13.- The beach

89 8 2
                                    



POV: Y/n





     Ráno mě probudilo rachotění z chodby. Posadila jsem se na postel a promnula jsem si mé unavené oči. Rozhlédla se a v pokoji někdo nebyl. Nick. Zmateně jsem se podívala po pokoji. Rychlým švihem jsem vstala z postele a důkladně jsem se koukla po pokoji. Nikde nebyl. Šla jsem pomalu otevřít dveře na chodbu a viděla jsem, jak v koupelně stojí Nickova maminka.
,,Dobré ráno!" pozdravila jsem a osoba se na mě s úsměvem otočila.
,,Ahoj Y/n!" s širokým úsměvem mě pozdravila a vyšla z koupelny.
,,Nick je dole v kuchyni?" chtěla jsem vědět a její úsměv se zvětšil více do šířky.
,,Ne, není. Někam jel." odpověděla mi a já jsem jen kývla hlavou, na znamení, že jsem pochopila. Její oči sjely na mou hruď a všimla si, že mám jeho mikinu.
,,Nechceš se jít nasnídat?" zeptala se a jen zavrtěla hlavou.
,,Ale no tak, musíš něco sníst. Včera jsi měla jen oběd, řekl mi to Nick." přemlouvala mě a já jsem se usmála.
,,No dobře, přemluvila jste mě." řekla jsem a to mu se pousmála. Rozešla se po schodech do kuchyně a já jsem ji následovala. Jakmile jsme byly v přízemí, strašně to tam hezky vonělo. Takhle vonělo každé ráno, co jsem bydlela s maminkou.
,,Mňam! Tady to voní!" nasála jsem vůni.
,,A ty bys o to chtěla přijít! Posaď se." ukázala rukou ke stolu a já jsem se na ni usmála. Posadila jsem se na stejné místo jako včera a snídaně.
,,Zatím ti naliju čaj, a hned přinesu snídani." oznámila mi a zmizela z mého obzoru. Jakmile zmizela, z chodby se ozvalo šramocení klíčů. Škubla jsem sebou a zpozornila jsem.
,,Čau! Je tu Y/n nebo ještě spí?" ozvalo se z chodby. Hlas byl Nickův a já jsem zpozornila ještě více.
,,Tady je, u stolu!" odpověděla mu a přišla za mnou s talířem s wafflema. Jakmile jsem je uviděla, rozzářily se mi oči. Miluju waffle! Položila talíř přede mnou a usmála se na mě a odešla zpátky do kuchyně.
,,Dobrou chuť!" popřál mi Nick k snídani, který se usmíval jak měsíček na hnoji. Usmála jsem se na něj také a poprvé si kousla do snídaně.

     ,,Takže..." začal a posadil se naproti mě na postel.
,,...Hele, známe se strašně krátkou dobu a mám tě rád a chci, aby ses cítila co nejlépe." dopověděl a já jsem se rozplývala. Cože mi řekl? Má mě rád a chce, abych se cítila co nejlépe?! Navzájem jsme se oba dva usmáli.
,,No a proto jsem byl dneska v centru města. A koupil jsem ti nějaké věci na začátek." dokončil svůj proslov a já jsem vykulila oči. Cože udělal?!
,,Ne Nicku. Neblázni. To si nemůžu od tebe vzít." řekla jsem mu a chtěla jsem dále pokračovat, ale Nick mě přerušil.
,,Ne! Vezmeš si to a tečka! Opravdu tě mám rád a chci, aby sis to ode mě vzala. Pro žádnou holku bych tohle nikdy neudělal. Jen chci, aby ses tady cítila jako doma." řekl a já jsem se na něj koukala s otevřenou pusou. Každé slůvko, co řekl, jsem si pamatovala. Jediný čeho jsem byla schopná, bylo to, že jsem ho musela obejmout. A taky, že jsem to udělala. Objala jsem ho kolem krku, jelikož to nečekal, oba dva jsme spadli na postel. Respektive Nick na postel a já na něj. Reflexem mě chytil za boky a mně v břiše prolétlo několik set motýlů. Oba jsme se zasmáli, jak jsme teď dopadli. Cítila jsem, jak se mu třásla hruď, když se smál.
,,Nicku, děkuji moc, za to všechno a za to, že tu jseš pro mě. Děkuji moc!" zamumlala jsem do jeho hrudě a musela jsem se tomu pousmát. Oddálila jsem se, tak abych se mu koukala do očí. Mohla jsem z nich vyčíst jen radost. Nick mi zastrčil za ucho pramínek vlasů a ruku následovně nechal na mé tváři. Moje srdce vynechávalo údery. Při každém jeho doteku jsem se zachvěla a můj hrudník se nadzvedával rychleji a rychleji. Očima jsem sjela na jeho rty a znova do jeho očí. Teď jsem musela vypadat jako rajče.
,,P- Promiň..." řekla jsem velmi potichu a posadila jsem se do minulé pozice.

     Z každé věci, kterou mi koupil Nick, jsem měla obrovskou radost. Vždycky jsem ho poděkovala a obejmula. Nick si na to už zvyknul, takže se nám nestalo, to co předtím.
,,Děkuji moc! Strašně moc si toho vážím, co pro mě děláš!" znova jsem mu poděkovala a oddálil se ode mě.
,,Půjdeme ven? Mohl bych ti ukázat pláž, na kterou málokdo chodí." řekl a já jsem ho pustila z mého svírání.
,,Jo! To by bylo fajn!" řekla jsem mu a usmála se na něj.
,,Pojedeme teď hned?" zeptala jsem se a on kývnul hlavou.
,,Tak si vyber nějaké plavky a půjdeme, ju?" řekl a já jsem radostně kývla hlavou. Nick mi podal tašku kde byly jenom plavky a já jsem se usmála jak poděkování. Zmizela jsem do koupelny a začala jsem prohledávat obsah taštičky. Všechny byly nádherné a bylo těžké rozhodování. Nikdy mi nedělalo problém si vybrat plavky a najednou ano? Nakonec, jsem se rozhodla pro čistě bílé plavky, na ně jsem si ještě oblékla triko, které mi půjčil Nick a své kraťasy. Otevřela jsem dveře od koupelny a zaťukala na dveře od Nickova pokoje.
,,Nicku?" oslovila jsem ho a na druhé straně se ozvalo otáčivý pohyb zámku.
,,Tak už jseš hotová?" zeptal se Nick, který na sobě měl také plavky v černé barvě a triko v šedé barvě. Jen jsem kývla hlavou a Nick vzal batoh do ruky a oba dva jsme se vydali směrem dolů.
,,Kam jste se vydali?" zeptala se nás Nickova maminka a Nick se hned chopil odpovědi.
,,Jdeme na pláž." oznámil a pokračoval v cestě.
,,Co oběd?" chtěla opět vědět a Nick se otočil.
,,Koupím." řekl a já jsem zpozornila. Nemůže mi kupovat jídlo, už tak mi koupil spoustu věcí.
,,Tak si to užijte!" řekla mile maminka a Nick přikývla.
,,Tak čau!" zavolal na mamku z chodby, mezitím co jsme si nazouvali boty.
,,Na shledanou!" rozloučila jsem se s paní a ta mi jen zamávala s úsměvem.
,,Pojedeme autem?" zeptala jsem se a Nick šokovaně se koukl na mě.
,,Cože? Autem?" zopakoval a já jsem přikývla.
,,No můžeme, jestli ti to nevadí." odpověděl a já jsem se na něj usmála.
,,Nebude. Musím se přes to dostat!" řekla jsme odhodlaně a Nick se jen nevěřícně usmál.
,,Dobře, ale pojedu pomalu a pojedeme pi cestě, kde málokdy potkáš auto." řekl podmínky, za které jsem byla ráda. Přikývla jsem a Nick otevřel domovní dveře a vzal klíčky od auta. Otevřel garáž  a mým překvapením tam stála tři auta a dvě motorky. Klíčkem odemknul  jedno z aut a otevřel dveře u spolujezdce. Nejistě jsem se koukla na Nicka a ten usmíval. Nastoupila jsem se do auta a hned se připoutala pásem. Koukala jsem se před sebe a opět vše se mi vybavilo před očima. Na sucho jsem polkla a stále se dívala před sebe a snažila jsem zachovat klidnou hlavu a nemyslet na  to.
,,Vše v pohodě?" zeptal se mě Nick a položil si ruku na mé levé rameno.
,,Jo, v pohodě!" snažila jsem se usmát na Nicka a ten přikývl.
,,Chceš vystoupit a jít pěšky?" zeptal se a já jsem zavrtěla hlavou.
,,Ne, jsem v pohodě." znova jsem se na něj usmála a Nick přikývl, stáhl svou ruku zpátky tělu a nastartoval auto.

     ,,Je to tu opravdu nádherné!" řekla jsem a koukala jsem se po písečné pláži s azurovým mořem. Byli tu jenom nějaké dva manželské páry, jinak jiný tady nebyl.
,,Jo je, sem chodíme s našimi." řekl a začal se hrabat v batohu. Vyndal dva ručníky a jeden mi podal.
,,Prosím, Baby." řekl a podal mi ručník. Vždy když mě oslovil nějakou z těch přezdívek, hned jsem se začervenala. Pokrčila jsem na něj nos, čemž jsme se oba dva zasmáli.
,,Děkuji." zamumlala jsem už s červenými tvářemi. Ručníky jsme položili na písek a na každý roh ručníku jsme dali hromádku písku, aby nám ručníky neulétly.
,,Půjdeme do vody?" zeptal se Nick a já jsem přikývla. Oba dva jsme si začali sundavat boty, následovně jsem si sundala kraťasy. Nick si kraťasy nebral, protože už na sobě měl plavky. Přes hlavu si sundal své triko a mě málem spadla brada na zem. Jakmile jsem uviděla jeho vyrýsované tělo, musela jsem být rudá. Chvíli jsem nehybně stála na místě a snažila se sama sebe uklidnit. Nick zmačkal triko a hodil ho do báglu, což mě strašně moc znepokojilo a tímto jsem se vrátila zpět do reality.
,,Ježiši! Podej mi to triko, ti ho složím!" řekla jsem a už jsem dala jednu ruku do batohu, Nick mi jí hned chytil a podíval se na mě.
,,Ne, nic mi nebudeš skláda-" přerušila jsem ho.
,,Jo budu! Nebudeš chodit po městě se zmačkaným trikem." řekla jsem a vzala triko do druhé ruky. Tu pravou mi stále držel a teď jsme se na sebe dívali z očí do očí.
,,Můžu a už jsem dospělý!" řekl s humorem a já jsem se na něj usmála.
,,Ty jseš ten, který je dospělý a já jsem ta, která má rozum." vyplázla jsem na něj jazyk a oba jsem se začali tomu smát. Pustil mou ruku a já jsem měla prostor, abych mu složila triko. Jakmile jsem triko složila, podala jsem mu ho a já jsem chtěla si sundat to svoje tričko. Nejistě jsem se na Nicka koukla, který dával triko do batohu. Rychle jsem ho sundala a následovně jsem si ho složila. Kraťasy a triko jsem měla položené na ručníku.
,,Tyhle ty plavky ti moc sluší!" řekl a já jsem se začervenala.
,,Děkuji." dala jsem si pramínek vlasů za ucho a lehla si na ručník.
,,Co děláš?" zeptal se mě Nick a já jsem se na něj podívala.
,,No co asi? Opalovat se." odpověděla jsem mu a jenom jsem slyšela, jak Nick si odfrknul.
,,Ale ty už jseš opálená! Pojď do vody!" řekl a přesunul se k mému levému boku.
,,Za chvilku." odpověděla jsem mu, což se mu pravděpodobně nelíbilo. Cítila jsem tlak kolem mých ramen a pod koleny. Zvedla jsem hlavu, abych viděla, co se děje. Byl to Nick, ale než jsem ho stihla zastavit, už mě měl v náruči. Je mi teď jedno, zda budu ve vodě. Jen mě přímo děsilo, že jsem těžká a každou chvíli mě pustí na zem.
,,Nicku! Pust mě!" hned jsem ho okřikla a snažila jsem se dostat z jeho sevření. Furt se tomu smal jak přiblblej.
,,Nicku! Prosím!" znova jsem zakřičela a Nick byl po kolena ve vodě.
,,Chceš jít letem nebo se mnou do vody?" zeptal se mě a já jsem mu nic neřekla. Pro Nicka to znamenalo cesta let. Vyhodil mě a já jsem na poslední chvíli stačila nadechnout. Vynořila jsem se a začala jsem se smát, ale samozřejmě jsem mu to chtěla oplatit. Nick za mnou doplaval a i on se smál.
,,Dobrý?" zeptal se mě mě přes smích.
,,Výborný!" řekla jsem s ironii a tomu jsme se zasmáli ještě víc. Začala jsem plavat zpátky na pláž. Nick mi byl hned v patách.
,,Kam plaveš, Babe?" zeptal se mě Nick a já jsem se tomu pousmála. Cákla jsem na něj slanou vodu, natož hned zakašlal.
,,To máš za tu přezdívku!" řekla jsem v smíchu a šla zpátky na písek. Jenom jsem za mnou slyšela, jak se řítí Nick z vody. Otočila jsem se na něj a měla jsem pravdu. Rozeběhla jsem se a on také. Snažila jsem se mu utéct, ale v písku bylo obtížnější než na tartanu.
,,Ty jdeš do vody!" řekl Nick a už jsem cítila dvě velké paže kolem mého pasu. Přitáhnul si mě k sobě a hodil mě přes jeho rameno jako nějaký pytel brambor.
,,Nicku! Ne! Prosím!" začala jsem se smát a za chvilku jsem byla už ve vodě s Nickem. Vynořili jsme se a hned jsme se začali smát.
,,Nejsou tu žraloci?" zeptala jsem se po chvilce našeho smíchu.
,,Jo jsou!" řekl a já jsem hned na něj vykulila oči.
,,Jsou velcí a mají nejradši brunetky s hnědýma očima." řekl a stáhl mě pod vodu, v rychlostí jsem ho chytla za ruku a pod vodu šel se mnou.
,,Blbe." to bylo první, co slyšel, když jsme se vynořili. Začali jsme se znova smát.



Edit#1: Guys, tedka budu vydávat kapitoly, které mají cca 2000 slov (cuz mě to psaní tě mega baví lol)
Edit#2: Kdyby neseděl popis Y/n s vámi, tak to prosím v hlavě poupravte.

Guys, užívejte prazdniny

We Must Be More Than Best FriendsKde žijí příběhy. Začni objevovat