Lana szemszögéből:
Nagyon szerencsétlenül lopakodom csoda volt, hogy nem tűnt fel Kiara szüleinek, hogy hallgatózom. De a lényeg, hogy éppen elcsíptem a lényeges mondatokat.
- Kiara tudjuk, hogy most minden rossz és minden össze van kavarodva. - mondta Kie anyja.
- Nem anya már majdnem vége. - vágott közbe Kie egy kissé idegesen.
-De nem hagyhatod, hogy a tini butaság befolyásolják a jövődet. - mondta Kie apja meglehetősen lehordó hangnemben.
- Milyen tini butaság? Mi az, hogy butaság? A barátaim veszélyben vannak! Sőt egész Outer Banks veszélybe kerülhet! Mindenki! - kiabálta Kie.
- Nagyon fontos az, hogy előre látó legyél. Ha visszamegyünk Outer Banksbe, akkor nincs sok dolgod már mindent elterveztünk. Nem lesz semmilyen befolyásoló veszély egyből az első repülővel elküldünk az internátusba. - határozta el Kiara anyukája.
- De ne anya! Nem érted, hogy nem akarok menni! Nekem itt van a jövőm, én ezt akarom! - mondta Kie és megállt határozottan a keskeny kinti folyosó közepén.
- Milyen jövőd? Itt akarsz életed végéig lenni, ezekkel az alsórendű huligánokkal? - haragos arccal kiabált Kiarára az apja.
Úgy döntöttem közbe lépek, ezért előjöttem a sötétségből. Megálltam Kie mellett, aki nem mellesleg zokogott, eléggé érdekes volt, mivel nem igazán láttam sírni.
- Kérem én Lana vagyok Kie egyik alsórendű huligánja. Nos, szerintem ilyen esetben elküldeni egy embert egy másik városba vagy országba felelőtlenség. Mielőtt tiszteletlennek tűnök, azelőtt lehetőleg elmondanám, hogy az én apukám is még régebben itt hagyott, anyukám megszakad a munkában, a húgom pedig én gondozom. A magány borzalmas. Eddig nem igazán voltak barátaim. Tökéletesen tudom milyen az, ha egyedül van az ember. Szerintem ezzel, olyan sérülést okoznának Kienek, amit valószínűleg soha nem tudnának visszafordítani.
- Hogy jön maga ahhoz, hogy kioktasson! - próbált megszabadulni a gondolataimtól Kie apja.
- Nos, elnézést uram, de még nem fejeztem be. Tegyük fel, hogy Kie elmegy az internátusba. Lelkileg összetörik, szellemileg emiatt nem képes teljesíteni. Lediplomázik és együtt él, majd valakivel, önöket úgy meggyűlöli, hogy nem az ön unokáit, de Kiarát sem fogják látni, mert nem fogja megbocsájtani önöknek. Mi nem csak a barátai vagyunk. Másodszor önök szerint valaha is megbocsájtaná, hogyha a távozása miatt halnának meg emberek? Önök szerint nem a támogatás hiányzik mindenkinek közülünk? Egyiküknek a szülei sem bírnak figyelni ránk. Legalább fogadják el ennek a következményeit kérem! - próbáltam tudatni a véleményem.
Nos, mindenki elhallgatott ezután, szóval remélem célba ért az üzenetem.Erre Kie csak közel lépett a szüleihez.
- Apa, anya kérlek most az egyszer döntsek én! Könyörgöm, ne utaztassatok el Outer Banksből. Megígérem megírom a tesztjeim és pótolok mindent. Keresek munkát! De nem hagyhatom itt őket! - mondta Kiara meggyőzően és eléggé hatásosan.
A két szülő egymásra nézett, lehajtották a fejüket és megszólalt Kiara anyukája.
- Lányom, mi csak védeni akartunk és jobb hátteret teremteni. Gondoltuk így neked is jobb lesz, látom nagyon, hogy mindenkinek fáj, az ami most van, azt hittem ha megóvunk téged az jobb lesz. Ha lesz gazdagabb háttered az segít. De barátok nélkül nem hinném, hogy a tervünk hatásos. Amilyen elszánt vagy és elszántak a barátaid haza repülnél az első héten, majd lerepülnétek a Hawaii szigetekre, még akkor is, ha nincs pénzetek. Nem ér ennyi fájdalmat senkinek sem ez a jövő. - szégyellte végre el magát.
-Sajnálom, nos maradhatsz itt egy feltétellel! - mondták egyszerre a szülei.
- Úristen! Tényleg? - kérdeztük Kievel.
Hogyha megígéred, hogy szerzel egy diplomát minimum. - mondta Kie apja.
- És, hogyha megígéred, hogy nem fogsz hatalmas hülyeséget csinálni! - mondta az anyukája.
- Rendben áll az alku! De a hülyeségek állandóan körbe vesznek, szóval... - ölelte meg Kie az anyukáját.
Úgy döntöttem munkám itt befejeződött Kiaráékkal, ezért elmentem a kabinomba aludni, de mikor hajtottam magamra a takarót, akkor láttam, ahogy nyitódik az ajtó.
Bejött rajta a húgom. Igazából később mondta, hogy csak félt egyedül. Így ketten egymás mellett aludtunk el, olyan hajnalban.
Nem volt valami pihentető éjszakám. De legalább megérkeztünk.Végre újra Outer Banksben vagyunk!
YOU ARE READING
How did I get here? |Outer Banks 3. ff|
FanfictionEgy snecivel teli hullám megváltoztatott mindent. Ez egy kitalált folytatása az OBX-nek. A 3. évadot így tudnám elképzelni. Kitalált karakterrel kiegészítve. Azoknak ajánlom, akik látták az Outer Banks első, és második évadát is. Kellemes olvasást!<3