Geceki bütün bu sevişmelerin yorgunluğuyla öğlene kadar uyumuşlardı. Ege, yaşadığı en güzel uykunun kollarındayken kalktı Bahar. Dünden kalma yorgunluk vardı halen ve bacaklarının arası sızlıyordu. Bu sebeple yavaş yavaş yürüdü ve banyolardan birisine girdi, ılık suyla yüzünü yıkadı, dişlerini fırçaladı ve mutfağa geçti. Kahvaltıyı hazırlayacak ve Ege'yi uyandıracaktı. Saate baktı ve bir buçuk olduğunu gördü. Ege'nin birazdan kalkacağını düşünerek hızlandı, çayın altını yaktı. Biraz sonra her şey hazırdı ve Bahar, Ege'yi uyandırmak için yatak odasına gitti. Ege aslında uyanmıştı ve Bahar onu duymadan banyoya gitmiş ve elini yüzünü yıkamış, dişlerini fırçalamıştı ve de tekrar yatağa dönmüştü. Ev epeyce büyük olduğundan birbirlerinden haberleri olmayabiliyordu. Ayak seslerini duyunca da Bahar'ın geldiğini anlamış ve elindeki telefonu bırakarak uyuyor numarası yapmıştı.
Bahar içeriye girdi ve Ege'yi uyandırmak için eğildi. Ege ise bu sırada Bahar'ı çekti yatağın içine.
-Uyanmışsın. Neden söylemedin?
-Seni yatağa çekmek için.
-İhihihihihihi!!!!!!! Dur bak bir şeyler yiyelim önce.
-Bugün önemli bir işim var. Akşamı bekleyeceğiz artık.
-Gitmesen olmaz mı? Benimle ilgilenmeni istiyorum.
-Aşkım bak iyisin değil mi?
-İyiyim ama ne bileyim işte biraz değişik hissediyorum kendimi.
-Her ne hissediyorsan paylaş benimle. Yoksa çözüm bulamayız. Bir ağrın sızın veya ne bileyim işte başka bir şey... Ne hissediyorsan dök bana.
-Hiçbir şey hissetmiyorum ama ne bileyim işte biraz değiştim gibi.
-Nasıl değiştin?
-Dün geceden sonra sanki farklı birisi oldum. Kendime yabancılık çekiyor gibiyim.
-Aşkım bak biraz zor oldu bizimkisi. O sebeple duygusal olarak zorlandın. Ondan dolayıdır. Hem ne değişmesi? Sen hala benim Bahar'ımsın.
-Sonbahar mı ilkbahar mı?
-Her bahar.
-İhihihihihihihi!!!!!!!! Ama çabuk gel. Nedense biraz zayıf hissediyorum kendimi.
-Çabuk geleceğim. Zayıf hissediyorum derken neyi kastettin?
-Duygusal olarak. Yani sanki camdan bir bebek gibiyim ve her an kırılabilirim gibi hissediyorum.
Ege, Bahar'ın kahverengiliklerine baktı ve onun yanaklarına bir öpücük kondurdu. Bahar gülümsedi ve Ege'nin elini tuttu. Birden aklına bir şey geldi.
-Hap alacağım. Yakınlarda bir eczane vardır umarım.
-Var. Giderken bırakırım ama bir geceden de bir şey olmayabilir.
-Giderken bırakmana gerek yok. Ben kendim giderim ama bir geceden bir şey olmayabilir de ne demek?
-Yani diyorum ki her ilişkimizden sonra hap mı alacaksın? Yani ilk gecemizden almasan da olabilir diye düşünüyorum.
-Ya ne olacaktı? Ayrıca ilk geceden bir şey olmaz da ne demek? Kesin hamile kalırım kesin. Kaç kez boşaldın içime. Birinden birisi tutar.
-Hap dışında da bir şeyler var aslında.
-Aylık iğne mi? Ben iğneden korkuyorum. Kılıf kullan sen.
-Tenimle tenin arasında bir şey istemiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçak Kız (+18)
RomanceAşk ile başlamayan fakat aşkı başlatan bir ilişkinin hikayesi...