POV:Y/n
,,Georgi!" křikla jsem, když jsem uviděla hnědovlasýho kluka s modrým tričkem na sobě, stát přede mnou. Oba dva jsme se usmáli s následovně mě objal.
,,Ahoj!" usmál se a odtáhli jsme se od sebe. Obejmula jsem i Claye, dvoumetrového kluka.
,,Jak to, že jseš tady?" zeptala jsem se a šla jsem k Nickovi.
,,Clay si popletl dny." odpověděl George a já jsem se na ně usmála.
,,A ty ses taky popletl." namítl Clay a oba dva jsme se zmateně podívali na Claye a pak na sebe.
,,Že spolu nechodíte." ukázal mi Clay na krk a já jsem skřížila ruce na prsou. Nick se tomu zasmál a chytil mě za jednu ruku.
,,Nic neříkej, máš George." namítl Nick a stáhl si mě blíž k sobě. Tomu se Clay tiše zasmál a taky chytl George za ruku.
,,A teď, co chceme dělat?" zeptala jsem se a podívala se na každého kluka.
,,Můžeme si zahrát nějaké hry nebo se podíváme na horror?" namítl Clay a Nick hned souhlasil.
,,Jo! Koukneme na horror!" křikl Nick a plácnul si s Clayem. Já jsem se podívala na George, který byl z toho stejně nadšený jako já.
,,A co zapnout stream?" zeptal se George a kluci nad tím ofrněli nos.
,,Ne, já se nebudu koukat na žádný horror. Jestli chcete vy, můžete, ale beze mě." prohlásila jsem sebejistě a podívala se na Nicka.,,Ten film trvá jenom hodinu." zamumlal Nick a já jsem zabořila hlavu do jeho hrudě.
,,Však nic neříkám." usmála jsem se na Nicka, i když to nebyl ten pravý úsměv. Zachumlala jsem hlavu opět do jeho hrudi a Nick mě pohladil po vlasech. Zas to fungovalo. Přitáhl si mě blíž do obětí a já jsem se tomu usmála, ale tentokrát upřímně.
,,Mám tě." řekl a stále pokračoval v hlazení mých jemných vlasů. Usmála jsem se, ale chtěla jsem víc pozornosti, když už se musím dívat na horror. Kdybychom se dívali na jiný žánr, tak klidně, ale horror? Proč všichni miluji horrory?
,,Nemáš hlad?" zeptal se mě a já jsem zavrtěla hlavou. Však jsme jedli před chvílí. Bože.
,,No tak to pustíme?" ozval se blonďák, který šel před George. Vlasy měl ze strany na stranu a rudé rty, naopak George měl další červené flíčky na krku a červené rty. Jen jsem se koukla na Nicka, který věděl to samé jako já. Tomu jsme se uchechtli a věnovali pohledy klukům.
,,A klucí? Co jste dělali?" řekl narážlivě Nick, čemuž jsem se zahyhňala. Sklopila jsem hlavu dolů, aby mě neviděli se červenat.
,,Nic."
,,Osobní věci!" každý odpověděl jinak a tomu jsme se pousmáli ještě víc. Ale dál jsem to nepodezírala.
,,Chce to panáka." řekl pro sebe Nick a já jsem slezla z něj. Došel do špajzky a uchopil do ruky vodku a ze skříňky vzal čtyři panáky. Povzdechla jsem si, protože jsem už věděla, jak to dopadne. Clay a George se přesunou do pokoje a určitě tam budou hrát pexeso, co jiného a já Nicka budu tahat domu, aby nezabloudil takový kus. Přišel k sedačce a každému dal panáka do ruky. Nicka nezajímalo, zda jsi nechtěl. Něco řekl a musel si to udělat, což se mi na Nickovi líbí, stojí si za svým a neodstoupí.
,,Nicku já nemůžu pít." připomenula jsem a Nick nad tím mávnul rukou a nalil ho i mně. Všichni v ten moment stichli a všechny pohledy spadly na mě. Nechápavě jsem se na ně podívala.
,,T- Ty jseš těhotná?" zeptal se opatrně George, já jsem se na něj dívala zmateně. Cože? Vypadám na to, že jsem těhotná?
,,Ne nejsem. Mně je dvacet. Nejsem dospělá a nemůžu konzumovat alkohol." odpověděla jsem Georgovi a on se nad tím zasmál. Pousmála jsem se taky a podívala se na průhlednou tekutinu v panáku.
