24

546 65 113
                                    

selamm. medyaya bakmanız gerekli. özellikle de nakarat kısmına bakmalısınız çünkü bu bölümde şarkımız ve nakaratın dansı olacak, teşekkürler!

bu arada bölümü kontrol etmeye zamanım olmadığı için hemen atıyorum. büyük ihtimalle fazlaca yazım hatası vardır, bunun için özür dilerim.

-

Ben hala ne olduğunu anlamamıştım. O, beni öpüyordu sanırım. Şu an ne hissediyordum bilmiyorum. Beni neden öptüğünüde bilmiyorum. Sadece onu öpmek istiyorum. Huzur bulduğum kişinin dudaklarının benimkiler ile birlikte hareket etmesini istiyordum. O benden ayrılacağı sırada ona karşılık vermeye başladım. O da benim gibi şaşırmıştı ama bozmadı ve dudaklarımızın şehvetle hareket etmesine izin verdi.

Biz öpüşmeye devam ederken yanımızdaki arkadaşlarımızı unutmuştuk. Bize yastık fırlatılana kadar. "Gözümüzün önünde sevişmeyi kesin, sonra devam edersiniz." dedi Yoongi. Sanırım bunu demesiyle biraz utanmıştım ve yanaklarım kızarmıştı. Hemen Taehyung'tan uzaklaştım ve kızaran yanaklarımı gizlemeye çalıştım.

Hoseok Yoongi'ye sahte bir şekilde kızarak "Niye ayırıyorsun çocukları Yoongi. Canlı porno izleyecektik beleşten." dedi ve gülmeye başladılar. Onlar dalga geçiyorlardı, ben ise dahada kızarıyor ve utanıyordum.

Tae kulağıma yaklaşıp konuştu, "Utanmana gerek yok... güzelim." dedi. Bu sefer diğerine göre daha hızlı şaşkınlığımdan kurtuldum ve hafifçe tebessüm ettim. O da bana gülümsedi ve ellerini ellerim ile kavuşturdu. "Sanırım senden hoşlanıyorum Jungkook." dedi. O an sanki her şey benim olmuş gibi mutlu oldum. Benden hoşlandığı söylemişti. Ben de ondan hoşlanıyordum, hatta bu hoşlanmakla kalıyor muydu bilmiyordum.

Ben ne diyeceğimi, ona ne söylemem gerektiğini düşünürken o yine konuştu."Seni biraz sinirlendirdim, hatta biraz az kalır. Çok sinirlendirdim biliyorum ama o an o kelimeler ağzımdan nasıl çıktı bende bilmiyorum. Ne düşünerek bunları söyledim bilmiyorum. Ben çok pişman oldum ve buraya senden özür dilemeye gelmiştim ama işte yine olanlar oldu. Sen bana ne kadar sinirlensen bile yardım ediyorsun. Çok çok teşekkür ederim... ve özür dilerim Jungkook." dedi. Söylediklerinde samimiyet ve gözlerinde ise pişmanlık görüyordum. Pişman olduğuna inanıyordum.

Ya da ben çok enayiydim ve ona aşık olduğum için böyle düşünüyorum. Bilmiyorum.

Kendimi konuşmak için hazırladım. Ne söyliyeceğimi kendimce bir gözden geçirdim ve konuşmaya başladım. "Bak sanırım senin söylediklerine inandım ve affetmek istiyorum ama bilmiyorum. Şu an kafam yerinde de sayılmaz ve iyide düşünemiyorum. Seninle bu konuyu en kısa zamanda konuşalım olur mu? Birde seni hala affetmediğimi unutma. Hala söylediklerin için sana kızgınım çünkü." demem ile kafasını salladı ve sadece gülümsedi. Onu biraz süründürmek istiyordum.

"Şimdi izninle pansumanı bitireyim." dedim ve elime pamuğu alıp pansuman yapmaya başladım, o ise beni izlemeye...

...

Jimin'in anlatımından

Biz burada Jungkook ve Taehyung ile dalga geçerken onlarda utanıyorlardı. Çok tatlı görünüyorlardı ve sanırım Namjoon ve Jin'den sonraki çiftimiz onlar olacaktı. Ben ise sap sap oturak gibi görünüyorum. 'Acaba Yoongi de benden hoşlanıyor mu' diye düşünüyorum bazen ama bilmiyorum. Bazen beni kıskandığını düşünüyorum ama kendi kendime de sevinmek ya da ümitlenmek istemiyorum. Kendimi üzmemeliyim ve olumlu düşünmeliyim. Kötü düşünmek ve olumsuz düşünceler kurmak bana olumsuz bir sonuçtan başka hiçbir şey kazandırmaz.

he different ; yoonmin.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin