Κοιτώ την μαμά μου η οποία ήταν ακριβώς δίπλα μου και κοιτούσε την κλειστή πόρτα.
Νάντια : Φεύγω και γω μαμά
Με βάζει μέσα στην αγκαλιά της απλώνοντας τα χέρια της γύρω από το λαιμό μου .
Νάντια : Εντάξει μαμά . Νομίζω φτάνει .
Μαμά : Αγάπη μου εσύ! Να προσέχεις την Νάντια μου
Νάντια : Πάντοτε μαμά! Πάντοτε!
Με αφήνει και εγώ της δίνω ένα φιλί στο μάγουλο .Ανοίγω την πόρτα και παίρνω την κατηφόρα για το σπίτι της κυρίας Στέλλας . Το σπίτι που θα προσέχω και το μικρό κοριτσάκι που και κείνο θα το προσέχω καθώς θα του ανεβάζω την διάθεση .
~~
Έχω μόλις φτάσει στο σπίτι και είμαι έτοιμη να χτυπήσω το κουδούνι . Όμως πρώτου το χτυπήσω περιποιούμαι τον εαυτό μου λιγάκι.
Αφού παίρνω μια ανάσα χτυπώ το κουδούνι με ένα χαμόγελο στα χείλη .Μου ανοίγει τελικά η κυρία Στέλλα που είναι ήδη ντυμένη για να πάει στην δουλειά από ότι φαίνεται . Δίπλα της εμφανίζεται και η μικρή οπτασία να κάθεται να με κοιτά ενώ το ένα δάχτυλο της το έχει τοποθετήσει κάτω από το χείλος της .
Στέλλα : Καλώς ήρθες .
Νάντια : Καλώς σας βρήκα . Γεια σου και σε σένα μικρή σοκολατιτσα .
Στέλλα : Ω να σου συστήσω Νάντια , την Έλλη μου . Έλλη από δω η Νάντια η νέα σου μπέιμπι-σίτερ
Γονατίζω λίγο μπροστά στο μικρό κοριτσάκι που φαίνεται λίγο ντροπαλό αλλά πολύ γλυκό και όμορφο ταυτοχρόνως.
Νάντια : Χαίρομαι πάρα πολύ για την γνωριμία Έλλη .
Της δίνω το χέρι μου και κείνη δειλά τείνει το χεράκι της πάνω στο δικό μου για να κάνουμε χειραψία .
Έλλη: Και ε- εγώ χαιρω πολύ Να- Νάντια
Το χεράκι της ήταν τόσο μαλακό και εγώ της το χαΐδευα μέχρι να μου μιλήσει για να ηρεμήσει και να ανοιχτεί . Της χαρίζω ένα από τα πιο λαμπρά μου χαμογελά που φαίνονται όλα τα δοντάκια μου και σηκώνομαι πάνω .
Η κυρία Στέλλα μας κοιτούσε με ένα χαμόγελο στα χείλη.
Στέλλα : Είναι λίγο ντροπαλή .
Νάντια : Και εγώ ήμουν κάποτε. Δεν πρέπει να ανησυχεί . Είμαι σίγουρη ότι θα γίνουμε πολύ καλές φίλες . Εσύ τι λες Έλλη;
YOU ARE READING
Ο Κολλητός Του Αδερφού Μου
Teen FictionΝάντια και Άρης. Άρης και Νάντια. 10/10/21 - 03/07/22