,,Ježíš, to je jedno! Chceš vědět od kolika jsem ochutnal tvrdý alkohol?" Nick promluvil a hned se začal s Clayem tlemit.
,,No, radši ne." zamumlala jsem a prohlídla ještě jednou tu tekutinu.
,,No, asi je to lepší." uchechtl se a jako první do sebe kopl panáka. Moc se mi do toho nechtělo. Snad za celý život jsem měla tak tři panáky něčeho tvrdého. Nechtěla jsem nikdy pít, vždy jsem se bála, že skončím jako fetka. Kluci ho do sebe kopli hned a Nick svůj druhý. Já jsem si k alkoholu přičichla a hned pokrčila nad tím nos.
,,Nechutná?" zeptal se mě Nick a já jsem si lokla. Bylo to hořké a nechutné. Rozkašlala jsem se a podala jsem to Nickovi, ať to vypije za mě. Clay se nad mou reakcí zasmál a už podával Nickovi prázdné skleničky, aby mu i Georgovi mohl nalít další rundu.
Plán byl takový, že jsme se měli koukat na film. Místo filmu jsem se koukala na tři dospělé může jak pijí. Flaška byla už z poloviny prázdná a já jsem se podívala na George, který byl na tom nejhůř. Byl už opilí a furt něco mumlal Clayovi do ucha. A já jsem si povídala s Nickem, který byl ve veselé náladičce.
,,Y/n, ty jseš tak krásná." řekl Nick a otočila jsem se ke klukovi. Obkročmo jsem si na něj sedla a on se usmíval jak měsíček na hnoji. Bože, a já jsem si myslela, že je jiný než ostatní. Nebyl tolik opilý, že by motal pátý přes devátý. Sice vypil toho nejvíce, ale už byl vytrenovaný. Jen jsem se bála, jak to budu povídat rodičům Nicka.
,,A ty jsi tak opilý." Nick se tomu usmál a zavrtěl hlavou, že to není pravda. Chytil mě kolem pasu a přitáhl si mě blíž. Nebránila jsem se, chyběly mi jeho rty tu celou dobu.
,,Nejsem opilý, jen jsem doplnil tekutiny do těla." tomu jsem se zasmála a prohrábla mu s vlasy. Nick se přiblížil blíže a já jsem ucítila smrad z alkoholu. Naše rty se spojily a hned Nick líbal vášně. Smrad z alkoholu byl cítit, ale přes všechny emoce jsem to nevnímala. Ruce se přesunuly na můj zadek a já jsem si přesedla, aby se mi lépe sedělo. Ruce jsem si položila na jeho tváře a já jsem ucítila pod sebou bouli, která se při každém pohybu rtů zvětšovala a zvětšovala. Pousmála jsem se do polibku, a tím se prohloubil náš polibek. Byl to polibek jenom vášní a hladu. Nick zpevnil stisk, že mě to bolelo. Byl to takový maraton líbání, nadechli jsme se a zas jsme pokračovali, tak to šlo dobrých deset minut. Oba dva jsme se odtáhli, zadýchaně jsme se na sebe dívali a Nickovi jsem věnovala letmou pusu na tvář. Sjela jsem dolů, na jeho hruď a lehla si na Nicka, ten si začal hrát s mými vlasy. Chtěla jsem pokračovat, už mi to chybělo. Miluju Nicka a při každém polibku jsem ho milovala víc a více.
Během toho, když jsme líbali, tak odešli kluci, ani jsem to nezaznamenala.
,,Kam šli kluci?" zeptala jsem, i když jsem lehce tušila odpověď. Podívala jsem na Nicka, který už se držel za kořen nosu. Než stačil odpovědět, začala se ozývat vzdychání z druhého pokoje. Clay neměl dvoupatrový dům jako Nick, měl malinký útulný domeček. Bohužel ložnice byla hned vedle obýváku, pak se ozvalo několik sténů a já jsem ztuhla a vykulila oči. Nick se nad mým výrazem zasmál a já jsem si vzpomněla na bouli, která mě tlačila na bok. Rychle jsem se posadila na sedačku a cítila jsem jak mi rudnou tváře. Nick se tomu úšklíbl a naklonil se ke mně.
,,Miluju tě." zamumlal a políbil mi ušní lalůžek. Přesunul se na můj krk a taky mi dal tím gesto, ať si mám lehnout na sedačku. Lehla jsem si a Nick na mě. Na krk mi udělal další červené flíčky, po kterých jsem potichu zasténala. Celá jsem se propnula a chytla Nicka za ramena. Přestal a naklonil se nad můj obličej. Opřela jsem si rty na jeho a už jsme byli tam, kde jsme byli před minutou. Opět jsme se líbali a ve mně zas sílila láska k Nickovi. Ruce si přesunul na mé boky a začal tělem pohybovat dopředu a dozadu, věděl, co dělá. Lekla jsem se a Nicka odstrčila ode mě. Kdyby se neposadil sám na pohovku myslím si, že by skončil na zemi.
,,Co děláš?!" potichu jsem na něj křikla, aby nás nikdo neslyšel. Nick se na mě s úšklebkem díval a zasmál se mému výrazu.
,,Nic." pokrčil rameny a zas se ke mně přiblížil. Když jsem ho viděla, jak se ke mně přiblížil, rychle jsem si vstoupla a udělala krok dozadu. Teď jsem Nicka nepoznávala, byl víc divoký. Ano, že to způsobil alkohol, a že za to nemůže, ale vystrašil mě tím. Dostala jsem strach z toho i z Nicka. Nechtěla jsem to zažít znova, měla jsem z toho strach.
Postavil se a šel pomalu ke mně, každým pohybem jsem ho sledovala a čekala, co udělá. Udělal poslední krok ke mně a lítostivě si mě prohlížel. Opatrně mě objal kolem ramen a bradu si opřel o mé temeno. Bylo mi ho líto, že si vše dává za vinu, ale je dobře, že si to uvědomil. Objetí jsem mu oplatila a cítila jsem, jak stisk zpevnil.
,,Promiň, nechtěl jsem tě polekat." omlouval mě a já jsem se cítila špatně, že jsem ho odkopla. Pohladila jsem ho po zádech jako omluvu. Odstrčil mě od sebe a a chytil mě za rameno.
,,Prostě jseš strašně moc atraktivní, do háje" políbil mě na čelo, což mě donutilo se usmát.
,,Až budu připravená, tak..." zamumlala jsem. Bylo mi trapný říct to, tak jsem očima ukázala na pohovku.
Nick zavrtěl hlavou, ruce si přesunul na mé tváře. V jeho očích jsem viděla upřímnost.
,,Nechci tě do ničeho tlačit, já počkám, ano?" řekl mi a já jsem se na něj lítostivě dívala, bylo mi ho líto, že musí čekat. Kývla jsem hlavou a Nick se na mě upřímně usmál.
,,Mám tě." objal mě znova kolem ramen a a já jsem objetí oplatila.
,,Promiň." místo toho, že bych mu měla říct to samé, jsem se omluvila. Cítila jsem, jak Nick vrtí hlavou.
,,V některých situaci se nemusíš omlouvat."Bylo kolem sedmé hodiny večer a já jsem byla v koupelně se osprchovat, Nick si šel lehnout, aby ho přešla bolest hlavy. Chudák, ráno to bude horší. Šla jsem si pro oblečení, ale když jsem Nicka uviděla spát, musela jsem se usmát. Vlasy mu lezly do obličeje, spokojeně oddychoval a obličej měl uvolněn. Přišla jsem k němu a pohladila jsem ho po vlasech. Vypil toho hodně není divu, že byl tak opilý. Nedávala jsem mu to za vinnu. Odstranila jsem mu vlasy z obličeje a šla zpátky do koupelny. Převlékla jsem se do šortek, trika a oblékla jsem si i mikinu. Vzala jsem trochu make-up a snažila se zamaskovat flíčky od Nicka. Bože, já ho zabiju. Šlo to líp než jsem si myslela. Z dálky to nešlo vidět, jen zblízka, ale to vypadalo, že jsem si krk podrbala a potom mi tam zůstala podrážděná pokožka.
Seděla jsem na sedačce v obývacím pokoji a četla si knihu, kterou jsem naslepo vytáhla z knihovky, která byla vedle televize. Vůbec mě nebavila. Nebavilo mě číst o detektivce, natož ještě o dějinách. Povzdechla jsem si, když jsem musela znova otočit stránku. Větu, kterou jsem přečetla, hned jsem jí zapomněla, takže z celý děj jsem nevnímala. Z chodby se ozvalo rachotění klíčů a já jsem byla vysvobozená z dobrovolného mučení.
ČTEŠ
We Must Be More Than Best Friends
Fiksi Penggemar,,Why do we close our eyes when we pray, cry, kiss or dream? Because the most beautiful things in life are not seen but felt by the heart." . . . . . . Fanfikce na Y/n a Nicka/Sapnapa Omlouvám se za všechny gramatické chyby. Budu ráda, když mi zane...