Mesélek a nézőpontomból.

1.9K 44 0
                                    

Az életem egy hullám után megváltozott... Lássuk hogyan:

Lana eddigi élete:
16 éves vagyok, a nevem Lana Smith, nem egy könnyű múlttal. Anyukám magyar, apukám angol.
Ide költöztünk Outer Banksbe Magyarországról, anyukámmal és húgommal, apukám elöl így menekültünk el.
Nehezebb gyermek korom volt. Nem volt könnyű 14 évesen új nyelvet tanulni. Sokszor bántottak azzal, hogy apámra hasonlítok, ami számomra a legnagyobb sértés. Ő igazából egy erőszakos semmirekellő. Nem hallottam felőle már nagyon régóta.
Voltak ezek az ügyek valami snecik és flúgosok közt. Nos, én ezeket nem követtem. Csak annyi, hogy egy gimibe kerültem velük, de még így sem beszéltem hozzájuk. Azt se tudják ki vagyok.
Egy emberrel van közös emlékem és az Rafe . Ő az exem. Nem önszántamból voltunk együtt. Kényszerített rá. A végén már megpofozott, fojtogatott és tapogatott... Ez egy kínzás volt. Egy olyan kapcsolat melyben hülyeség volt létezni. Gyakran akartam öngyilkos lenni, de nem jött össze egyszer sem.
Elmentem a rendőrségre, ott azt mondták csak, hogy van nagyobb bajuk és inkább menjek haza. Azzal fenyegetett meg Rafe, hogyha elhagyom őt akkor bántja a húgom vagy az anyukám, nekem csak ők vannak, mivel barátaim itt nincsenek.
Egyre több hülyeségbe ment bele Rafe, már senki sem bírta kordában tartani, még a drog és az apja sem, aki állítólag meghalt. Nem tudom hány embert gyilkolt meg.
Nem találkoztunk már nagyon régóta. Természetesen ez jó. Miután Rafe meglépett hajón (valamelyik nap hallottam a híradóban és azt is, hogy valami fiatalok vele mentek) ezzel nyomása és terrora is elment, amit rám gyakorolt, nem kell mondanom, hogy milyen boldog vagyok, elment ez a drogos idióta.

How did I get here? |Outer Banks 3. ff|Where stories live. Discover now