POV: Y/n
Nick seděl na zemi a já jsem seděla v jeho náruči. Taková naše tradice. Ruce měl obmotané kolem mého břicha a přejížděl něžně po holé kůži, někdy mi věnoval polibek na můj krk a následovně mi udělal další červený flíček, po kterém mi naskočila husí kůže.
,,Nicku, jak to budeš chtít vysvětlovat Vašim?" zeptala jsem se a koukla se na něj. Ten mi věnoval pusu na tvář a já jsem se usmála.
,,No co, nijak. Nejsou blbý a navíc mamka mi furt říkala, jak moc jsi hezká, milá,..." věnoval mi další pusu, tentokrát na čelo. Usmála jsem se a objala jeho paži a opřela jsem se o ní. Druhou rukou mě pohladil po vlasech, čímž jsem se cítila mnohem více v bezpečí.
,,A co třeba Clayovi?" zeptala jsem se znova a opět jsem se na něj podívala. Nick se pousmál a políbil mě, abych už neměla další otázky. Polibek jsem mu oplatila a následovně se do polibku usmála, když mi dal ruku na stehno. Odtáhli jsme se od sebe a já jsem si na něj sedla obkročmo, hned mě chytil kolem pasu jednou rukou a tou druhou začal vytahovat mobil z kapsy. Dal ho tak, abych se mohla podívat na fotografii, kterou mi ukazoval. Byl tam Clay s Georgem, jak se líbají. Musela jsem se usmát, jak oba dva vypadají šťastně.
,,Vidíš ten Georgův krk?" přiblížil na George a já jsem s úsměvem přikývla. Naše krky vypadaly úplně stejně, ale i Clay měl dva červené flíčky. Tolik mě to ani nezajímalo, musela jsem se usmát, tomu jak jde vidět, že jsou zamilovaní. George měl červené tváře a Clay měl vlasy rozcuchané stejně jako Nick. Podívala jsem se na Nicka a věnovala mu pusu na jeho tvář.
,,Tak vidíš a s tím normálně i vystupuje na koncertech a na streamech." zasmál se tomu a dostala jsem od něj letmou pusu nos. Bože, jak já ho miluju!
,,A jak jim to chceš říct? Že spolu chodíme? Chodíme spolu vlastně?" zeptala jsem se a zarazila jsem se nad svou otázkou. No máme se rádi, už jsme se líbali, takže asi spolu chodíme, ale zase jsme si neřekli oficiálně že spolu chodíme. Nick se nad tím zasmál a já jsem se zamračila. Přitáhl si mě do objetí, já jsem se hned odtáhla a skřížila jsem ruce na prsou.
,,Bože, Y/n, já tě tak miluji!" řekl a já jsem se zamračila ještě víc, ale naštvaná jsem nebyla. Už jsem to nevydržela, jak se pořád smál. Přitáhla jsem si ho za tričko a políbila jsem ho. Ne, že bych neměla ráda jeho smích, právě naopak- miluji. Ale už jsem ho chtěla nejblíže u sebe. Do polibku zasténal, což mě donutilo se pousmát. Oddálili jsme se a já jsem ho hned objala. Každým dotykem jsem si uvědomovala, jak ho nesmím ztratit. Každým polibkem jsem ho více milovala.
,,Chodíme spolu." řekl a tiše se zasmál. Objala jsem ho silněji a dala mu pusu na krk. Pohladil mě po vlasech a já jsem se usmála. Jen jsem přikývla a věnovala jsem mu další pusu na krk. Oba dva jsme se odtáhli od sebe a já jsem si ho musela znova prohlížet, jak moc je perfektní.
,,Mám pro tebe ještě jedno překvapení." oznámil mi a já jsem hned zpozornila.
,,Překvapení?! Jaký?!" hned jsem se zeptala a Nick se tomu zasmál. Dal mi vlasy za ucho a ruku následně nechal na tváři.
,,Neřeknu ti to." řekl a já jsem se na něj opět zamračila. Vyplázla jsem na něj jazyk a tomu jsme se oba dva usmáli. S ním se cítím jako jiný člověk. Zapomenu na vše starosti, které mě trápí. Nick je člověk, který mi poslední době hodně pomohl. Věnovala jsem mu letmou pusu na čelo a Nick se tomu usmál.
,,Ale radši bych už jel, abychom se stihli najíst a připravit se. " vysvětlila mi Nick a já jsem přikývla. Společně jsme vstali ze země a Nick mě chytil za ruku a šli jsme spolu k autě.Po obědě jsem se z jídelny přesunula do kuchyně umýt špinavé nádobí od oběda. Myčka byla plná a musela jsem ji zapnout. Náhle jsem ucítila ruce kolem mého pasu, Nick mě zezadu obejmul, který měl hlavu položenou na mém rameni. Usmála jsem se a pokračovala v nádobí. Uslyšela jsem odfrknutí a jeho stisk zesílil. Pořád jsem se soustředila na nádobí, aby vypadali jako nové a také, aby Nickova maminka neměla takovou starost. Další odfrknutí, kdy mi ale Nick dal jednu ruku nad mé poprsí. Chtěla jsem pokračovat. S dalším odfrknutím jsem to nevydržela a musela jsem se otočit k Nickovi. Stáli jsme čelem k sobě a já jsem měla ruce od pěny a úsměv na tváři.
,,Co je?" zeptala jsem a on mě obejmul. Jeho ruce se zatoulaly k mému zadku, ztuhla jsem a zabořila jsem hlavu do jeho trička.
,,Jestli to chceš umýt za mě, tak můžeš." zamumlala jsem do jeho hrudi a Nick mě pohladil po vlasech a ruku vrátil zpět na místo, kde byla.
