Lana szemszögéből:
Reggel mindenki előtt keltem. Nem értem hogy, így sikeredett. Ezért úgy döntöttem elmegyek szörfözni, még alszanak a többiek. Sütött a nap, kicsi hullámok voltak. De miért ne? Jobb, mint itt ülni. Megfogtam a deszkám, amit tegnap rendbe hoztak a fiúk beszélgetés közben. Majd elindultam az első hullámhoz. Nagyon jó volt szörfözni. Egy ilyen szép sziget mellett főleg. Pihenni akartam. Beleugrottam a vízbe és a deszkámon lebegtem, nagyon jó érzés volt. Meghallottam egy hatalmas csattanást, úgy döntöttem oda úszom.
Mikor oda értem egy hatalmas hajót láttam. Beugrott, amit a srácok mondtak, basszus. Majd megláttam Wardot és Rafet, nem hiszem el ez tényleg él és ez az a hajó amiről ők elmenekültek. Egy ideig csak lefagyva néztem, majd úgy döntöttem azonnal visszamegyek és szólok a többieknek.
Eközben a snecik szemszögéből:
- Jó reggelt mindenkinek! - mondta JJ feldúlva.
- Hol van Lana? -kérdezte Sarah.
- Na ez az! A rohadt életbe becsapott minket! -üvöltötte JJ, majd beleütött a mellette lévő fába.
- Először is. Nem kell egyből erre gondolni jó? Lehet csak elment szörfözni vagy sétálni végtére is szabad ember. Nem? - mondta John B.
- Igen, szerintem is várjunk egy kicsit és utána majd látjuk, hogy jön-e. - mondta Pope.
- Igen, bontsunk egy kókuszt kell a folyadék és a reggeli. - mondta Kie.Elkezdték enni a kókuszokat.
Lana szemszögéből:
Inkább kiúsztam és úgy mentem, mert úgy gyorsabb. Felkaptam a deszkám és rohantam vissza. Ahogy csak bírtam futottam. Majd mikor láttam, hogy ott eszik a kókuszt és beszélgetnek megnyugodtam, hogy ide értem vissza. Megálltam előttük és ők kétségbeesetten csak elkezdtek kérdezni.
- Hogyan gondolhatod, hogy csak úgy lelépsz? - szorította a fejem egy fának JJ.
- JJ engedd el normális vagy?! - mondta Kie üvöltve.
- Rendben, oké de nem léphet le! Még a csapatban sincs és már egy szélhámos. - mondta Cleo.Ezek a szavak fájtak, de volt nagyobb gondom is, mint ez.
- Srácok! Rendben bocs!!!! De elmondhatnám az okát? Reggel úgy döntöttem szörfözök egyet és így tettem, itt előttetek, hogy lássatok, ha felkeltek direkt! De hallottam egy hatalmas csattanást. Nem tudtam mi volt ez a hang. Elindultam a sziget másik felére. Ott volt Ward és Rafe és a hajó az a hatalmas, egyből elkezdtem visszafutni, hogy szóljak nektek. - mondtam el akkor már a fába kapaszkodva, egy levegőre.
- Látjátok? El is árulhatott volna minket, az is lehet pénzt is kapott volna, haza mehetett volna, de nekünk segített! - mondta Sarah.
- Köszönjük. - mondta Kie.
- De mégis, hogy akarjuk megközelíteni? Hogy nézett ki a hely? - kérdezte JJ.
- Először fel kéne deríteni a terepet és utána cselekedni.- tette hozzá Cleo.
YOU ARE READING
How did I get here? |Outer Banks 3. ff|
FanfictionEgy snecivel teli hullám megváltoztatott mindent. Ez egy kitalált folytatása az OBX-nek. A 3. évadot így tudnám elképzelni. Kitalált karakterrel kiegészítve. Azoknak ajánlom, akik látták az Outer Banks első, és második évadát is. Kellemes olvasást!<3