Éget a nap

420 23 2
                                    

Lana szemszögéből:

Mindenki egyből kiszállt a hajóból és elkezdődött a nyomozás. Ilyen sátrakban álltak a rendőrök tömbei. A családtagjainkat elkísérték a rendőrségre, mivel ott biztonságban voltak. Egyértelmű volt, hogy valami készül. Nem értettük mi. Arra is gondoltunk, hogy káoszba érkezünk. De ahhoz képest brutálisan nyugodt volt a környezet, mivel Wardék még nem bukkantak fel. Egyértelmű a céljuk nem? Hát persze, hogy a pénz. Másképp már rég elmentek volna. Az még akadály, hogy körözik őket kb mindenhol. De a pénz az kell a meneküléshez. Egy részét a nyaralójukban lefoglalta a rendőrség. A másik a kincs az a kereszt, ami hála az akciónknak már szintúgy a rendőrségen van. Ezeket nagyon durván védik. Tehát mindent, amit eddig megszereztek, ugyanúgy el is vesztettek. Igaz egyiknek sem ők a jogos tulajdonosaik.

- Ti is menjetek a családotokkal! - mondta nekünk a seriff.
- Nem! Mi is keresni akarjuk őket! - győzködte John B.
- Igen! Ez a mi felelősségünk is! - kiáltotta Cleo.
- Tudunk vigyázni egymásra! - kérte Sarah is a seriffet.
Elkezdődött egy afelé győzködési hangzavar.
- Nos, rendben. De csak, akkor ha együtt maradtok és nem hagyjátok, hogy szétszóródva menjen akárki is közületek. - mondta a seriff.
- Apukád? - kérdeztem John B-t.
- Elméletileg ő most éppen a rendőri nyomozást segíti. - válaszolta.

Aztán még adogattak olyan cuccokat, amik segítenek nekünk.

Ezután neki indultunk. Egyből a senci tanyára mentünk. Ami meglehetősen érdekelt, mivel sokat meséltek róla, de még nem voltam ott.
Ahogy sétáltunk már sütött a nap. Nagyon meleg volt. Olyan szinten, hogy minden lángra tudott volna kapni, a tűző naptól.
Igazán! Meglehetett volna sülni! Ahogy közeledtünk a házhoz, minden ilyen fás meg bokros volt, valami erős füst szagot kezdtünk el érezni.
Nem tudtam, hogy mi lehet ez a szag. Ezért csak annyit kérdeztem. - Ti is érzitek? - Hirtelen meg is láttuk honnan jön ez mind.

- Úristen srácok! Ez ég! - kiabált Kie.
- De nem gyullad meg magától! - mondta JJ pánikolva.
- Persze, hogy nem nyomozó zsenik. Én mondtam, hogy megbosszulom, ha nem adtok időt! - Megláttuk, ahogy élőlépett a bokorból Ward egy pisztollyal.
- Földre! - kiabálta Pope, és mindenki azonnal a vette az adást.

Szerencsére pont mellénk lőtt. De a föld mellettem felrepült a lövéstől és por lepte be, azt a sebet amit a golyó létre hozott. Az volt a mázli, hogy nem láttunk mást. Tehát valószínűleg egyedül volt.

Elkezdtünk befutni az erdőbe. Ilyen gyorsan már régen nem tepertem, az biztos. De még a rendőrség bázisánál a kikötőben kaptunk egy kis adóvevőt. Azonnal riasztottuk a rendőrséget, hogy a bázisunknál van Ward.
Elméletileg, megkapták a jelzésünket. A tűző nap nem segített se a tűzön, se rajtunk nem akartunk megállni, mivel még mindig közel volt Ward. Hiszen egy jó ideig utánunk futott és lőtt. Tűzött a nap. A fák mögöttünk már szinte félig égtek. Borzalmas bűz volt. Sarah elesett, természetesen egyből felsegítettük őt.

- Szerintetek követ még minket? - kérdezte Kie és közben lassított.
- Nem hinném vagy ha igen, akkor messze valószínűleg lemaradt. - fejtette ki Pope.
De hirtelen, annyit vettem észre, hogy megszólalt az adóvevő.

- Ne menjetek be az erdőbe! Ez egy csapda! Kifelé! - mondta egy rendőr, majd megszakadt a jel.
Majd felnéztem és megláttam, hogy miért...








Köszönöm, hogy megint ennyien olvassátok! Remélem tetszik. Megköszönöm ha csillagozzátok és azt is ha népszerűsítitek. Majd ha szeretnétek, válthatok nézőpontokat is a történetben. Remélem nem vesztettem azért annyi érdeklődőt, és még van aki olvassa.

How did I get here? |Outer Banks 3. ff|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora