Hol vagyok?

1K 43 3
                                    

Lana szemszögéből:

Mai nap kissé felhős és esős volt. Hatalmas hullámok voltak az óceánon. Úgy döntöttem szörfözök egy kicsit. Felvettem egy szép fürdőruhát és elköszöntem anyától, majd húgomtól Nicoletól. A parton állva láttam, a felcsapó óriási hullámokat. Megragadtam a deszkám és beúsztam. Nos, nem úgy sikerült, mint ahogy elterveztem. Víz alá nyomott az egyik hullám és a rossz irányba a nyílt óceán felé sodródtam be. Nagyon hosszasan csak úsztam egy irányba, de nem volt semmi, se előttem, sem mögöttem, majd sok kilóméter után megláttam egy szigetet. Kiúsztam deszkámmal és csak ültem a homokban.
Mihez kezdjek, egyedül, telefon nélkül? Úgy döntöttem elindulok a kicsit megviselt deszkával a kezemben, hogy valami ehetőt találjak.
Sok kóborlás után, besötétedett. Majd mikor felnéztem, egy tábor tüzet láttam meg sok velem egykorú fiatallal. Úgy döntöttem odamegyek.

Snecik szemszögéből:
- Na akkor most kéred a kókuszt vagy sem?- kérdezte JJ idegesen.
-Emberek ez az első napunk itt és már egy kókuszon vitázunk? - akadt ki Kiara.
- Jól van nem tehetek róla... -nem tudta befejezni JJ, mert John B belevágott.
- Ő meg ki?-kérdezte.
-Baszki! Nem úgy volt, hogy lakatlan a sziget? Ez Snecilandia vagy nem?- üvöltötte JJ.
- Lehet... várjunk egy deszka van nála. Amúgy meg egy velünk egy korú lány.- mondta Sarah megnyugtatóan.
- De mi van, ha Ward küldte?- kiabált Kiara.
- Lehet, hogy Rafe kérte meg.- találgatott Cleo.
- Egyáltalán hány éves? Honnan jött? - kérdezte John B.
- Lehet kéne valami bot, hogy védekezzünk! Mi van, ha veszélyes? Vagy csak egy kém? Lehet kellett volna a pisztolyom. - mondta JJ és megragadt egy ágat.
- Basszus! Tedd azt a szart le! Nehogy azt higgye megtámadjuk! -mondta Kie.
Majd letette azt a gallyat JJ és folytatták a találgatásokat.

How did I get here? |Outer Banks 3. ff|Where stories live. Discover now