,,Ještě chvíli, Y/n." pošeptal a přitiskl mě více k sobě, abych ho neopustila. Usmála jsem se.
,,Nicku... Už mě moc mačkáš..." opět jsem promluvila a Nick si odfrknul. Nick svůj stisk uvolnil a já jsem mu dala letmou pusu na pusu. Nick mě chytil kolem ramen a políbil mě. Naše rty se spojily a mé kolena se málem podlomila. Nick mě chytil zespodu za stehna, a tím mi řekl, ať se na něj vyhoupnu. Učinila jsem a náš polibek se prohloubil ve vášnivý. Nick se mnou popošel pár kroků, pravděpodobně do obývacího pokoje. Pomalu mě pokládal na pohovku a následovně mě přimáčkl k ní vlastním tělem. Odtáhli jsme se a já jsem zadýchaně dýchala. Ruce od pěny jsem otřela do svých kalhot až do sucha.
,,Víš, že jseš hezká." řekl, políbil mě na krku. Jenom jsem se usmála, ale mlčela.
,,Krásná." optal se opět a políbil mě na jiném místě.
,,Nádherná." pověděl a políbil mě pod čelistí. Zaklonila jsem hlavu, aby měl lepší přístup.
,,Úžasná." políbil mě zas a ruku přesunul na můj pas.
,,Nicku..." zasténala jsem jeho jméno a on přestal. Naklonil se nad můj obličej a já jsem ho políbila. Jeho rty jsou dokonalé. Tak dokonalé nikdo jiný nemá. Ruce jsem mu dala do vlasů a lehce jsem za ně zatáhla. Nick se nenechal a ruce se mu zatoulaly k mým kyčlím, já jsem ho chytla za ruce, aby už nikam nešly. Nickovi začal vibrovat telefon kapse. Odtáhli jsme se, i když jsme nechtěli. Přítel se podíval na telefon a protočil očima, tomu jsem se pousmála.
,,No čau!" pozdravil někoho na druhém konci a lehl si na mě. Nick zabořil mou hlavu do mé hrudě já jsem mu jeho příjemné vlásky hladila.
,,No trochu." odpověděl od telefonu.
,,Za pět minut, čau!" rozloučil se a mobil položil za do kapsy.
,,To byl Clay, za chvilku tu bude." oznámil mi a už se naklonil, aby mě mohl políbit.
,,Nicku, já musím umýt to zbylé nádobí." namítla jsem a Nick mě políbil na tvář.
,,Nevadí, to počká." zamumlal a přesunul se na mou druhou tvář.
,,Já se taky musím převlíknout." odporovala jsem znova a Nick se potichu zasmál.
,,Sluší ti to."oddálil se a já jsem ho pohladila po tváři.
,,Nicku, bude to chvilka." přemlouvala jsem ho a on jen přikývl. Jako díky jsem ho políbila na puse. Slezl ze mě a já jsem mu věnovala úsměv.
Vyšla jsem do našeho pokoje a začala jsem hledat nějaký oblečení, který by se mi hodilo. Sundala jsem si ze sebe top a šáhla jsem pro jiný. Otočila jsem se k zrcadlu a prohlížela se. Černý a ze zadu byly tkaničky, které jsem poupravila. Náhle jsem uslyšela otevírání dveří, ze kterých vykoukl Nick. Usmíval se. Šel ke mně a objal mě kolem pasu.
,,Moc ti to sluší." řekl a políbil mě na čelo. Musela jsem se začervenat a políbila jsem ho na rtech a Nick dělal malinkatý krůčky dozadu a já jsem ho následovala. Přišli jsme k posteli a já jsem si na ní lehla, Nick si lehl na mě a dívali jsme se z očí do očí. Má ty nejkrásnější oči, který snad někdo může mít.
,,Už tu za chvilku bude Clay." připomenula jsem mu a prohrábla jsem mu vlasama. Měl je rozházené ze strany na stranu.
,,Minutku." zamumlal a naklonil se ještě blíž. Už jsme se málem zase políbili, ale někdo zazvonil na zvonek.
,,Já toho Claye snad zabiju." řekl a tomu jsme se zasmáli. Oba dva jsme vyšli z pokoje a Nick šel otevřít dveře a já jsem se snažila poupravit vlasy.
,,No čau! Trvá vám to!" křikl Clay a já jsem přišla ke klukům.
,,Ahoj!" zamávala jsem rukou a s Nickem jsme si obuli boty. Nick zamknul dům a klíčky dal do kapsy a šli jsem s Clayem do jeho domku.
,,Y/n zavři oči." řekl Clay, když otevíral dveře. Nejistě jsem zavřela oči a Nick pro jistotu dal ruku na mé víčka. Tomu jsem se usmála. Vešli jsme domů a Nick semnou někam šel, měla jsem strach, že zakopnu o něco nebo o něco se bouchnu. Slyšela jsem, jak Nick se zasmál, když pravděpodobně něco uviděl.
,,Tak Y/n, můžeš otevřít oči." oznámil mi Clay a cítila jsem, jak Nick mi sundal ruku z očí. Nejistě jsem pootevřela jedno oko a hned jsem šokem otevřela pusu a druhý oko. Clay a Nick se zasmáli nad mou reakcí. Upřímně tento dárek by mě ani ve snu nenapadl.
ČTEŠ
We Must Be More Than Best Friends
Fanfiction,,Why do we close our eyes when we pray, cry, kiss or dream? Because the most beautiful things in life are not seen but felt by the heart." . . . . . . Fanfikce na Y/n a Nicka/Sapnapa Omlouvám se za všechny gramatické chyby. Budu ráda, když mi zane...