- Honnan? - kérdeztem.
- Hát, tegnap összefutottam vele a kávézóban. Jaxszel voltak, én pedig annyira meglepődtem, hogy hirtelen megszólítottam. Persze utána azt sem tudtam, mit mondjak neki, annyira megijedtem. - kezdett el mesélni, nekem pedig megint csak az lebegett a szemem előtt, hogy Jaxszel volt. Megint.
- Értem. - bólintottam.
Egy pillanatra elhallgatott, alaposan megnézett majd megszólalt.
- Rólad is kérdezett. - mondta, anélkül hogy kérdeztem volna bármit is.
- Rólam? És mit? - kérdeztem csodálkozva.
- Megkérdezte hogy vagy. - vonta meg a vállát.
- Csodás. - nevettem fel. A gondolat viszont hogy rólam kérdezett, valahol jól esett egy kicsit.
- Jó volt újra látni, olyan sokáig eltűnt! - mondta őszintén.
- Egyetemen volt, Katie. Új életet kezdett, ez ilyen. - mondtam neki.
- Tudom, de valahol mindig is.. - kezdett bele de megállt.
- Mi? - néztem rá.
- Inkább nem mondom el. - rázta meg a fejét. - Elszomorítana.
- Mondd csak el. - bátorítottam.
Engem már ennél jobban nem lehet elszomorítani.
- Mikor együtt voltatok mindig is azt hittem, hogy majd össze fogtok házasodni és együtt maradtok. - mondta ki és láttam, hogy emiatt ő is kissé szomorú.
Nem tudtam mit válaszolni erre, viszont megfogtam a kezét és enyhén megszorítottam.
- Averyvel anélkül is jóban lehetsz, hogy mi nem vagyunk együtt. Nem haragszom meg. - mondtam és rámosolyogtam.
Habár legbelül tudtam, hogyha Avery és Katie barátok maradnának, akkor én szenvednék emiatt a legtöbbet. Közel lenne hozzám de mégis távol.
- Komolyan mondod? - csillant fel a szeme.
- Igen. - bólintottam, bár tényleg nem gondoltam úgy. Viszont próbáltam Katie érzéseit előrébb helyezni.
AVERY
A délutánt gondolkodással töltöttem. Ki gondolta volna, hogy ez ilyen nehéz? Egy terv kell, amit nem tud meghiúsítani és sikeresen vissza tudom adni a pénzt. De mennyiről is lenne szó?
- Mennyi lehet annak a múzeum szerű épületnek a bérleti díja egy estére? - néztem Danielre.
- Mint a jobb vesém. - nézett rám komolyan, de elnevette magát. - Nem tudom, próbáld meg felhívni az igazgatóját.
- Nem is rossz ötlet. - mondtam és kikerestem a netről a számot.
- Halló, Avery Rackham vagyok, az író a tegnap estéről. - szóltam bele. - Azt szeretném megkérdezni, hogy mennyi lenne a helyszín egy estére?
David a pulton könyökölve nézett rám miközben én leírtam egy cetlire az összeget. Miután letettem, csak felé csúsztattam és a tenyerembe temettem az arcomat.
- Hűha! - kiáltott fel.
- Hűha.. - motyogtam magam elé.
- Avery, ennyi nekem a 2 hónapi bevételem. Ennyit nem adhatsz oda csak a saját büszkeséged miatt! - mondta komolyan - Egyáltalán van neked ennyi pénzed?
YOU ARE READING
Fekete Gyémánt
Romance4 év telt el mióta Avery búcsút intett szülővárosának és az egyetemi tanulmányai miatt elköltözött, hátrahagyva szerelmét, családját és a múltját is. Mikor visszatér meglepődve állapítja meg, hogy már semmi sem a régi. Viszont ő sem. Hogyan bírkó...