Bu Yarın Yok! adlı kitabımın devamıdır. İkinci kitap yani. Onu okumadan okumamanız yazarınız tarafından tavsiye edilir. Okumadan buralara gelmeyi aklınıza koyduysanız da canınız sağ olsun. Karakterleri zaten tanıtmıştımayrıca bunca zaman boyunca (birinci kitap yüz bölümcük yalnızca o kadarcık işte.) bu isimleri kulandıkları için alışmış olduğunuzu düşünüyorum. Ben fazla alıştım açıkçası bazen gerçek isimleri yerine bu adlarıyla hitap edebiliyorum kendilerine. AMa bence bu adlar da çok yakışıyor onlara. Neyse işte karakterlerimizi bir kez daha hatırlatmam gerekirse;
Lee JaeMin: Lee Taemin
Choi MinHwa: Choi Minho
Kim Shin: Kim Kibum(Key)
Kim KyuSoon: Kim Jonghyun
Lee JinSang: Lee Jinki(Onew)
Kim YongIn: Kim Jongin(Kai)
Jangnan: SHINee
Bunun dışında hatırlatmam gereken ne var hatırlamıyorum aslında. Ama hadi birkaç da kelime ve anlamlarıyla devam edelim. Aslında bu kelimelerin bir kısmı isim ancak anlamlarına da önem verdiğim için belirtmek istiyorum. Karakterlerime isim seçerken anlamlı olmasını istedim ve karaktere uygun bir anlam için baya uğraştım. Bazen de kendileri beni buldu(Jangnan gibi, ya da MiRyeon gibi ama sonuçta anlamları da bu isimleri özel kılan şeylerden).
MiRyeon (미련): Dilek, Özlem, Pişmanlık
Mi Rae (미래): Gelecek
HyunSu (휸수): Ömür
TaeHyun (태휸): Onurlu, Saygın
Bunlar özel anlam içeren isimlerimizdi. Şimdi geçelim kelimelere...
Hyung: Erkekler tarafından kullanılan ağabey deme şekli.
Oppa: Kızlar tarafından kullanılan ağabey deme şekli.(Ayrıca hoşlandıkları erkekler için de kullanıyorlar çok garip olduğunu düşünmekten hala kendimi alamıyorum. Saçma yani... Abi mi diyorsun sevgilim mi diyorsun belli değil.)
Noona: Erkekler tarafından kullanılan abla deme şekli.
Unni: Kızlar tarafından kullanılan abla deme şekli.
Sunbae: Kendinden daha kıdemliler için kullanılan bir hitap, üst sınıftan kişiler için kullanılır genelde(okulda), işte kendilerinden önce girmiş kişiler için bile kullanılıyor. Yani daha tecrübeli olmak esas.
Dongseng: Küçük kardeş gibi düşünebiliriz. Ayrıca işte ve ya okulda kıdem olarak alt seviyedekiler için de kullanılır.
Ahjussi: Orta yaşlarında olan erkekler için kullanılan bir hitap.
Ahjumma: Orta yaşlardaki bayanlar için kullanılan bir hitap.
Veeee... Kapağı yapan biricik Jjun'uma çoookk teşekkürler. Bu kadar yoğun bir dönemde benim için böyle güzel bir şey yaptığı ve bu kadar uğraştığı için onu hepimiz çok seviyoruz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hala Bugün Var!(오늘날에도 여전히 존재!)
Fiksi PenggemarYarınsız dünyamda ne kadar acı çekersem çekeyim, kaç kez düşersem düşeyim, ne kadar yaralanırsam yaralanayım hala ayakta durabilmemi sağlayan, hala ‘bugün’e inanmamı sağlayan yalnızca senin aşkın… Yarın Yok!(내일이 없어!) Adlı hikayenin devamıdır. Okumay...