Ρωτά καθώς τον ακούμε να έρχεται προς το μέρος μας . Κοιτώ αλλού βάζοντας πίσω από το αυτί μου τα μαλλιά μου . Εκείνος απλά κοιτούσε τις κινήσεις μου ξανά αυτήν την φορά.
Μου φαίνεται πολύ περίεργη η φάση τώρα που με κοίτα ή είμαι μόνο εγώ ;
Κάνω λίγο πιο κει και κείνος σηκώνει το σώμα του και κάθεται πίσω πίσω στην πολυθρόνα. Εγώ από την άλλη έφτιαχνα καλύτερα την θέση των ποδιών μου , έτσι οπως είχα καθίσει οκλαδόν άρπαζα το ένα πόδι μου κα το έφερνα πιο μέσα στο άλλο .
Άρης : Σηκώθηκα Στέλιο .
Λέει ενώ παίζει με τα μαλλιά του .
Του τα χάλασα , φαίνεται .
Αυτός δεν σηκωνόταν τι να κάνω εγώ ;Στέλιος : Ωραία. Πάντως , αλήθεια, Άρη, η φάρσα.....θεϊκή .
Τον κοιτά με ένα χαμόγελο του νικητή , ο Στέλιος, τον Άρη . Κοιτώ τον Άρη θυμωμένη για το τι θα πει γιατί είμαι σίγουρη ότι κάνει ένα σχόλιο "την επόμενη φορά θα είναι καλύτερη " . Πάντως το σχόλιο που θα πετάξει θα έχει την ίδια σημασία με αυτό το σχόλιο .
Άρης : Την επόμενη φορά θα είναι καλύτερη Στέλιο . Θα την κάνουμε να ανασηκωθεί από την θέση της .
Λένε και κάνουν high five . Ο Στέλιος με κοιτά ύστερα έτσι θυμωμένη και κάπως ξινιζει η μούρη του. Παίρνει ένα χαμόγελο και λέει :
Στέλιος : Έφερα πατατάκια!
Νάντια : Αχά .
Λέω και ο θυμός μου μπορεί να φανεί από χίλια μέτρα μακριά .
Άρης : Ω Νάντια ηρέμησε λιγάκι . Είμαστε πάτσι για αυτό που έκανες χθες . Όλοι βγήκαμε κερδισμένοι .
Νάντια : Άρη εγώ δεν έκανα φάρσα να σου κοπεί η χολή
Άρης : Μας κοροϊδεύεις ? Κοιμόμασταν μια χαρά και έρχεσαι συ και μας ξυπνάς με την φωνή σου τραγουδώντας και πηδώντας πάνω μας .
Νάντια : Εε όχι και πάνω σας , στον καναπέ .
Λέω αθώα κοιτώντας άλλου γιατί μπορεί να έχει και λίγο δίκιο
Άρης : Ότι πεις .
Λέει εκνευρισμένος και κοίτα άλλου και αυτός αλλά σε διαφορετική πλευρά από την δική μου .
Στέλιος : Δεν μας κόπηκε καθόλου η χολή σε εμάς . Όχι ρε, δεν!! Τουλάχιστον εσύ είχες ήδη ξυπνήσει και στην κάναμε ενώ σε εμάς την έκανες ενώ κοιμόμασταν .
YOU ARE READING
Ο Κολλητός Του Αδερφού Μου
Teen FictionΝάντια και Άρης. Άρης και Νάντια. 10/10/21 - 03/07/22