POV: Y/n
Po koupeli jsem zaťukala na dveře do Nickova pokoje, chvíli jsem počkala a následovně otevřela dveře. Nakoukla jsem dovnitř, zda Nick nespí. Nespal, jen unaveně ležel na posteli a koukal se na strop. Usmála jsem se a vešla jsem dovnitř.
,,Ahoj!" pozdravila jsem ho a zavřela jsem za sebou dveře. Sedla jsem si vedle hnědovlasýho kluka na postel a on se přetočil na bok ke mně. Usmíval se. Má nejhezčí úsměv, co jsem kdy viděla. On je nejhezčí.
,,Jseš hodně unavený?" zeptala jsem se a šla si lehnout vedle něj. Prohrábl si unaveně s vlasy a pak se otočil na mě. Byl nádherný, roztomilý i atraktivní. Vlasy měl rozházené ze strany na stranu a jeho oči vypadaly lépe než obvykle.
,,Trochu." pousmál se a koukali jsme se navzájem do očí. Neměla jsem mu co říct, pořád jsem musela obdivovat jeho hazel oči. Jednou rukou jsem mu prohrábla jeho vlasy- jedna z mých nejoblíbenějších činností za poslední dobu. Nick zavřel oči a spokojeně oddychoval. Přestala jsem, ale ruku jsem měla pořád na nebo v jeho vlasech. Nic neudělal. Nepootevřel ani jedno oko, ani nepokrčil nosem, jak to dělám já. Už to bylo moc? Proč jsem to udělala? Vadí mu to? Kladla jsem si spoustu otázek a přibývaly a přibývaly. Ruku jsme stáhla zpět k tělu a sklopila jsem hlavu dolů.
,,Proč jsi přestala?" zeptal se Nick a já jsem se na něj koukla. Teď jsem nechápala mojí změnu nálad. Ještě před vteřinou jsem si to dávala za vinu a teď jsem byla ráda, co jsem udělala. Usmála jsem se na něj a pošoupla se blíž k němu.
,,Co budeme dělat?" řekla jsem a začala si hrát s jeho rukou. Nejdřív jsem ji začala přes prsty přejíždět, pak přes jeho žíly, které byly na hřbetu ruky. Různě jsem jí obracela, prohlížela, zkoumala. Skoro až jsem ji masírovala. Nick ruku, kterou jsem si prohlížela sevřel. Drželi jsme se za ruce a tomu jsem se pousmála. Měla jsem ji drobnější než Nick, více tmavší. Nick jí měl velkou, připomínalo mi to medvědí packu. Jeho chlupy byly tmavší a delší než na mé ruce. Byly mu vidět i více žíly, nad kterýma jsem se skoro až rozplývala. Měla jsem delší nehty a upravené, skoro jako každá holka, Nick je měl krátké a na jednom prstu měl čtěnici.*
,,A co třeba jen ležet, jako teď, a nic nedělat?" zeptal se řečnickou otázkou a věnoval mi další úsměv. Pokrčila jsem na něj nos a následovně se hned usmála. Lehla jsem si na záda a opřela si hlavu o jeho hruď, cítila jsem každý jeho klidný nádech a každý jeho tlukot srdce.
Přišla na mě únava, promnula jsem si své oči a následovně se posadila.
,,Nicku... Já si půjdu už lehnout." oznámila jsem a otočila se na Nicka. Jen přikývl a slezl z postele. Vzal si deku a rozložil si jí na zem. Bylo mi ho líto, že musí kvůli mě spát na tvrdé zemi a já v jeho posteli.
,,T- To Nicku? Nechceš spát spíš tady?" zeptala jsem se a Nick se pousmál. Musela jsem se pousmát a pošoupla jsem se více ke zdi. Nick čapl deku a posadil se na proti mě.
,,Díky." usmál se a oba dva jsme si lehli.
,,Já děkuji! Za všechno!" usmála jsem se ještě více a opřela si hlavu o ruku. Znova to ticho. Nebylo to trapné ticho. Ale ticho, které si užíváte. Znovu jsme se koukali na sebe. Jeho očí. Mohli bych celý den povídat o tom, jak jeho oči jsou jedinečné. Poznala bych je všude. Dala jsem si ruku přes pusu a zívla jsem si. Nick se na mě usmál.
,,Jseš hodně unavená, že?" zeptal se řečnickou otázkou a já jsem přikývla a usmála. Nic jsem zas neodpověděla, dle mého názoru škoda slov. Stačí se jen usmát.
,,Dneska to bylo fajn." zamumlala jsem a Nick přikývl.
,,To bylo, zítra něco podobného podnikneme." odpověděl mi a já jsem jen přikývla. Musela jsem se pousmát Nickovým vlasům. Měl je zas rozházené, ale teďka jsem chtěla jen jít spát.
,,Tak dobrou." řekl ospale a usmál se na mě.
,,Dobrou noc." odpověděla jsem mu a teď jsem se pomátla. Dala jsem mu rychlou letmou pusu na tvář a následovně jsem se otočila k němu zády. Zavřela jsem oči a začala jsem se modlit, aby nezačal řvát. Cítila jsem, jak se mi žene do obličeje horko. Zrychlil se mi tep a snažila se kontrolovat můj dech. Kolem mého břicha se obmotaly dvě silné ruce a přitáhl mě blíž k Nickovi. Musela jsem se pousmát. Strest ze mě spadnul a spokojeně jsem ležela s Nickem v posteli.
,,Dobrou noc."God damn, omlouvám se za malou kapitolu, ale už fakt jsem neměla ponětí, co psát. Tuhle kapcu jsem psala 2 dny 💀, další bude delší.
* Když vám na nohu spadne třeba činka, může prasknout céva pod nehtem a záhy se tam nahromadí krev obvykle doprovázená pulzující bolestí.– https://run-magazine.cz
ČTEŠ
We Must Be More Than Best Friends
Fanfic,,Why do we close our eyes when we pray, cry, kiss or dream? Because the most beautiful things in life are not seen but felt by the heart." . . . . . . Fanfikce na Y/n a Nicka/Sapnapa Omlouvám se za všechny gramatické chyby. Budu ráda, když mi zane...