"YA ALLAH, SUBAHANALLAH..MASYALLAH..ALLAHUAKBAR..LAILAHAILALLAH. ASTAUGFIRUALLAHALAZIM. APA YANG KORANG BERTIGA BUAT DEKAT SINI, I MEAN DEKAT TANDAS PEREMPUAN NI?!" Kata Syasya sambil melurut dadanya.
HAHAHA mengucap panjang terus Syasya😂terkejut rasanya.
Haura hanya terus meletakkan tanganya di mulut dengan mata yang terbuka luas sebaik sahaja masuk ke dalam tandas itu tidak tahu untuk berkata apa lagi.
Pelajar-pelajar perempuan yang sedang memukul mereka sebentar tadi, terus terhenti perbuatan mereka sebaik sahaja Haura dan Syasya masuk.
"Aduh..sakitla. Dah la tuuu." Serentak mereka bertiga berkata.
"Haa, padan la muka korang bertiga..cikgu suruh buat denda basuh tanda dan tandas yang korang perlu basuh tu tandas LELAKI bukan tandas PEREMPUAN. Ini tak..kerja yang korang buat pergi menggatal masuk tandas perempuan tu dah kenapa?" Bebel Syasya. sengaja Syasya menekankan lelaki dan perempuan agar mereka faham.
"Ishh bising la kau ni Syasya..sibuk ja la kau ni suka hati kitaorang la nak buat apa pun. Kau ingat kita orang nak sangat ka buat kerja ni, sorry thoo kerja ni tak layak untuk kami." Kata Amirul dengan banganya.
Syasya ingin membalas semula dia pantang menyerah haa gitu. Tambahan pula ada yang membuatkan hatinya sakit lagi dia akan melawan semula.
"Ouh kau geli la nak pegang segala benda dalam tandas ni sebab kotor?"
"Yes." Kata Amirul dengan yakinya.
Dia tidak sedar yang sebentar lagi dia akan terkena dengan Syasya semula.
"So lepasni, kalau nak nak buang air kecil ka atau buang air besar especially kau berak cirit-birit kau jangan basuh ehh. Kau suruh si Kaizaf tak pun Fahmi basuhkan punggung kau ehh lepas ni dah kau geli sangatkan HAHAHAHA."
Terletus terus tawa Syasya di ikuti Haura dan pelajar perempuan di tandas itu.
Melopong terus muka Amirul. Dia tidak sangka yang dia akan terkena paku buah keras yang padu di beri oleh Syasya dan pada masa yang sama dia juga berasa sedikit malu hehe.
"Uweii..Apani Syasya? pengotor la kau ni, takkan la sampai macam tu sekali kut??" Soal Amirul.
Syasya terus mengganguk laju. "Iyalah. Dah kau kata geli la apalah, so kau suruh la kawan-kawan kau yang basuhkan HAHAHAHA."
Amirul ingin membalas semula tetapi,belum sempat Amirul membuka suara Haura memotong laju.
"Dah memang beruk macamtula perangai dia, Dah Syasya jom kita pergi dari kita buang masa melayan beruk-beruk ni baik kita masuk kelas buat kerja sekolah kita yang tak siap lagi. Faedah apa ja yang dapat duduk melayan dorang ni."
Haura terus menarik tangan Syaya laju untuk meninggalkan mereka. Syasya terus mengganguk menandakan dia setuju.
Terus melopong mulut mereka bertiga tak sangka yang mereka yang hensem ni di panggil beruk oleh perempuan yang bernama NUR IMAN HAURA.
Fahmi terus mengepalakn penumbuknya dan ingin membalas semula terus suara Haura berbunyi semula.
"Ouh ya.. nama kauorang nanti saya akan bagi dekat cikgu disiplin ya sebab tak buat denda yang disuruh tetapi pergi usya pelajar perempuan dalam tandas hehe."
Lalu Haura dan Syasya terus meninggalkan mereka betiga hingga tidak ternampak di penglihatan.
"Eiii..aku sabar ja dengan i Haura ni tau. Sahaja ja kan buat aku naik darah. "
"Sabar Mi, relaks bro." Kata Amirul sambil melurut belakang Fahmi yang telah mula naik marah.
'Tunggulah nasib kau lepasni Haura hehe.' Kata Fahmi di dalam hati (ketawa pyscho)
"Eh berani betul kau cakap macamtu dekat dorang. Kalau lepasni doang kacau kau macam mana?" Soal Syasya yang telah mulai risau dengan keadaan sahabatnya nanti.
"Aku bukan apa..aku ni dah tahan lama dah dengan dorang bertiga tu, tunggu nak meletus ja ni dan sekarang dah meletus hehe so aku cakap jela dan pasal dorang nak kacau aku ermm jangan risau la insyallah tak ada apa-apa tapi kalau dorang datang kacau aku aku bagitahu kau dengan Alia ok."
"Aku cuma..haih. Dorang tu kalau buli orang diaorang boleh buat sampai mental kau tahu tak? Kau tak ingat ka kejadian bulan yang lepas dorang buli budak junior sampai stress dan mental sampai budak tu kena pindah dari sekolah ni sebab tak sanggup dah kena buli dengan dorang bertiga tu."
Haura mampu mengganguk. "Hmm ya aku tahu tu, aku dengar pun seram."
"Haa tahu pun seram sebabtu aku risau takut kau jadi mangsa dia lepasni adan kau tahu tak sebab apa dorang tak dibuang dari sekolah ni kes sebab buli tu?"
"Tak." Jawab Haura sepatah mugkin tidak berminat untuk tahu kut HAHAHA.
"Dorang tak dibuang dari sekolah ni sebab ibu bapa dorang ni salah satu penyumbang dana dekat sekolah kita ni jadi dorang taknaklah kehilangan orang penting dekat sekolah ni and dorang tutupkan kes ni seolah-olah tak ada apa-apa.'" Terang Syasya panjang lebar."
Terus mata Haura meluas kerana terkejut." Ya Allah seriusla?? Pasal sebab duit ja?! cehh..lebih pentingkan duit dari masalah pelajar hmm itula manusia hiks."
"Hmmm..nak buat macam mana Haura orang terpengaruh jadinya macamtula kita tak boleh nak buat apa, kalau kita lawan pun diorang tetap akan menang." Kata Syasya sambil megeluh.
TBC...
Sorry chapter kalini agak short i guess.
:( and this is my last update before i fully hiatus and will comeback 2023 :( and yeah lagu dekat atas tu dekat awak semua hikssGOODBYE 2021 WELCOME 2022 ! SEHINGGA KITA BERJUMPA LAGI PAIPAI OYEN WORLD <3
Author yang sengal -unaa-❤
YOU ARE READING
♡JODOH TAK KUDUGA♡(HIATUS)
RomanceSiapa sangka seorang lelaki badboy idaman semua wanita akan menjadi seorang suami kepada Nur Iman Haura yang boleh dikatakan mempunyai ciri-ciri yang amat disukai oleh semua lelaki di luar sana, sopan santun baik hati, dan macam-macam lagi. Seorang...