1.- Afraid of cars?

257 9 1
                                    

Elou! Dalsi moje fanfikce na dsmp!! Tentokrat je to sapnap!! aka my beloveds!! xd je to obycejna fanfukce lol, kdyby jste necemu nerozumneli, napiste mi to do kom xd. Budu rada za kazde ohlasy, komentare, za sdileni i za kritiku.

Ps: Dekuju moc Luciinnit (jeji pribehy jsou mega delovy, bez si to hned precist!) luv u!! Take chci poprat vse nejlepsi memu tatinkovi k pozdejsim narozeninam, puvodne tato knizka mela vyjit na jeho narozeniny ale to jsem bohuzel nestihla :/ nevazi ig. Uzijte si knizku!!
-Suziee




POV: Y/n
(menší spoiler- Y/n a její mamka právě jedou v autě, do nového bytu. Právě se prestehovaly)



,,Y/n! Položí prosím už ten mobil?!" zeptala se mě naštvaně mamka, když řídila. Bez keců jsem uklidila svůj mobil do kapsy a opřela si hlavu o zatmavený okýnko.
,,Y/n musíš pochopit, že komunikovat s cizími lidmi je nebezpečné a-" začala zas pokus mě přesvědčit, aby jsem se přestala bavit, v tomto případu přestat si psát s mou novou kamarádkou. Zavřela jsem oči a rukou, co jsem si opírala bradu jsem si zacpala ucho. K mé oblíbené činnosti poslední dobou je vytvářeního mého světa pouze v myšlenkách. Pokaždé, když zavřu oči, ocitnu se v mém fiktivním ráji. Snít, nejlepší věc na celém světě.
,,Můžeš mě alespoň chvíli poslouchat?!" okřikla mě matka a já jsem pootevřela oči, obrátila je v sloup, což mamkou naštvalo ještě více, než byla.
,,Y/n! Prosím přestaň projevovat tímto způsobem náladu!" zas mě napomenula a já jsem měla chuť brečet.
,,Máš stejné chování jako tvůj otec! Nevychovaný, neslušný, líný-" nedopověděla svou myšlenku, protože jsem jí do toho skočila.
,,Mami přestaň mluvit takto o tátovi! To, že ho nemaš ráda, neznamemá to, že o něm musiš mluvit takto!" zvýšila jsem na ní hlas stejně jako ona.
,,Ty mi nebudeš říkat, co mám děla a co nemám!" začala a podívala se na mě. Mně už tekly slzy po tváři, snažila jsem horké kapičky zastavit, ale nešlo to.
,,Klidně si breč, ale pamatuj si! Tohle bylo naposled, co jsi na mě zvýšila hlas!" dodala a stále se koukala na mě. Už se nadechovala na další větu co měla v plánu říct, jenže jsem jí přerušila.: ,,Mami bacha!" vykřikla jsem a mamka se koukla dopředu a obě dvě jsme uviděly, jak jsme autem nabouraly do protijedoucího vozidla.


Um- jo, to je asi konec kapci ig xd, doufam ze se libila :D Jak jsem rikala za ohlasy, komentare, sdileni nebo i za kritiku budu velice rada!! Klidne mi napiste, jestli mam zmenit styl psani a tak dale. Samozrejme kapitoly budou postupne delsi, cuz na zacatku pribehu mam uplny okno neco vymyslet xd. Moc diky za precteni! Dobrou noc, rano, odpoledne no proste co je u vas, i luv u bye!!

word count: 459 w.

We Must Be More Than Best FriendsKde žijí příběhy. Začni objevovat