Lana szemszögéből:
Mikor elindultak Sarahék, hogy felderítsék a várost, és benne az apját John B-nek, mi is elindultunk.
-Először is kell egy pizzás kocsi, és fasza jelmez. - mondta Cleo.
Egy kis séta után beértünk a városba. Kissé mindenkinek érdekes hangulata volt, de egy betörésnél nem hinném, hogy valaki boldog, ha kényszerül rá. Végig láttam, hogy Kie és Rafe nagyon furák nem bírnak beszélni. De pont mikor odamentem volna...
- Ott van egy pizzéria! -vette észre a velünk szemben lévő éttermet Cleo. Előtte parkolt egy futár kocsi is.
- Leütöm a futárt, és elveszem a jelmezt, és a kulcsot. - mondta Kie.
-Siess és légy óvatos! - mondta kiáltva Pope.Kie kettő perc múlva a futár ruhájával, és a kocsi kulccsal jött vissza. Felvettem a ruhát. Cleoék beszálltak a kocsi hátuljába és elbújtak.
Oda vezettem a nagy luxus ház kapujához.- Jó estét! Mit keres itt? - kérdezte az őr, aki kissé marcona volt, habár én is az lennék ha egész este, ezt a házat kéne őriznem...
- Pizzát hoztam Wheezienek. Egy sonkás pizza volt rendelve. Nemsokára ki fog hűlni. - mondtam és közben elővettem a pizzát.
- Rendben van menjen. - köszönt el az őr.El sem hiszem bejutottunk, bejött az eddigi terv.
- Most felviszem Wheezienek a pizzát, addig te menj Rafehez. - mondta Cleo. Ameddig mi ezt megtárgyaltuk csak figyeltek a többiek.
- Rendben. - majd elindultam.Nagyon nagy ház volt. Bármikor itt lehet Ward. Egy kicsit eltévedtem, a konyhában kötöttem ki. Ami nem volt rossz, mert rajta volt egy ilyen tologathatós kocsi. Az asztalon pedig, egy telefon. Nehéz volt megállni, hogy ne beszéljek a húgommal. Majd a kocsival együtt tovább mentem, egy hosszú folyosón. Tudtam, hogyha beszélt Wheezievel Cleo, akkor egy füttyszó fog elhangzani. Tehát még kerestem Rafe szobáját, hallgattam a ház hangjait. Szerencsére ki voltak írva a szoba nevei.
- FÜRDŐSZOBA 1. Miért mennyi van? - lepődtem meg egy nagyon ismerős hangra. Hát vajon ki akkora önfejű barom, hogy megbeszéljük a tervet, és utánunk jön?! Hát persze JJ volt az.
- A többiek hol vannak? Miért nem bírod egyszer betartani a tervem?! - hajoltam közelebb hozzá, mivel nem akartam, hogy lebukjunk.
- Cleo átadta az üzenetet. Én pedig nem hagylak egyedül. A múltkor te se hagytál meghalni. -mondta JJ.
- Nem fütyült, vagy csak nem hallottam. Nos nagyon kis cuki vagy, de ha lebuktatsz, akkor én foglak kinyírni.Majd tovább mentünk a folyosón.
RAFE CAMERON - olvasta fel JJ.
Ez lesz az! - majd miután, ezt kimondtam halkan beléptünk a szobába.
- Éppen fürdik. -suttogta JJ és mutatott a hálószobából nyíló fürdőszobára.
ESTÁS LEYENDO
How did I get here? |Outer Banks 3. ff|
FanficEgy snecivel teli hullám megváltoztatott mindent. Ez egy kitalált folytatása az OBX-nek. A 3. évadot így tudnám elképzelni. Kitalált karakterrel kiegészítve. Azoknak ajánlom, akik látták az Outer Banks első, és második évadát is. Kellemes olvasást!<3