16.- Boyfriend

75 7 3
                                    

POV: Nick

     Bylo už kolem sedmé hodiny, všichni tři jsme leželi vedle sebe. Y/n byla po mé pravé straně a Clay po mě levé. Y/n měla opřenou hlavu o ruku a cítil jsem, jak si mě prohlíží, někdy jsem se tomu pousmál a podíval se na ni, ta hned uhnula očima. Cvrnknul jsem ji do nosu po té, co zas uhnula očima. Miluju její oči.
,,Jau! Za co?" chytla se za nos a já jsem se rozesmál. Ta se na mě mračila, ale nakonec ji úsměv prozradil. Její úsměv. Jedinečný, Dokázal bych ho rozeznat všude.
,,Jak furt na mě civíš." odpověděl jsem ji a ona hned na mě pokrčila nos, musel jsem to na ní taky udělat.
,,Vy dva- jako to- vy-" zamotal se do své věty Clay a až teď jsem si uvědomil, že tady je taky.
,,Prosím tě, máš svého George." zamumlal jsem a opřel si hlavu o ruku.
,,George!" křikla Y/n a s úsměvem a s otevřenou pusou koukla na Claye.
,,No co?" uchechtl se Clay a podíval se na Y/n.
,,Jakože vy dva?!" křikla a Clay se tomu zasmál. Jen kývl hlavou a Y/n mě přelezla. Dal jsem ji pomocnou ruku, kterou následovně přijala. Pošoupl jsem se o kus do zádu, aby se vešla mezi nás. Ta si hned sedla a bombardovala Claye několika otázkami.
,,To je on z té kapely?"
,,A jak dlouho spolu jste?"
,,A jak jste se potkali?"
,,Znáš Georgovi rodiče?"
,,Zná George tvé rodiče?"
,,A kdo udělal první krok?"
,,Kdy jste si dali první pusu?"
,,A jaký to je?" oba dva jsme se začali smát, jak ho Y/n zásobovala několika otázkami.
,,Y/n nevyzvídej!" řekl jsem a tomu jsme se oba dva zasmáli. Chtěl jsem, aby si Y/n lehla vedle mě. Chtěl jsem zase ji mít co nejblíže u mě. Chtěl jsem zas se ji dotknout, jejího andělské těla. Chytil jsem ji za pás a svalil jsem ji na mě. Leželi jsem vedle sebe a moje ruce ji objaly kolem jejího břicha. Zabořil jsem hlavu do její vlasů.  I přes sůl byla cítit její vůně, kterou jsem nasával. Cítil jsem, jak se brunetka pousmála a následovně si položila svou jemnou ruku na mou. Začala mi palcem projíždět po hřbetu ruky. Projelou mnou vzrušení, když celým tělem a celou váhou se opřela o mě. Koukl jsem se na Claye, který měl úšklebek na rtech.
,,Pořád jste mi neodpověděli na mou otázku." připomenul Clay a furt se na mě díval.
,,Ty si mi taky neodpověděl na mé otázky." připomenula mu Y/n a tomu jsem se musel pousmát. Přitáhl jsem. ji ještě blíže a hlavě jsem měl jen jednu myšlenku.: ,,Nikdy ji nechci ztratit."
,,Nechodíme spolu." odpověděl jsem Clayovi a on se tomu zasmál. Chtěl jsem odpovědět jinak, ale nemohl jsem. Nevím, jak je na tom Y/n. Nevím, jak mě vnímá. Nevím, jak by se cítila se mnou ve vztahu. Clay si lehl na záda a dal ruce pod hlavu.
,,Tak teď řada na tebe." opět připomněla Y/n Clayovi, tomu jsem se musel zasmát. Jenom se na ni kouknul.
,,No, s Nickem jsme měli koncert, v Británii, a v davu jsem uviděl George. Už tam mě uchvátil. Pak po koncertu za námi přišel a nabídl se, zda nemůže s námi hrát. Hraje na baskykytaru a v té době se nám to hodilo. Tak jsme ho vzali do party a tak no." promnul si oči Clay a Y/n se na něj usmála.
,,Aw, to je hezké!" řekla Y/n s radostí a já jsem stisk povolil. Jakmile ucítila menší tlak, hned mě chytla silněji za ruce a tomu jsem se musel usmát. Znovu jsem si přičichl k jejím vlasům. S rty jsem se posouval níže a níž, až k jejímu krku. Nepolíbil jsem ji, jen jsem měl položené rty na její kůži. Neucukla, ani se nebránila. Měla hladkou kůži.
Je jako anděl.
,,No, to budeme skoro rok, co jste se dali dohromady, ne?" zeptal jsem se řečnickou otázku a podíval se na Claye. Jen kývl hlavou a otočil se k nám.
,,No, a George je teďka v Británii a přijede sem až pozítří." oznámil Clay a Y/n zas zpozornila.
,,A nechceš, aby bydlel s tebou tady na Floridě?" zeptala se Y/n a Clay se tomu uchechtl.
,,On se mnou bydlí, jen musel odletět do Londýna za mamkou." odpověděl a Clay se na Y/n usmál. Podle mě, by si hodně rozuměli. Pousmál jsem se nad mou myšlenkou a zavřel jsem oči.
,,A kolik je tobě a Georgovi?" zeptala se Y/n a já už jsem pomalu ignoroval jejich konverzaci. Jenom ona mě zajímala. Y/n je jediná holka, která mi zamotala takto hlavu. Od té doby, co jsem ji potkal, nemyslím na nic jiného než na ni.
,,Mně je 23 a Georgovi bude 26. Tobě?" promluvil Clay a já jsem se vrátil zpět do reality. Položil jsem si hlavu na ručník, ale stále jsme se s Y/n drželi.
,,Jé, tak to je pěkný, je mi dvacet." odpověděla Clayovi Y/n a já jsem se usmál.
,,Cože?! Nemůže ti být 20!" hned se zeptal Clay a já jsem svůj stisk opět více stiskl. Nechtěl jsem, aby se Clay bavil s Y/n, ikdyž jsem věděl, ze Clay má kluka a je bisexuál. I tak jsem byl žárlivý. Jen kývla hlavou a já jsem neubránil úsměvu.
     ,,Pojedeme domů?" zakňourala Y/n a já jsem se na ní podíval. Pořád se usmívala, vždy když se na ni podívám, tak se usmívá. Její oči a úsměv, to je jak od anděla. Nic jsem neřekl, vstal jsem a pomohl Y/n se zvednout, jako správný gentleman.
,,Děkuji..." začervenala se a já jsem ji zastrčil pramínek vlasů za ucho, toto jsem vždy dělal, když se začervenala. Vyndal jsem z batohu triko, které bylo složené, od . Nasadil jsem si ho a následovně jsem Y/n věci podal do ruky, ta si jí ode mě převzala. Vyklepal jsem písek z ručníku a hodil je do batohu.
,,Nicku!" křikla a hned do batohu šáhla.
,,Nech to být, těm ručníkům to nevadí!" chytl jsem ji za ruce, aby toho nechala.
,,Ale mně jo." vyplázla na mě jazyk a já jsem nad tím protočil oči. Netrvalo ji to ani minutu a už to bylo hotové.
,,Vy už jdete?" odložil Clay mobil a koukl se na mě. Jen jsem kývl hlavou a vzal jsem batoh do ruky. 
,,Tak se mějte!" rozloučil se s námi Clay a já jsem mu mávl rukou.
,,Ahoj!" pousmála se Y/n a už jsme šli směrem k autu.

    

We Must Be More Than Best FriendsKde žijí příběhy. Začni objevovat