Lana szemszögéből:
Nagyon gyorsan ki kellett vinnünk a keresztet. -Mi lenne, ha hívnád a rendőrséget, még kijutsz elterelném a figyelmét Rafenek. Ezalatt az idő alatt te kivinnéd a keresztet is.
- Nem. Nem hagylak itt egy gyilkossal. Láttad mit csinált a fejeddel! - mondta felháborodottan JJ.
- Nos, ez igazából nem kérdés volt, hogy benne vagy-e hanem kijelentés. Szóval én itt várom Rafe-et, te meg most elindulsz és hívod a rendőrséget. Azért maradok, hogy ne meneküljenek el. Muszáj lesz! Tehát menj azonnal! - kiabáltam.
Hallottam valami lépteket, amik valószínűleg Rafe ideges lépései voltak.Eközben John B szemszögéből:
Mikor elindultunk, már tudtam mi merre van a felderítő túránkból már feltudtam térképezni a szigetet.
- Szerinted az anyukámmal mi lehetett valójában? - kérdezte Sarah.
- Nos, nem tudom az a fura tudod, hogy nem tudjuk mi van JJ anyukájával sem. Apja soha nem mondta neki mi történt vele. - mondtam és észrevettük a fura összefüggést.
- Szerinted az anyukámnak volt köze JJ anyukájához? - kérdezte tőlem.Erre csak egy fura arckifejezéssel válaszoltam. Nem igazán tudtam most erre összpontosítani.
Nemsokára egy kis séta után kiértünk egy partra, ahol mindenhol nyaralók voltak. Sok ember nem volt a parton.
-Tudod egész jó lenne ez a hely. Ha nem az életünket mentenénk éppen, mint mindig. - nevetett Sarah.
- De ez már a szokásaink közé tartozik. - nevettem én is.Szép volt a táj. Pár perc elteltével, amikor azt hittem nem találunk semmit. Nagyon érdekes ismerős szőke nő tűnt fel az egyiken a távolban.
OUTER BANKSBEN EKÖZBEN:
~ Egy újabb fiatal eltűnését jelentették a rendőrségnek. Nem lehet tudni, hogy él - e még a tinédzser. A rendőrség nyomoz. Ezek mellett a Cameron család megszökött. Nem lehet tudni, hogy merre járnak. Azt kérjük mindenki, ha gyanús dolgot lát vagy hall jelentse.~
- A híradóban is csak, ezek a szarok vannak nem nyomoznának normálisan. Nem hiszem el. Ilyen nehéz megtalálni a gyerekeinket?! - üvöltötte a rendőrségen Pope apja Heyward.
- Kérem nyugodjanak le. Ahogy értesítenek minket közölni fogjuk önökkel. - mondta Victor seriff.Tudom rövid rész lett, de annál több a kérdés, amit felvet.
YOU ARE READING
How did I get here? |Outer Banks 3. ff|
FanfictionEgy snecivel teli hullám megváltoztatott mindent. Ez egy kitalált folytatása az OBX-nek. A 3. évadot így tudnám elképzelni. Kitalált karakterrel kiegészítve. Azoknak ajánlom, akik látták az Outer Banks első, és második évadát is. Kellemes olvasást!<3