Çok Mutluyuz (+18)

29 0 0
                                    

Günlerdir ilişkiye girmemelerinin acısını çıkarttıkları ateşli bir ilişkinin ardından huzurlu bir pazar sabahına uyanmıştı Bahar. Ege halen uyuyordu ve Bahar onu öpüp banyoya geçti. Dünden kalan döller içinden külotuna akmıştı gece. Bu hep tahrik ederdi onu. Duş aldıktan sonra mutfağa geçti ve kahvaltıyı hazırlamaya başladı. Bu sırada Ege de uyandı ve mutfağa gelerek ona sarıldı. Bahar, dönüp onu öptü ve birazdan kahvaltıya geçtiler. 


-Aşkım çok mutluyum!

-Neden bebeğim?

-Kabul ettin ya çocuk yapmayı.

-Seni nasıl kırabilirim ki? Ben sana aitim. 


Ege güldü ve Bahar'a sarıldı. Kahvaltıdan sonra Bahar telefonunu alıp yatak odasına geçerken Ege de bilgisayarda işi olduğu için odasına çıkacaktı.


-Beni fazla bekletme.

-Ne için?

-Böyle yaptıkça iyice kuduruyorum. Beni hamile bırak!

-Her gün içine akıtacağım!!!!!

-İstiyorum seni!!!!!!

-Biraz işim var. Sen hazırlan ve beni bekle. 


Ege, Bahar'ın boynuna bir öpücük verince Bahar inledi!


-IMHHHHHHHH!!!!!!!!!! Çok bekletme beni!!!!!!


Ege tekrar gülümsedi ve odasına çıktı. Bahar, az sonra ilişkiye girecekleri için hazırlanacaktı. Biliyordu ki Ege onu bekletecekti. Zaten hep o çağırırdı Ege'yi yatağa. Bir süre bekledikten sonra külot ve sutyenle odasına çıktı ve Ege'nin kulaklarına doğru eğildi. 


-Hadi aşkım gel yatağa!!!!!!!!!

-Çok mu isteklisin?

-Yanıyorum!!!!!!!!! 

-İçindeki boşluk mu kaşınıyor?

-AHHHH!!!!!! Evet!!!!!!

-Ne yapmamı istiyorsun?

-Amımı dağıtmanı ve içime akıtmanı istiyorum!!!!!!!!!!!! Hamile bırak beni!!!!!!! Çocuklarını doğurmak istiyorum!!!!!!!!!!


Ege, bilgisayarı kapattı ve Bahar'ı kucağına alarak yatağa geçti. Bu sırada dudakları birbirine hiç ayrılmayacakmış gibi kilitlendi. Ege, dudaklarını Bahar'dan kurtardıktan sonra üstünü çıkarttı ve Bahar'ı da çırılçıplak bıraktı karşısında. Önce dudaklarına ve ardından yalaya yalaya kadınlığına indi. Bahar çığlık çığlığaydı.


-Sik beni!!!!!!!!!!!!!! Dayanamıyorum!!!!!!!!!!!! AHHHHHHH!!!!!!!!!!! Sik beni!!!!!!!!!!!!!!


Ege, Bahar'ın aldığı hazzı arttırmak için hemen içine girmedi ve bir süre daha emip yalamaya devam etti. Bahar artık ağlamaklı bir ses tonuyla inliyordu.


-Ne olur sik beni!!!!!!!!!!!!!! Dayanamıyorum!!!!!!!!!!!!


Penisini eliyle birkaç kez ileri geri yaptıktan sonra kadınının sırılsıklam olmuş içine doğru bir hamlede hepsini yolladı.


-OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Bir süre yavaş hareket etti ama Bahar'a bu yetmiyordu.


-Hızlan hadi!!!!!!!!!!! Parçala, sik onu, parçala!!!!!!!!!!!!!!!!!


Bu sırada Bahar'ın bacakları Ege'nin belindeydi ve kendisine bastırıyordu. Ege, biraz daha hızlandı ve sonunda da tüm gücüyle girip çıkmaya başladı. Bahar'ın inlemeleri öylesine artmıştı ki çığlık çığlığa kaldı.


-AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Geliyorum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ege de boşalmak üzereydi. Bahar'ın boşalacağını anlayınca kendisini serbest bıraktı ve birazdan aynı anda boşaldılar. 


-Sen de geldin mi? İçim sıcacık oldu!!!!!!!!!

-Akıttım içine!!!!!!!!!!!

-Harikaydı!!!!!!!!!!! Devam edeceğiz!!!!!!!!!!


Ege, Bahar'ın üstünden kalktı ve yanına uzandı. Bahar, ayaklarını içine daha iyi akması için havaya kaldırdı ve bir süre böyle bekledi. 




Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 02, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kaçak Kız (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin