bağırıyon kulağımın dibinde it!" diye çıkıştı Hoseok. Çünkü tam da kulağının yanındaydım..

"Ne yapayım, bir anda çıktı.." dedim ve dudak büzdüm. Dayanamadı ve filmi kapatıp geç olduğunu ve yatmamız gerektiğini söyledi.

Zaten çift kişilik bir yatağım vardı ve Hoseok'un yumuşak etçikleri ile yatmak çok güzeldi. Aramız Hoseok ile çok iyidir çünkü doğuştan tanışıyoruz biz. Bi aralar bizi çift sanan çok oldu ama Hoseok düzlerin en düzü olduğu için asla erkeklere bakmaz, ayrıca kardeş gibiyiz biz.

Yatmadan önce telefonumu elime aldım ve Instagram uygulamasına girdim.

...

@chimmy

146 gönderi | 15.477 takipçi | 266 takip

477 takipçi | 266 takip

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

❤9.512 beğeni | 🗨1.043 yorum

@chimmy: Şerefsiz Hoseok bebişim Annabelle açtığı için altıma sıçtım ve şu an göt korkum yüzünden benimle uyumak zorunda (kesinlikle korksam da üzgün değilim yumuşacık etleri var tam uyurken sarılmalık)

@y00ngi.min bu gönderiyi beğendi

Yorumlar;

h: Hoseok kim lan
->t: Sakin ol şampiyon, Hoseok kuzeni
->h: Ha tamam

he different ; yoonmin.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin