3. The hell?

128 4 1
                                    

POV: Y/n

     Sanitka už přijela a sanitář mi ošetřoval obličej. Ze všech sil jsem se snažila, aby neunikla ani jedna slzička. Nepovedlo se.
,,Už jseš ošetřená, máš někoho, kdo by tě dostavil domů?" zeptal se mě doktor a já jsem zavrtěla hlavou.
,,Um- Mám někomu zavolat, aby tě někdo odvezl?" zeptal se a já jsem se na něj podívala a snažila se při odpovědi nerozbrečet.
,,J- Já už nikoho nemám, t- táta se odstěhoval někam do Austrálie a nemám na něj kontakt již osm let!" to už jsem začala hlasitě brečet a sklopila jsem hlavu do svých malých dlaní. Po chvilce za mnou přišel ten kluk, který mě dostal z auta. Seděla jsem na nosítkách a přede mnou si sedl na bobek.
,,Ahoj, jak ti je?" zeptal se, ale já jsem stále měla hlavu v dlaních.
,,Má kam jít?" opět se zeptal, ale tentokrát doktora. Neslyšela jsem žádnou odpověď, tím pádem jsem si domyslela, že zavrtil hlavou.
,,Aha..." řekl sklesle.
,,Jak se jmenuješ?" zeptal se a posadil se vedle mě.
,,Y-Y/n." odpověděla jsem mu a koukla na něj.
,,Dobře Y/n, já jsem Nick." řekl.
,,Jestli nemáš kam jít, můžeš bydlet se mnou." navrhnul a já jsem kývla. Stoupnul si a chytil mě za ruku, také jsem si stoupla a spolu jsme šli k autu. Otevřel mi dveře a já jsem si sedla za řidiče. Vepředu seděl ještě ten druhý kluk, jak mi také pomáhal se dostat ven. Jakmile Nick si sedla za volant hned mě představil.
,,Mimochodem tohle je Clay." řekl a náznakem ukázal na něj, já jsem kývla na souhlas.



haha nova kapsq xddd jsem nechcipla xd dalsi kapca bude kratsi a pwk dalsi uz budou delsi juchuuuu xdd

word count: 287 w.

We Must Be More Than Best FriendsKde žijí příběhy. Začni objevovat