Çıkmaz Yol

49 7 0
                                    


Tülin; sabah erkenden kalkmış, kafeyi açmak için çıkmaya hazırlanıyordu. Koridorda abisi Ege ile karşılaşınca birden verdiği sözü hatırladı. Abisine dün Bahar'ın kuaförde yeniden çalışmaya başladığını söyleyince Ege, Bahar'ı görebilme imkanını yakaladığını düşünmüştü fakat bunu nasıl yapacaklarına dair bir plana ihtiyaçları vardı. Ege, aslında yıllardır Bahar'dan hoşlanıyordu ama bunu söyleyemiyordu Bahar'a. Kardeşi Tülin'e ve kafedeki diğer kızlara, defalarca kez bu konuyu Bahar'a açmaları için dil dökmüştü ama hiçbiri bu sorumluluğun altına girmek istememişlerdi. Bahar, sinirli ve ters bir tip sayılırdı. Olur olmaz yerde arkadaşlıklarını zedelemek istememişlerdi. Fakat Bahar'ın yeniden yakınlarına geldiğini duyan Ege, Tülin'den ona bu olası görüşme için yardım edeceğine dair söz almıştı.


-Sen de gel o zaman benimle. Kafede konuşuruz bu konuyu. Kızlar da fikirlerini belirtirler. Onlar zaten biliyor fakat hiçbirimiz Bahar'a bu konuyu açmaya cesaret edemedik.

-Aslında bir şekilde Bahar'a ulaşabilseydim söylerdim onu sevdiğimi. 

-Bak bu çok sıkıntılı olabilir. Hem biliyorsun ki abisi Tuna, tam bir manyak. Ayrıca Bahar'ın bu işe ters bir cevap vermesi oldukça muhtemel.

-Biliyorum ama niye terslesin ki? Yani ben ciddi düşünüyorum. Yaşım 22 yani çocuk değilim.

-Tamam ama Bahar'ın sağı solu belli olmaz. Bence bu kızın sana ''alıcı'' bir gözle bakmaya niyeti yok. 

-Yok ama bilemiyorum ki. Bakacağız. Bize iyi bir yol belirlemek lazım. 

-Yani kız kabul etse hemen istemeye gideriz.

-Sakın ha! böyle istemek filan bunları asla söyleyemem Bahar'a, bunu benden isteme. Tersleyebilir hatta kovabilir.

-Zaten hemen girmeyeceğiz o konulara. 


Ege'nin arabasıyla biraz sonra kafedeydiler. Kızlar, Ege'yi orada görünce Bahar'ın tekrar kısmen özgürlüğünü aldığını Ege'nin öğrendiğini anladı ve birbirlerine bakıp güldüler.


-Ege, bu ne sürpriz! Aylardır yoksun.

-Bırakın şimdi dalga geçmeyi. Konu Bahar.

-Biliyoruz ama ne yapabiliriz? O gün açılsaydın ya buraya geldiğinde. 

-Tam açılacaktım ki abisi burayı bastı.

-Tabi tabi kesin öyledir!

-Doğum günüme niye çağırdım sanıyordunuz? Açılmak için.

-Yine lafı eveleyip geveleyip bir şey yapamazdın.

-Bu sefer kararlıydım.

-Hep öyle olur ya zaten...

-Bakın kızlar, ben iyi bir plan yaptım. Siz de yardım ederseniz bu plan tutar. 

-Söyle bakalım da duyalım neymiş bu plan?

-Bahar'ın en çok istediği şey, abisinin baskısından kurtulmaktır.

-Evet?

-Siz alttan alta Bahar'a isim vermeden evlilik konusunu açacaksınız.

-Yapamayız!

-Yaparsınız, çok da iyi yaparsınız. Fakat asıl olay burada değil. Dikkatli dinleyin.

-Şimdi bakın siz Bahar'ı zor durumda bırakacaksınız. Hem de çok zor durumda. 

Kaçak Kız (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin