Merre vagy?

729 31 0
                                    

Lana szemszögéből:

A homokban ülve nagyon sokat hallottam, ahogy nevetnek és mindig csak arra tudtam gondolni, hogy otthon keresnek. Valószínűleg már nagyon félnek. Nem tudom mihez kezdjek. Majd láttam valami nagyon furát, a homokban ott pihent valami és az volt rá írva, hogy élek madár, ott ahol te is.
Ezt hirtelen nem tudtam értelmezni. Elkezdtem ásni és egy icipici kereszt volt. Eszembe jutott, amit a többiek mondtak, arról a hatalmas keresztről, amit ők vesztettek el, mert menekültek. Meg John B apja is eszembe jutott. Egyből tudtam, hogy ez nagyon fontos.

Odamentem a többiekhez.

- Srácok nézzétek mit találtam! Élek madár, ott ahol te is. BASZKI! Na, ki az a madár?! Hát te John B! És ki szólított így? Hát az apád! - mondtam és erre mindenki rám nézett és mosolygott. John B hozzám fordult.
- Ez. Nem tudod... Mennyit jelent nekem. Köszönöm. - mondta.
- Szívesen, de basszus. Ez azt jelenti itt van a szigeten. Lehet megtaláljuk. Az hihetetlen lenne. -mondtam.
- Woo! Ez igeeen! - kiáltott Kie.

Majd még jó sokáig beszélgettünk és elaludtunk.

Következő reggel, arra keltem, hogy valami brutálisan esett az eső.

- Srácok! Srácok! Reggelt! Szétázunk! - kiabáltam és keltegettem a többieket.
- Jajj! Be a fa alá! - kiabált Cleo.

- Na még aludtam kitaláltam egy tervet. Mi lenne, ha John B és Sarah megkeresné JB apját és mi öten. JJ, Pope, Cleo, Kie és én megnéznénk Wardot. Mikor a háznál voltatok akkor egy luxus házat láttatok. Nos, biztos vagyok benne, hogy hatalmas. Ez a lényeg, náluk van a házukban a kereszt! Rafe biztos, hogy arra lesz amerre a Pope öröksége. Megtaláljuk a házat és bejutunk. - mondtam el tervem.

- Ja fasza, de hogy akarsz bejutni? Az egy rohadt erőd. - mondta Pope.

- Nos, tudom. Engem Ward nem ismer. Soha nem mutatott be Rafe, mivel az apja nem kérdezett felőle ilyeneket. Ezért egy dolog van, ami beválhat mégpedig az, hogy nem lát meg Rafe én bejutok és kihozom Cleoval a keresztet. Tudom nagyon nehéz. Mivel tömör arany, de ha van valami amire rárakjuk valami segítségével, akkor sikerülhet. Úgyhogy megkérünk valakit, hogy segítsen. Mivel azt tettetjük majd, hogy ott dolgozunk. Ruhát könnyen szerzünk egy ott dolgozótól. Bejutni pedig egy pizza szállítóval bejutunk. Mert azt mondjuk Wheezienek kell. Mikor elhoztuk a keresztet az autóig, akkor egyszerűen felgurítjuk és kihozzuk. Majd ti addig kerestek egy telefont. Itt találkozunk naplementekor. - mondtam el nyugodtan.

- Ez nem fog működni. - mondta JJ, majd flegmán beleivott egy ázott kókusz levébe.
- Esetleg van más terved. Te szörfös Einstein?! Vagy megfelel? - kérdeztem és közben a többiekre néztem.
- Megcsináljuk. - mondta John B.
- Igen. - mondták kórusban a többiek JJ-n kívül. Mivel ő csak eldobta a megivott kókuszát.

How did I get here? |Outer Banks 3. ff|Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang